در این مقاله میخوانید

باز سازی با قیمت مناسب منطقه 4 میدان رسالت-شاید یکی از سوالاتی که به  صورت روزمره درگیر آن هستیم این است که چرا  خانه ما نیاز به بازسازی دارد.  آیا استفاده از این دانش می تواند به صرفه و مناسب باشد؟ برای حل این سوال  بهتر است بدانید که بازسازی ساختمان دارای مزیت های بسیار زیادی برای ما است.

باز سازی توانایی آن را دارد که با صرف هزینه کمتر محل زندگی خود را مطابق با سلیقه و نیازهای خود تغییر داده و از زندگی کردن در آن نهایت لذت را برد. از این رو با برخی ازاهمیت های  بازسازی ساختمان به صورت مختصر آشنا خواهیم شد تا شما عزیزان بتوانید از خدماتباز سازی با قیمت مناسب منطقه 4 میدان رسالت بهره مند گردید.

بازسازی ساختمان‌ ها به معنای بهبود و بهسازی ساختمان‌ های قدیمی و موجود با هدف افزایش کارایی، ایمنی و ارزش افزوده آن‌ها است و به عبارتی دیگر هنر تلفیقی از مهندسی  و استعداد است که با هزینه کم تر بتوان منجر به تحول در ملک  شویم .

هنگامی که  بنا یا ساختمانی ساخته می‌شود با توجه به مصالح و سازه‌ای که در ابتدا برای آن استفاده شده است، عمر مشخصی دارد. پس از گذشت سال‌ها، خانه قابل سکونت است اما فرسودگی کیفیت زندگی را کاهش داده است. این فرسودگی امکان دارد در هر نقطه از ساختمان ایجاد شود. از کف ساختمان گرفته تا سقف آن و یا از دیوار گرفته تا سازه ساختمان ،به این منظور باز سازی با قیمت مناسب شرق پیروزی تهران برای خدمت به شما عزیزان کنار شما می باشد.

بازسازی همیشه حس و حال آرامش‌بخشی به افراد ساکن خانه می‌دهد. حتی فکر کردن به بازسازی باعث هیجان می‌شود. بازسازی ساختمان را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. یکی بازسازی سازه‌ای و ساختاری و دیگری بازسازی تزئینی.

بازسازی تزئینی در مواردی مانند تعویض کفپوش که خود شامل پارکت و سرامیک و سنگ، رسیدگی به دیوار که خود شامل تغییر رنگ، کاغذ دیواری و سنگ کردن، تعمیرات جزئی برای زیبایی بیشتر مثل تغییر سرویس بهداشتی و روشویی، سقف خانه، نورپردازی درون ساختمان و طراحی آشپزخانه و کابینت صورت می‌پذیرده این منظور  باز سازی با قیمت مناسب شرق پیروزی تهران برای خدمت به شما عزیزان کنار شما می باشد.

بازسازی سازه‌ای معمولا تغییراتی در طراحی نقشه ساختمان و افزایش فضا، ساخت و بازسازی زیرزمین، بازسازی و تغییراتی در اتصالات لوله‌کشی آب و گاز و برق صورت می‌گیرد.

بازسازی ساختمان اضافه بنا دکوراسیون داخلی                                             باز سازی با قیمت مناسب شرق پیروزی تهران

 

دلایل اهمیت باز سازی ساختمان از دیدگاه  بر  باز سازی با قیمت مناسب شرق پیروزی تهران

—قدیمی بودن ساختمان—

یکی از مهمترین عوامل قدیمی بودن ساختمان است. با گذشت زمان و افزایش سن بنا، فرسودگی در سطح بنا و ساختمان افزایش می‌یابد. حتی امکان دارد بخشی از خانه بر اثر سهل‌انگاری صاحبخانه تخریب شود. در نتیجه در اینگونه ساختمان و بناها بهتر است بعد از بررسی همه جانبه، شروع به بازسازی خانه کرد.

شاید این خانه از بیرون خیلی عادی به نظر برسد ولی بد نیست نگاهی هم به داخلش کنید - یک پزشک

—طراحی نامناسب پلان و نقشه خانه —

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تغییرات در همه زمینه‌ها صورت پذیرفته است. بعضی خانه‌های قدیمی که با توجه به سلایق و علم قدیم طراحی شده‌اند زیاد باب طبع صاحبخانه‌ها نیستند در نتیجه  ترجیح می‌دهند پلان و نقشه ساختمان و بنای خود را با توجه به سلیقه و تکنولوژی روز تغییر دهند. ایجاد فضای جدید در ساختمان یکی از تغییرات در این زمینه است. گاهی اوقات کمبود فضا و تغییر در ابعاد اجزای خانه باعث بازسازی خانه می‌شود. برای مثال یکی از رایج ترین پلان ها در ساختمان های قدیمی وجود ستون در وسط ملک است که با هنر مهندسی این نقطه ضعف که یک فضای اشغالی هست را می توان با طراحی مناسب جلوه داد.

