خدمات حقوقیمقالات حقوقی

حضور مشاوره حقوقی حین خرید ملک

حضور مشاوره حقوقی حین خرید ملک

گروه وکلای آنی وکیل متشکل از تیمی از افراد متخصص ملکی-ثبتی- مشاورین متبحر املاک با مدیریت قوی در حین خرید ملک در کنار شما خواهد بود.حضور مشاوره حقوقی حین خرید ملک

اهمیت حضور وکیل ملکی

به دلیل ارزش اقتصادی املاک دعاوی ملکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .

حضور مشاوره حقوقی حین خرید ملک

حضور مشاوره حقوقی  حین خرید ملک یا ملک به شما قوت قلب بیشتر میدهد .با همراهی وکلای ما در جلسه قرارداد خیال خود را بابت انعقاد قراردادی مطمئن راحت کنید .حضور مشاوره حقوقی  حین خرید  زمین و آپارتمان اهمیت دارد.

آیا میدانید دعاوی ملکی چیست؟

وکیل متخصص ملکی گروه وکلای آنی وکیل اذعان میدارد :از شایع و مهمترین دعاوی و موضوعاتی که در مراجع قضایی مطرح می گردد دعاوی ملکی می باشد .

دعاوی تخصصی ملکی به دعاوی گفته می شود که ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم با اموال غیر منقول دارد .

++اموال غیر منقول اموالی میباشد  که نقل و انتقال آن و یا امکان جابه جایی از محلی به محل دیگر وجود ندارد . خاطر نشان میگرددکل دعاوی که درخصوص اعیان و عرصه املاک و زمین مطرح می گردد دعاوی اموال غیر منقول و یا دعاوی ملکی نام دارد .

ویدیو جهت اطلاع بیشتر:

 

اقتصاد و توجه بیشتر مردم به قرارداد و مفاد قرارداد

به دلیل ارزش اقتصادی املاک دعاوی ملکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد .لذا حضور متخصص حقوقی  حین خرید آپارتمان  و زمین مزروعی و حتی صتعتی اهمیت دارد.

در مواجه با دعاوی ملکی گروه وکلای آنی وکیل  توصیه می نماید برای جلوگیری از تضییع حقوق افراد ، قبل از اقامه هر گونه دعوی و یا دفاع از هرگونه دعاوی ملکی با وکیل ملکی متخصص امر مشاوره حقوقی داشته باشید و در صورتیکه نیازمند به وکیل پایه یک دادگستری جهت اقامه دعوی و یا دفاع از حقوق خود در مواجه با دعوی ملکی می باشید  حتما از وکیل ملکی استفاده نمایید . و همچنین در نظر داشته باشید که وکیل متخصص قراردادهای ملکی را قبل از انعقاد قرارداد همراه خود داشته باشید.

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

سید سجاد میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری 09122274983 متخصص تنظیم قرارداد ملکی -خودرو -مشارکت در ساخت و داوری قراردادی

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)