خدمات حقوقی

بهترین وکیل جرایم مالی و اقتصادی (آنی وکیل میرکاظمی09122274983)

بهترین وکیل جرایم مالی و اقتصادی و یکی از مهم ترین موضوعاتی که در پرونده های حقوقی و کیفری در دادسرا و دادگاه های جمهوری اسلامی ایران مورد رسیدگی قرار میگیرد جرایم اقتصادی میباشد.وکیل جرایم اقتصادی در تهران در تبیین موضوع اشعار میدارد که جرایم اقتصادی طیف وسیعی از جرائم از جمله کلاهبرداری، پولشویی، فساد اداری و…شامل می شود. وکیل جرایم حوزه اقتصادی همچنین مسلط به پیگیری پرونده و دفاع در مراحل مختلف دادسرا کارشناسی ها و… است.همچنین وکیل متخصص و مهندس گروه وکلای آنی وکیل مسلط به پیگیری پرونده و دفاع در مراحل مختلف دادسرا کارشناسی ها و… است.وکیل خیلی اثر مستقیم دارد.بهترین وکیل جرایم مالی و اقتصادی میرکاظمی

وکیل جرایم اقتصادی

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.بهترین وکیل جرایم مالی و اقتصادی

جرایم اقتصادی اغلب دارای یک عنصر فرامرزی هستند: مجرمان دارایی های خود را به کشورهای دیگر منتقل می کنند تا از دستورات توقیف یا مصادره جلوگیری کنند. همکاری با یکدیگر برای ردیابی، توقیف و مصادره دارایی‌هایی که با نقض قانون به دست آمده‌اند، یک اولویت استراتژیک در مبارزه اتحادیه اروپا با جرایم سازمان‌یافته و تمرکز اصلی پرونده Eurojust است.

Eurojust دانش نهادی قابل توجهی از راه‌حل‌ها و بهترین روش‌ها ایجاد کرده است که می‌تواند به طور قابل توجهی اثربخشی تحقیقات، پیگرد قانونی و در نهایت بازیابی عواید جنایی را بهبود بخشد.

وکیل جرایم اقتصادی  : جرایم عمده و کلان موضوع قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور مصوب ۱۳۶۹٫۹٫۱۹ با اصلاحات و الحاقات بعدی و جرایم مربوط به اخلال در نظام اقتصادی کشور در ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی، مصوب ۱۳۹۲ که در  شعبه دادگاه انقلاب اسلامی که در اجرای استجازه مورخ ۱۳۹۹٫۶٫۲ رئیس قوه قضائیه و موافقت مقام معظم رهبری در تهران یا مرکز استان ها ویژه رسیدگی به جرایم عمده و کلان اقتصادی تشکیل می گردد. 

ماده ۲– شعبی از دادگاه های انقلاب اسلامی با تشخیص و ابلاغ رئیس قوه قضائیه در تهران و حسب ضرورت در مراکز استانها جهت رسیدگی به جرائم تشکیل می شود.

تبصره– صلاحیت دادگاه های تهران کشوری بوده و در مراکز استان هایی که این دادگاه تشکیل می شود صرفاً دارای صلاحیت محلی همان استان می باشد. جهت ارتباط با وکیل جرایم اقتصادی در شرق تهران  با شماره ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳  تماس حاصل فرمایید.

بر اساس تبصره ماده ۳ آیین نامه

تبصره– دادستان ها در سراسر کشور موظفند پس از تشکیل پرونده مربوط به جرایم موضوع این آئین نامه، چنانچه با وجود قرائن و امارات، اتهام مذکور متوجه متهم باشد و بر این اساس تفهیم اتهام صورت گیرد، ظرف ۲۴ ساعت مراتب را به طور کتبی به دبیرخانه ویژه جرایم اقتصادی در حوزه معاونت اول اعلام نمایند. همچنین بر اساس:

ماده ۱۱– دفاع از کیفرخواست جرایم بر عهده دادستان محل وقوع جرم و یا نماینده ایشان است.

ویژگی وکیل جرایم اقتصادی در تهران

شخصی است که مسلط به قوانین و مقررات و آیین نامه های حوزه این جرایم و مفاهیم کلی حاکم بر امور جزایی است.

افرادی که مرتکب جرایم اقتصادی می شوند به شیوه سازمان یافته با نقشه های از پیش تعیین شده و بسیار حرفه ای عمل خواهند کرد که متهم کردن و محکوم کردن آنها امری دشوار و گاها غیر ممکن خواهد بود. وکیل جرایم اقتصادی در تهران برای دفاع از متهمین به جرایم مذکور و یا دفاع از شاکیان بایستی دارای سواد حقوقی و مخصوصا کیفری و جزایی در سطح بالا و داشتن مهارت در دفاعیه لازم باشد. زیرا جلسه دادرسی به این جرایم به نوعی از جلسات فوق العاده دادرسی خواهد بود و از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است. لذا افرادی که به عنوان وکیل جرایم اقتصادی در پرونده های مربوط به این جرایم معرفی خواهند شد دارای مهارت فوق العاده ای در این زمینه حقوقی است.

