مقاله کیفریخدمات حقوقیمقاله های حقوقی

وکیل کلاهبرداری حرفه ای

وکیل کلاهبرداری حرفه ای وکیل کلاهبرداری شخصی است  مسلط به قوانین و آیین نامه ها و بخش نامه های حوزه جرایم اقتصادی که با رویه دادسرا و دادگاه آشنا بوده و میتواند از حقوق حقه موکل خویش بنحو عالی و شایسته دفاع نماید.وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳

رفتار مجرمانه در بزه کلاهبرداری در غالب فعل مثبت مادی نمود پیدا میکند و مفاهیم یاد  شده در ماده ۱ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری مصوب ۱۵/۹/۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام با وسیله متقلبانه جز با انجام فعل مثبت پدید نمی آیند .وکیل کلاهبرداری-وکیل کلاهبرداری حرفه ای

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

وکیل کلاهبرداری حرفه ای

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

وسیله ارتکاب جرم در کلاهبرداری جزو ارکان تشکیل دهنده آن است ولی مصادیق و نمونه های آن حصری نیست .با این همه وسیله انجام بزه باید متقلبانه باشد.

علاوه بر متقلبانه بودن وسایلی که کلاهبردار از آنها برای بردن مال دیگری بکار میبرد بزه دیده نیز شرط پدید امدن جرم کلاهبرداری است .یعنی وسیله بکار گرفته شده در کلاهبرداری باید بگونه ای باشد که درعرف متقلبانه به شمار آبد اما درباره اغفال و فریب خوردن است که بزه دیده در عمل فریب بخورد و مال خود را با رضایت در اختیار در اختیار کلاهبردار قرار  دهد. از این رو صرف فریب خوردن مالباخته بدون آن که وسیله به کار رفته در بردن مال متقلبانه باشد و یا صرف متقلبانه بودن وسیله بی آنکه بزه دیده فریفته شود و گول بخورد برای انجام این بزه بسنده نمیکند.وکیل کلاهبرداری حرفه ای

وسایل متقلبانه باید پیش از تحصیل مال باشد .

کلاهبرداری در معنای حقوقی، بردن مال دیگری با فریب و حیله و مانور متقلبانه و با رضایت مالباخته است. در واقع، فرد کلاهبردار با استفاده از صحنه‌سازی پیچیده و گاها ارتکاب جرم‌های دیگری نظیر جعل، سعی در به دست آوردن مال فرد مالباخته دارد، به گونه‌ای که بدون توسل به زور بتواند مال را به چنگ آورد. بنابراین در جرم کلاهبرداری وجود دو اصل زیر از شروط است:
• رسیدن ضرر به فرد مالباخته
• منتفع شدن فرد کلاهبردار و یا شرکای وی
ارکان و عناصر
عنصر قانونی
مطابق با ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری، هر کس از راه حیله و تقلب مردم را به وجود شرکت‌ها یا تجارتخانه‌ها یا کارخانه‌ها یا موسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد یا به امور غیرواقع امیدوار کند یا از حوادث و پیش‌آمدهای غیرواقع بترساند یا اسم یا عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل مذکور و یا وسایل تقلبی دیگر وجوه و یا اموال یا اسناد یا حوالجات یا قبوض یا مفاصاحساب و امثال آنها را تحصیل کرده و از این راه مال دیگری را ببرد کلاهبردار محسوب و علاوه بر رد اصل مال به صاحبش، به حبس از ۱ تا ۷ سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است محکوم می‌شود.

وکیل کلاهبرداری حرفه ای

وکیل کلاهبرداری حرفه ای

وکیل کلاهبرداری شخصی است مسلط به قوانین حوزه جرایم اقتصادی مقررات آیین نامه ها بخش نامه ها و رویه حاکم بر دادسراها و محاکم!

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)