خدمات حقوقی

وکیل هرمی  منچستر مشاوره حقوقی هرمی منچستر

وکیل هرمی  منچستر مشاوره حقوقی هرمی منچستر  مشاوره حقوقی هرمی سید سجاد میرکاظمی متخصص جرایم هرمی ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳- ،با مشورت با ما به حقوق از دست رفته بازکشت سرمایه تان از طریق قانون امیدوار باشید.پانزی یونیک فاینانس=unique finance یونیک فاینانس وکیل هرمی وکیل هرمی لیورپول مشاوره حقوقی هرمی لیورپول وکیل هرمی  منچستر مشاوره حقوقی هرمی منچستر۴+۵++۵۴

با سلام و درود خدمت دوستان گرامی

امروز میخواهیم پیرامون کلاهبرداری های نوین از طریق عضوگیری در شرکت های هرمی گفت و گو کنیم.وکیل هرمی لیورپول مشاوره حقوقی هرمی لیورپول وکیل هرمی  منچستر مشاوره حقوقی هرمی منچستر

وکیل هرمی

گروه وکلای آنی وکیل این افتخار را دارد که در این زمینه وکیل کلاهبرداری شرکت های هرمی ))بصورت فوق تخصصی گام برداشته و با حضور وکلای متبحر در این زمینه فعالیت مینماید. وکیل هرمی  منچستر مشاوره حقوقی هرمی منچستر

وکیل متخصص با شناخت دقیق ماهیت جرم و شگردهای جذب افراد وعده های کذایی همچون گارانتی و… در این مسیر کیفری گام بر میدارند.

سید سجاد میرکاظمی متخصص جرایم هرمی ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳-پانزی یونیک فاینانس=unique finance یونیک فاینانس

جهت تشحیذ ذهن دوستان گرامی  عضو گیری در شرکت های هرمی مثالی از یکی از شرکت های غیر قانونی که در کشور فعالیت نموده و افراد و لیدرهایش از این طریق میلیون ها میلیون از ثروت افراد را چپاول نمودند و نحوه فعالیتش را تحلیل میکنیم.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: با دریافت چند پرونده مشابه و اعلام فقدانی از شهرستان‌های شرقی کشور به پلیس آگاهی تهران بزرگ موضوع برای رسیدگی تخصصی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی اولیه پرونده‌ها باتوجه به اظهارات شاکیان مبنی بر اینکه فرزندانشان برای کار در شرکتی به تهران آمده اند و چند روزی است پاسخگو تماس نیستند مشخص شد افراد در دام شرکت‌های هرمی گرفتار شده اند.

این مقام انتظامی پلیس پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهاردهم با بهره‌گیری از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی دفتر این شرکت هرمی در محدوده غرب تهران شناسایی کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی قضائی طی یک عملیات پلیسی ۲۱ جوان از اعضای این شرکت را بازداشت و به اداره چهاردهم منتقل کردند.

سرهنگ ولیپور گودرزی اشاره کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد تعداد ۲ نفر از افراد دستگیر شده به عنوان سرشاخه این جرم هستند و مابقی توسط این دو نفر به طرز ماهرانه‌ای تحت عنوان کار در شرکت‌های خصوصی و کسب درآمد بالا با وعده‌های پوشالی به تهران کشانده شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به دستگیری سرشاخه‌های شرکت هرمی موسوم به کیونت متهمان اصلی با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کاراگاهان اداره چهاردهم قرار گرفتند

unique finance یونیک فاینانس

ادعای شرکت یونیک فاینانس

شرکت یونیک فاینانس، ادعا می کند که یک پروژه با هدف سودآوری از طریق سرمایه گذاری در بازار بورس جهانی است. شرط ورود به این پروژه، پرداخت ۱۰۰۰ دلار بود در ازای آن روزانه ۳ دلار به عنوان سود در حساب سرمایه گذاران جمع آوری می شد. و تا ۲ سال حق برداشت آن را نداشتند و در همین مدت می توانستند تا ۳ نفر زیر مجموعه مستقیم به شرکت معرفی کنند تا سودشان مضاعف شود.. بسیار مورد توجه ولی بسیار مالباخته دارد.عضو گیری در شرکت های هرمی