وکیل جرایم اقتصادی کیست؟

وکیل جرایم اقتصادی وکیل پایه یک دادگستری است که تاکنون در پرونده های زیادی که مربوط به جرایم اقتصادی -کلاهبرداری و… است حضور داشته است و در مقام دفاع از متهم و یا دفاع از شاکی و اثبات ادعا های آن در دادگاه قبول وکالت کرده است. وکیل جرایم اقتصادی با سال ها تجربه در پرونده های مربوط به جرایم و همچنین با مهارت حقوقی و دانشی بهترین و مناسب ترین گزینه برای سپردن وکالت است. وکیل جرایم اقتصادی به تمامی مسائلی و جرایمی که به موضوع اقتصاد مربوط می شود آگاه است. این جرایم دارای طیف بسیار وسیعی است و قوانین آن زیاد و پیچیده می باشد در صورت قرار گرفتن در وضعیتی مربوط به این جرایم لازم است تا وکیل جرایم اقتصادی برای راهنمایی و مشاوره افراد وارد جریان دعوا شود.

پرونده های کلاهبرداری و کلاهبرداری در سال 2021

وکیل کلاهبرداری در تهران  اظهار دارد که در یک مفهوم کلی، نوع جرم کلاهبرداری و کلاهبرداری عبارت است از سلب غیرقانونی مالی، مال یا حقوق قانونی شخص یا نهاد دیگری. مرتکب عمدا قربانی را در مورد حقایق فریب می دهد. این فریب منجر به خطای فردی می شود که فریب خورده است، که به نوبه خود باعث می شود قربانی، به عنوان مثال، پول را تحویل دهد، چیزها را تسلیم کند یا خدمات ارائه دهد. این امر باعث می شود که فرد فریب خورده یا شخص ثالث متحمل ضرر مالی شود و در عین حال منجر به ثروتمند شدن غیرقانونی مرتکب یا شخص دیگری شود.

کلاهبرداری و کلاهبرداری  اشکال مختلفی دارد، مانند تقلب در سرمایه گذاری، تقلب بیمه ای، تقلب در منفعت، تقلب مالیاتی و مالیات غیر مستقیم یا کلاهبرداری از مصرف کننده. از آنجایی که این جنایات معمولاً سود بالا و خطرات کم را ترکیب می کنند، در بین گروه های جنایت سازمان یافته (OCGs) محبوب هستند. مرتکبین اغلب در فراسوی مرزها عمل می کنند و از تفاوت در قوانین ملی سود می برند و تحقیقات لازم برای کشف این اعمال مجرمانه را به پیچیدگی می افزایند. علاوه بر این، در سال‌های اخیر شاهد رشد سریع کلاهبرداری‌های انجام شده در اینترنت بوده‌ایم که مجرمان از تعداد زیادی از کاربران ناآگاه استفاده می‌کنند.

برای تضمین تعقیب موثر کلاهبرداری، همکاری قضایی بین المللی بسیار مهم است.

یکی از موضوعات بسیار مهم که در کل دنیا مبتلابه است. موضوع جرم کلاهبرداری است.به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی و تورم نظام گسیخته بعضی از افراد بعضا متفکر بجای برنامه ریزی های گسترده و متمرکز جهت ایجاد یک کسب و کار قانونی و صححیح و شرعی جهت یک شبه پولدار شدن گام بر میدارند.و بمرور زمان قانون گذار ما در مجلس شورای اسلامی با بررسی رفتارهای مادی و سونیت های مجرمانه اقدام به تدوین و جرم انگاری عنصر قانونی کلاهبرداری در قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا،اختلاس و کلاهبرداری نمود.

کلاهبرداری پانزی و وکیل کلاهبرداری پاهنزی

گروه وکلای آنی وکیل با بهره گیری از متخصصین و وکلای متبحر و متخصص خویش در حوزه حقوق کیفری بابهره گیری از دانش فوق العاده خویش بهترین زاویه نگاه را جهت احقاق حقوق موکل مینماید.

وکیل کلاهبرداری گروه وکلای آنی وکیل با علم بر عناوین خاص کیفری و عناصر مادی، و قانونی، و معنوی جرم و اشراف بر موضوع بهترین دفاع را جهت حقوق موکل خویش مینماید.

