خدمات حقوقی

بهترین وکیل مهریه نیلوفر تهران/مشاوره حقوقی مهریه نیلوفر

بهترین وکیل مهریه نیلوفر تهران/مشاوره حقوقی مهریه نیلوفر -اجرای سریع مهریه نیلوفر – توقیف اموال نیلوفر تهران

اگر قصد دارید راجب به اجرا گذاشتن مهریه، هزینه و مراحل آن بیشتر بدانید ، وکیل مهریه فرشته  ++/مشاوره حقوقی مهریه فرشته شخصی است توانمند  دارای دانش بالا -و پیگیر- اجرای سریع مهریهاین مقاله را کامل بخوانید و در صورت داشتن سوال می توانید از بخش نظرات بیان کنید یا با شماره های موجود در زیر تماس بگیرید.

If you want to know more about the execution of dowry, its cost and steps, dowry attorney Fereshte / Legal advice of dowry Angel – quick implementation of dowry, read this article completely and if you have any questions, you can express them in the comments section or by calling the numbers in Call below.622652645+++6+59645

بهترین وکیل مهریه نیلوفر تهران/مشاوره حقوقی مهریه نیلوفر -اجرای سریع مهریه نیلوفر – توقیف اموال نیلوفر تهران۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳

وکیل وصول مهریه شخصی است مسلط به قوانین و مقررات و شناخت دقیق ادارات و دادگاه ها جهت اجرای مهریه و تنظیم لوایح و مکاتبه با پلیس راهوار -بانک ها -اداره ثبت و … است.

یکی از موضوعات حقوقی مهم و پر چالش  و اساسی که می توان گفت به یک معضل بزرگ در جامعه تبدیل شده است موضوع مهریه است که با توجه به، به روز رسانی شدن قوانین آن بی شک برای به اجرا گذاشتن مهریه و هزینه های  مهم آن شما نیازمند مشاوره حقوقی با یک وکیل مجرب و کار بلد در این زمینه هستید که مجموعه ی ما این وکیل را در اختیار شما قرار خواهد داد.

If you want to know more about the execution of dowry, its cost and steps, dowry attorney Fereshte / Legal advice of dowry Angel – quick implementation of dowry, read this article completely and if you have any questions, you can express them in the comments section or by calling the numbers in Call below.

 

Fereshte dowry lawyer

 

The dowry collection lawyer is a personal master of the rules and regulations and knows the departments and courts in order to implement the dowry and prepare bills and correspondence with the highway police, banks, registration office, etc.

 

One of the most important and challenging and fundamental legal issues that can be said to have become a big problem in society is the issue of dowry, which, due to the updating of its laws, is undoubtedly necessary for the implementation of dowry and its important costs. You need legal advice with an experienced and knowledgeable lawyer in this field, and our collection will provide you with this lawyer.

اجرا گذاشتن مهریه چگونه است؟

ازدواج آثار مالی به دنبال دارد که مهم ترین آن مهریه است. مهریه مالی (نقد یا غیر نقد) است که با انعقاد نکاح، مرد متعهد می شود که به همسر خود بپردازد. وکیل مهریه منطقه ۱تهران/مشاوره حقوقی مهریه منطقه۱-اجرای سریع مهریه -مهریه می تواند سکه ، پول ، مال منقول و غیر منقول و حتی انجام کاری مشخص از جانب مرد باشد. باید توجه داشت که مهریه باید مشخص و معین باشد. و مهریه دین است و بر عهده ی مرد می باشد.

بهترین وکیل مهریه نیلوفر تهران/مشاوره حقوقی مهریه نیلوفر -اجرای سریع مهریه نیلوفر – توقیف اموال نیلوفر تهران۱۶آذر

 

مهریه می تواند به صورت عندالمطالبه یا عندالاستطاعه باشد. عدم تعیین مهریه در نکاح دایم موجب بطلان نمی باشد. اما در عقد نکاح موقت حتما باید مهریه معین شود در غیر این صورت این امر موجب بطلان عقد می شود.

هزینه به اجرا گذاشتن مهریه

برای به اجرا گذاشتن مهریه باید توجه داشت که در قانون جدید مهریه، مهریه تا ۱۱۰ سکه تمام بهار آزادی ضمانت اجرای جلب ذو اعمال ماده ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی دارد مثلا اگر مرد تا ۱۱۰ سکه را پرداخت کند و مابقی را پرداخت نکند امکان جلب و زندانی کردن شوهر وجود ندارد در این صورت مابقی مهریه می تواند با معرفی اموال مرد به دادگاه صورت بگیرد.

