خدمات حقوقیمقالات حقوقی

تیم مجرب وکلا و کارشناسان حوزه املاک و مستغلات

تیم مجرب وکلا و کارشناسان حوزه املاک و مستغلات

گروه وکلای آنی وکیل متشکل از تیمی از افراد متخصص ملکی-ثبتی- مشاورین متبحر املاک با مدیریت قوی در حین خرید ملک در کنار شما خواهد بود.

تیم مجرب وکلا و کارشناسان حوزه املاک و مستغلات

اهمیت حضور وکیل ملکی

به دلیل ارزش اقتصادی املاک دعاوی ملکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

تیم مجرب وکلا و کارشناسان حوزه املاک و مستغلات یا ملک به شما قوت قلب بیشتر میدهد .با همراهی وکلای ما در جلسه قرارداد خیال خود را بابت انعقاد قراردادی مطمئن راحت کنید .حضور مشاوره حقوقی  حین خرید  زمین و آپارتمان اهمیت دارد.

تیم مجرب وکلا و کارشناسان حوزه املاک و مستغلات

آیا میدانید دعاوی ملکی چیست؟

وکیل متخصص ملکی گروه وکلای آنی وکیل اذعان میدارد :از شایع و مهمترین دعاوی و موضوعاتی که در مراجع قضایی مطرح می گردد دعاوی ملکی می باشد .تیم مجرب وکلا و کارشناسان حوزه املاک و مستغلات

دعاوی تخصصی ملکی به دعاوی گفته می شود که ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم با اموال غیر منقول دارد .

++اموال غیر منقول اموالی میباشد  که نقل و انتقال آن و یا امکان جابه جایی از محلی به محل دیگر وجود ندارد . خاطر نشان میگرددکل دعاوی که درخصوص اعیان و عرصه املاک و زمین مطرح می گردد دعاوی اموال غیر منقول و یا دعاوی ملکی نام دارد .

ویدیو جهت اطلاع بیشتر:

اقتصاد و توجه بیشتر مردم به قرارداد و مفاد قرارداد

به دلیل ارزش اقتصادی املاک دعاوی ملکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .لذا حضور متخصص حقوقی  حین خرید آپارتمان  و زمین مزروعی و حتی صتعتی اهمیت دارد.

در مواجه با دعاوی ملکی گروه وکلای آنی وکیل  توصیه می نماید برای جلوگیری از تضییع حقوق افراد ، قبل از اقامه هر گونه دعوی و یا دفاع از هرگونه دعاوی ملکی با وکیل ملکی متخصص امر مشاوره حقوقی داشته باشید و در صورتیکه نیازمند به وکیل پایه یک دادگستری جهت اقامه دعوی و یا دفاع از حقوق خود در مواجه با دعوی ملکی می باشید  حتما از وکیل ملکی استفاده نمایید . و همچنین در نظر داشته باشید که وکیل متخصص قراردادهای ملکی را قبل از انعقاد قرارداد همراه خود داشته باشید.

سید سجاد میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری 09122274983 متخصص تنظیم قرارداد ملکی -خودرو -مشارکت در ساخت و داوری قراردادی

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)