تزیین ستون وسط پذیرایی یکی از راه های جالب و خلاقانه برای زیباتر و پنهان کردن آن در پذیرایی خانه است. اگر شما هم خانه ای دارید که یک یا چند ستون وسط پذیرایی تان قرار دارد، راهکارهایی عالی و هوشمندانه ای برای تزیین این ستون وجود دارد. شما با کمی وقت و هزینه، می توانید ظاهری شیک و چشم نواز به این ستون بدهید. با انجام این روش ها، دیگر ستون وسط خانه، عنصری نامطلوب و زشت نیست. این ستون به نقطه ای چشم نواز و کاربردی در خانه تبدیل می شود.

 

بازسازی حرفه ای شرق تهران

افزایش ارزش املاک:

با بازسازی  و تعمیر ساختمان‌های قدیمی، ارزش املاک افزایش می‌یابد. این به معنای افزایش سودآوری برای مالکان و بهبود شرایط محیطی و ساختاری برای ساکنین است. باز سازی هنر تلفیقی مهندسی عمران و معماری است.

حال بعد از این که متوجه شدیم که باز سازی چه اهمیت به سزایی در صنعت ساختمان دارد باید باز سازی را از چه مکان هایی  شروع شود پرداخته می شود:

***آشپزخانه***

آشپزخانه از بخش‌های مهم خانه و به گفته‌ی برخی از کارشناسان قلب تپنده خانه برای شروع بازسازی بسیار مناسب است. مدل سازی دوباره فضای آشپزخانه و تغییر وسایل درون آن نظیر کابینت، سنگ کف زمین و نورپردازی و طراحی قابل انعطاف از مهمترین مراحل بازسازی است.ر بازسازی آشپزخانه های کوچک می توان به تغییر در پلان ها بسته به متراژ آشپزخانه، تعویض با بازسازی کابینت قدیمی ، نورپردازی، تعویض دیوارپوش بین کابینتی، تعویض و بازسازی کفپوش، تعمیر سقف و در صورت نیاز، تعمیر و بازسازی تاسیسات آشپزخانه اشاره کرد که هر کدام بر برآورد هزینه بازسازی آشپزخانه موثر هستند. قبل از شروع به بازسازی آشپزخانه های قدیمی باید طراحی آشپزخانه انجام شود.

بازسازی آشپزخانه

برآورد هزینه بازسازی آشپزخانه

یکی از موارد اصلی بازسازی آشپزخانه ، برآورد هزینه است. برای مشخص کردن هزینه بازسازی اشپزخانه ، باید یه آیتم های اصلی توجه کنید، و هزینه تمام شده را بدست آورید. از مهم ترین فاکتورها که در تعیین هزینه بازسازی آشپزخانه قدیمی باید مد نظر قرار گیرد به شرح زیر است:

***حال و پذیرایی در باز سازی ساختمان***

تغییراتی در کف زمین و سقف می‌تواند بر ارزش ملک بیافزاید. موضوعی که شاید کمتر مورد توجه قرار بگیرد بازسازی خانه برای صرفه جویی هرچه بیشتر انرژی است. در طول سال، استفاده از وسایل مختلف هزینه‌های زیادی را در پی دارد. اما با کمک گرفتن از علم روز دنیا و تکنولوژی پیشرفته این عدد را می‌توان به شدت کاهش داد. اگر بازسازی در زمینه صرفه جویی انرژی درخانه صورت بگیرد، تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت خانه دارد.

بازسازی سالن پذیرایی با استفاده از ایده های جذاب و جدید موجب افزایش ارزش یک خانه می شود و زیبایی بی نظیری را به آن می بخشد، همچنین تاثیر بسیاری بر روی روحیه افراد می گذارد و موجب می شود تا آنها از این طراحی و بازسازی حس بهتری کسب نمایند و روحیه بگیرند.

تاثیر بازسازی  پذیرایی بر روی ملک

بازسازی سالن پذیرایی به عنوان با اهمیت ترین بخش یک خانه بسیار به آن توجه می شود زیرا وقتی وارد یک خانه می شوید اولین موردی که توجه شما را به خود جلب می کند پذیرایی آن خانه است بنابراین پذیرایی خانه نقش بسیاری بر روی زیبایی آن خانه دارد و ارزش و بهای آن را افزایش می دهد.

