خدمات حقوقیمقالات حقوقیمقاله های حقوقیمقاله کیفری

وکیل خیانت در امانت در رمزارزهای دیجیتال شرق تهران

وکیل خیانت در امانت در رمزارزهای دیجیتال شرق تهران

وکیل خیانت در امانت در رمزارزهای دیجیتال شرق تهران

وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده

09122274983-77208485

وکیل خیانت در امانت در رمزارزهای دیجیتال

ما در این نوشتار به شما خواهیم گفت :که آیا جرم سنتی خیانت در امانت در بستر الکترونیک با نظر به رمز ارزهای دیجیتال که نوعی داده پیام های رمزنگاری شده است قابلیت تحقق است یا خیر؟

وکیل خیانت در امانت در رمزارزهای دیجیتال شرق تهران شخصی است که در حوزه های تخصصی علوم کامپیوتراعم از شبکه های رایانه ای،نرم افزارها و بدافزار ها و … اطلاعاتی داشته و مسلط به قوانین ،آیین نامه ها و بخش نامه های این حوزه اعم از قانون تجارت الکترونیک قانون جرایم یارانه ای قانون مجازات اسلامی و ….

تیم وکلای آنی وکیل  در خصوص خیانت در امانت در رمزارزهای دیجیتال  در این محتوا به شما خواهد گفت که خیانت در امانت چه نوع جرمی است و چگونه محقق خواهد شد ؟

شاید بسیاری از شما با جرم خیانت در امانت روبرو شده باشید و علاقه مند باشید که بصورت کاربردی با عناصر متشکله این جرم آشناشوید.

در قوانین جزایی کشور اولین  چیزی که مد نظر قانون گذار است و ارتکاب یک جرم را می توان محقق دانست موضوع جرم است که فعل یا ترک فعل مجرمانه بر آن محقق می شود  مثلا در جرم خیانت در امانت  موضوع جرم مالی است که تعلق به شخص دیگری دارد و وی مال را به ثالثی میسپارد که نگهداری کند لکن نامبرده بر خلاف میل امانت دهنده یا مالک اقدام به تصاحب ، تلف ،استعمال یا مفقود مینماید.

در این جرم نیز مانند سایر جرایم عنصر معنوی که همانا قصد قبلی مبنی بر تصاحب ، تلف ،استعمال یا مفقودکردن مال سپرده شده است مهم است.

جرم خیانت در امانت در بستر فضای مجازی نیز به نظر نگارنده در صورت وجود جامع شرایط علمی و قانونی  قابلیت تحقق دارد. وکیل خیانت در امانت در رمزارزهای دیجیتال با بررسی رویه قضایی به این نتیجه میرسد که در صورتی که قصد طرفین مبادلات اقتصادی نباشد و صرفا نقش نگهدارنده در wallet  (کیف پول مجازی)را ایفا نمیاد امکان تحقق این جرم و صدور کیفرخواست دو محکومیت وجود دارد.

برای مشاوره های بیشتر با وکلای گروه آنی وکیل در ارتباط باشید

وکیل خیانت در امانت در رمزارزهای دیجیتال شرق تهران

سید سجاد میرکاظمی -سمانه دهقان (وکلای پایه یک دادگستری)

 

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)