شیوه دوم کسب درآمد

شیوه دوم کسب درآمد در این پروژه زیر مجموعه گیری بود که اگر شخصی این کار و انجام می داد درامدی به مراتب بیشتری را کسب می نمود. هر شخص قادر به جذب سه زیر مجموعه به صورت مستقیم بود اگر سرمایه گذاری این سه نفر ۵۰۰۰ دلار شود ۱۰۰۰ دلار دستمزد دریافت می کرد. شرکت یونیک فاینانس در حقیقت تنها نامی جعلی برای این گروه جهت جذب سرمایه به شیوه هرمی بود. این شرکت برای اینکه بقا داشته باشد هر عضو باید عضوهای دیگری را جذب کند تا سرمایه جدید از بابت این اعضا وارد شرکت شود و بخشی از این سرمایه های جدید به عنوان سود به سرمایه گذاران قبلی که بالای هرم هستند پرداخت شود و این سیکل ادامه پیدا می کند.

زمانی که این سیکل متوقف شود افراد پایین هرم بدون دریافت هیچ سودی مال باخته محسوب میشوند و افراد بالای هرم با توجه به سطحی که دارند به سودهایی دست یافته اند ولی اصل پول آنها چون به صورت سود و پاداش بین دیگران تقسیم شده است دیگر وجود ندارد. در واقع در این مدل شرکت ها درآمد همان پول سرمایه گذاری اعضا جدید است که بین اعضا قبلی به صورت سود و پاداش تقسیم می شود . کاری که شرکت یونیک فایننس انجام داد این بود که توکنی به نام UNQT راه اندازی کرد و به اسم ارز دیجیتال یونیک فایننس معروف هست و پس از آن سرمایه تمام کاربران شرکت را به این توکن که ارزش آن را ۱۵ دلار اعلام کرده بود تبدیل کرد چون این توکن پشتوانه ای نداشت ارزش آن سقوط کرد و به یک دلار رسید

در نتیجه سرمایه تمام کاربران به یک پانزدهم مقدار اولیه خود تبدیل شد. دو روش برای نقد کردن موجودی حساب در کیف پول وجود داشت در روش اول دلاری که در داخل حساب شخص است به حساب کسی که معرفیش کرده واریز کنه و اون شخص از پول هایی که از ورودی های جدید بدست می آورد پول را پرداخت کند و در روش دوم باید ویدراوال به خود شرکت کند یعنی دلار به خود شرکت انتقال دهد و شرکت ۲۰ درصد از کل پول را به عنوان کارمزد بر می دارد.

و مابقی در در یک بازه سه ماهه به متقاضی پرداخت می کرده است که عملا با توجه به بازه زمانی طولانی و کارمزد بالا کسی از آن استفاده نمی کرده است و همه دنبال گرفتن عضو جدید برای نقد کردن پول خود بوده اند.ر صورتی که قراردادد را کنسل بزنید یعنی لغو قرار داد انجام شود باید چند ماه صبر کنی تا اکانت شما رو به یک شخص دیگه بفروشن و اصل پول شما رو بدهند.

این شرکت حدود ۵ سال فعالیت کرد که در ۸ ماه آخر فعالیتش دیگه دلار نمیداد و به جای آن ارز دیجیتال خودشو یا همان توکن UNQT را وارد بازار کرد و بجای دلار بهمردم از این ارزها میداد و همه مردم شروع کردن به فروشش و قیمتش سقوط کرد.عضو گیری در شرکت های هرمی در قوانین و مقررات موضوعه جرم انگاری شده است.مخصوصا بند ز قانون اخلال گران در نظام اقتصادی وکیل هرمی۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳

فلذا در این راستا مالباختگان بسیار زیادی را مواجهیم که با هدف کسب درامدهای دلاری وسود های قابلیت نقد شوندگی سرمایه ها و دسترنج خویش را در اختیار شرکت و لیدر ها گذاشته و در نهایت کل سرمایه سوخت شد و مصداق ماده ۱ قانون تشدید کلاهبرداری …و همچنین بند ز قانون اخلال گران در نظام اقتصادی نیز است .

وکیل کلاهبرداری شرکت های هرمی

سید سجاد میرکاظمی متخصص جرایم هرمی ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳-پانزی یونیک فاینانس=unique finance یونیک فاینانس وکیل هرمی

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)