سید سجاد میرکاظمی وکیل درجه یک دادگستری- 09122274983-متخصص جزا و جرم شناسی -پذیرش دعاوی مختلف کیفری و حقوقی-وکیل جرایم اقتصادی

کلاهبرداری چیست؟

وکیل  کلاهبرداری در تهران و  متخصص گروه وکلای آنی وکیل اظهار میدارد: هرگاه شخصی با توسل به وسایل متقلبانه و غیرواقعی مردم را بفریبد  و موجب بردن و از بین  مال (منقول یا غیر منقول )دیگری شود، جرم کلاهبرداری به وقوع می پیوندد.

وکیل مجرب کلاهبرداری در تهران  گروه وکلای آنی وکیل که در حوزه حقوق کیفری بررسی و مطالعاتی انجام داده است: کلاهبرداری از جرایم مقیّد به نتیجه و مرکّب است. جرم مقيد جرمی است كه قانونگذار برای تحقق آن نتيجه خاصی را معين و مشخص  نموده است که  این نتیجه خاص متضرر شدن بزه دیده  (قربانی) و كسب منفعت برای مرتكب است.

به علاوه خاطر نشان میگردد: کلاهبرداری جرم مرکب است. یعنی، جرمی است که عنصر تشکیل دهنده آن از چند عمل ترکیب یافته باشد که هریک به تنهایی جرم کلاهبرداری نبوده ولی در کنار هم باعث تحقق جرم کلاهبرداری می شوند.

-دو عنصر اصلی تشکیل دهنده جرم کلاهبرداری توسل به وسایل متقلبانه و فریب است.

  • 1-توسل به وسایل متقلبانه می تواند از ابتدا ساختگی (از قبیل سند) و یا خالی از وجه (مانند چک) باشد.
  • 2-فریب در واقع غفلت و عدم آگاهی مالک است. پس زمانی یک جرم، کلاهبرداری محسوب می شود که عنوان ماهیت فریب وجود داشته باشد.

 جرایم سرقت در سیستم حقوقی ایران

انواع سرقت و مجازات آن

وکیل سرقت در تهران اظهار داشته که وفق  ماده 267  در قانون مجازات اسلامی، جرم سرقت، عبارت است از ربودن مال متعلق به غیر است ونیز  از جمله جرائم علیه اموال و املاک شهروندان نیز است. در این نوشتار  به موضوع انواع سرقت و مجازات آن خواهیم پرداخت. پیشنهاد می شود این موضوع مهم را از دست ندهید.

وکیل سرقت در تهران

تعریف قانونی سرقت چیست؟

به عبارت ساده، دزدی به برداشتن اموال شخص دیگری به قصد محروم کردن دائم از آن دارایی اشاره دارد.وکیل سرقت در تهران با این حال، طبق قانون، سطوح مختلفی از سرقت و جرایم متمایز وجود دارد که طیف وسیعی از مجازات ها را در پی دارند. دزدی نیز بسته به موقعیت می تواند به عنوان جنایت یا جنحه طبقه بندی شود.

سطح مجازات بستگی به شدت اتهامات سرقت خاص دارد. به عنوان مثال، سرقت یک کالای کم ارزش از یک فروشگاه خرده‌فروشی هزینه‌ها و جریمه‌های کمتری نسبت به سرقت خودروی شخصی به دنبال دارد. هنگامی که شخصی در حین ارتکاب سرقت از سلاح یا زور استفاده می کند، این نیز به عنوان جرم جدی تری طبقه بندی می شود.وکیل جرایم مالی و اقتصادی

 انواع سرقت در قانون مجازات اسلامی

  • 1-سرقت حدی شامل سرقت با شرایط خاص و سرقت راهزنی
  • 2-سرقت تعزیری شامل تعزیری ساده و تعزیری مشدد

راهزنی

همانطور  که میدانیم وفق  ماده 281 قانون مجازات اسلامی، راهزنی یا به عبارت دیگر گرفتن اموال مسافران و عابران به صورت غافلگیرانه و تهاجمی، سرقت محسوب می شود. مجازات آن 3 تا 15 سال حبس و 74 ضربه شلاق است.

سرقت تعزیری ساده

وفق ماده 661 قانون مجازات اسلامی، جرم سرقت تعزیری ساده به صورت علنی و با ربودن مال دیگری بدون اطلاع و رضایت وی انجام می شود. مجازات آن، سه ماه و یک روز تا 2 سال حبس و تا 74 ضربه شلاق است.

بهترین وکیل جرایم مالی و اقتصادیسید سجاد میرکاظمی 09122274983- متخصص جرایم مالی اقتصادی متخصص پرونده های حقوقی مختلف و مسلط به آیین نامه و بخش نامه و آخرین تحولات کیفری و آرای وحدت رویه 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)