برای بازسازی سالن پذیرایی پیشنهاد می شود که به سمت خرید المان هایی رفت که ساده هستند اما زیبایی بی نظیری دارند تا با گذر زمان افراد از این سبک خسته نشوند.بازسازی سالن پذیرایی با توجه به سلیقه شما و مقدار بودجه ای که می خواهید صرف انجام این کار کنید انجام می شود ممکن است شما بخواهید با کمترین هزینه یک بازسازی ساده و باکیفیت را انجام دهید یا ممکن است بخواهید کمی پذیرایی تان را تجملاتی تر کنید بنابراین همه چیز با توجه به سلیقه و نیاز شما صورت میگیرد.

تصاویر و عکس های قبل و بعد بازسازی و طراحی داخلی و دکوراسیون

 

المان های تاثیر گذار روی باز سازی سالن پذیرایی

**سقف پذیرایی**

اگر سقف سالن ،زیبایی خاصی ندارد و اصلا به چشم نمی آید باید به سمت انتخاب بهترین نوع سقف برای آن بروید که زیبایی سالن پذیرایی با این سقف افزایش یابد؛ سقف کشسان و سقف کناف دو انتخاب مناسب برای بازسازی سالن پذیرایی هستند.

****سقف کناف***

سقف کاذب کناف سقفی است سبک ، که در روند تولیدات صنعتی دارای ویژگی هایی از قبیل مقاومت در برابر زلزله و برخی دیگر از مشخصات فنی استاندارد میشود که میتواند جایگزین مناسبی برای سقف های کاذب گچ و رابیتس میباشد . اجرای سقف کاذب کناف به صورت اتصالات خشک انجام میشود به این صورت که زیر سازی هایی از فولادهای سبک که صفحات گچی روکش دار در یک و یا چند لایه روی آن قرار میگیرد و به هم پیچ میشوند . به طور کلی بزرگترین مزیت سقف های سقف کاذب کناف امکان ایجاد فضاهایی برای عبور تاسیسات و کانال ها است . از مهم ترین ویژگی این سقف انعطاف بالا برای ایجاد دکوراسیون بدون آویز است.

 

https://hiradana.com/administrator/files/UploadFile/20160820_094234.jpg

اجرای سقف کناف

سقف کشسان جدیدترین و بهترین نوع سقف برای بازسازی سالن پذیرایی است، این نوع سقف از یک پارچه ساخته می شود که با حرارت دادن به آن می توانید سقف را به اندازه دلخواه در آورید این نوع سقف در طرح ها و مدل های مختلفی قابل اجرا است که با توجه به سلیقه خود میتوانید بهترین نمونه آن را انتخاب کنید.

کشسان - elastic - لیست قیمت انواع سقف کاذب کشسان - 02144594412 + تولید و اجرا - سقف کاذب GST

اجرای سقف کشان

***بازسازی کف پذیرایی***

کف پذیرایی المان دیگری است که طراحی و بازسازی آن باید با توجه به سلیقه و بودجه افراد طراحی و ساخته شود برخی افراد به سمت کفپوش های گران قیمت و لوکسی می روند اما در مقابل برخی دیگر از افراد به سمت کفپوش های ساده و باکیفیت می روند تا هزینه زیادی را برای آن پرداخت نکنند.

کفپوش سرامیکی یکی از نمونه های رایج و جذاب برای بازسازی کفپوش سالن پذیرایی است درسته که استفاده از کفپوش سرامیکی از قدیم در ایران رایج بود اما امروزه نمونه های بی نظیر و زیبایی از آن ساخته شده است که هر کسی با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند بهترین نمونه آن را انتخاب کند.

پارکت نمونه دیگری از کفپوش ها برای بازسازی سالن پذیرایی است که هم زیبایی بی نظیری دارد و هم کیفیت بسیار عالی دارد بنابراین با خیالی آسوده می توانید از این نوع کفپوش برای بازسازی کف پذیرایی خود استفاده کنید، کفپوش پارکت حرارت و گرمای خوبی را به محیط انتقال می دهد.

پارکت لمینت خاکستری رنگ به کار رفته در کف خانه

نورپردازی در بازسازی پذیرایی

نورپردازی یکی از مهمترین کارها در بازسازی سالن پذیرایی است که توجه به آن بسیار ضروری است بنابراین باید بهترین طراحی و نورپردازی را برای سالن پذیرایی در نظر بگیرید که هم زیبایی آن را افزایش دهد و هم نور خوبی در پذیرایی خانه نمایان شود.

بازسازی حرفه ای شرق تهران

***سرویس بهداشتی در باز سازی ساختمان***

تعویض سرویس بهداشتی، روشویی، کاشی و سنگ سرویس باعث تغییر قیمت خانه می‌شود. برای حمام هم می‌توان کارهایی انجام داد. تغییر دوش حمام، مصالح کف و دیوار و همچنین تغییر وان از کارهای تاثیرگذار است.

بازسازی حرفه ای شرق تهران

 

Rate this post
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)