وکیل مهریه باغ فردوس  /مشاوره حقوقی مهریه باغ فردوس –

 

زن یا وکیل او می تواند اموال مرد را به دادگاه معرفی کند برای توقیف اما اموالی قابل توقیف خواهند بود که جز مستثنیات دین نباشند.

مهریه باید خصوصیاتی داشته باشد و اگر این خصوصیات را نداشته باشد مهریه باطل و بلا اثر  است اما تاثیری در عقد نکاح دایم ندارد. از جمله این ویزگی ها:

چه مهریه ای قابل اجرا گذاشتن است

۱مهریه باید جنبه ی مالی (منقول یا غیر منقول) و ارزش مالی داشته باشد. و اگر ارزش مالی نداشته باشد مهریه باطل خواهد بود.

۲مهریه باید مشخص و معین  باشد و اگر این گونه نباشد باطل است.

۳مهریه بایستی  قابل تملک باشد.

۴مهریه میبایست  مشروع باشد.

بهترین وکیل مهریه نیلوفر تهران/مشاوره حقوقی مهریه نیلوفر -اجرای سریع مهریه نیلوفر – توقیف اموال نیلوفر تهران۱۶آذر

سوالی که پیش می آید این اشت که آیا بعد از فوت شوهر تکلیف مهریه چه می شود؟

مهریه بعد از فوت شوهر از بین نمی رود و زن مهریه خود را از ماترک همسر اخذ می کند و دادگاه بر اساس اموالی که از شوهر به جا مانده است مهریه ی همسر او را پرداخت می کند. و نکته بسیار مهم این است که وراث مرد هیچ تکلیفی در پرداخت مهریه نخواهند داشت.

مهریه به دو روش می توان مطالبه شود:

۱از طریق اجراییه ثبت: باید به این نکته توجه داشت که زن ملزم است در ابتدا به اجرای ثبت مراجعه کند و درخواست مطالبه ی مهریه را بدهد و دیگر نمی شود برای مطالبه ی مهریه مستقیما به دادگاه مراجعه کرد. زن با مدارک لازم به دفتر خانه ای که عقد در آن جا به ثبت رسیده است می رود و با پرداخت هزینه ی اجراییه مطالبه ی مهریه را ثبت می کند. و دفترخانه نیز اظهار نامه ای به زوج می فرستد تا ظرف ۱۰ روز به اداره ی ثبت مراجعه کرده و مالی را برای پرداخت مهریه معرفی کند.

بهترین وکیل مهریه نیلوفر تهران/مشاوره حقوقی مهریه نیلوفر -اجرای سریع مهریه نیلوفر – توقیف اموال نیلوفر تهران۱۶آذر

۲از طریق دادگاه: همان طور که گفته شد برای مطالبه مهریه نمی توان مستقیم به دادگاه رفت و وقتی که از طریق اجراییه ثبت نتوان از مرد مهریه را دریافت کرد دادگاه می تواند در مورد مهریه تعیین تکلیف کند.

پس از مطالبه ی مهریه، مرد می تواند درخواست اعسار بدهد و در صورت قبول درخواست وی پرداخت مهریه به صورت قسطی صورت می گیرد.

یک نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که در صورت بخشش مهریه دگیر به هیچ وجه قابل مطالبه نمی باشد.

 

هزینه ی به اجرا گذتشتن مهریه به عهده ی زوجه می باشد و با توجه به خواسته ی زوجه این هزینه محاسبه می گردد.

راه های صحبت با وکیل برای اجرا مهریه

آن چه گفته شد چکیده ای از بحث مهریه برای آشنایی شما عزیزان بود و تمام جزییات بخاطره خارج بودن از حوصله ی خواننده گفته نشده است بی شک برای مشکلات مهریه شما نیاز به مشاوره با وکیل و سپردن پرونده به بهترین وکیل تهران دارید.

 

بهترین وکیل مهریه نیلوفر تهران/مشاوره حقوقی مهریه نیلوفر -اجرای سریع مهریه نیلوفر – توقیف اموال نیلوفر تهران۱۶آذر

گروه وکلای آنی وکیل  بهترین وکیل مهریه در تهران را در اختیار شما قرار خواهد داد و در صورت داشتن سوال از وکیل می توانید از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید.

 جهت مشاوره حقوقی مهریه و خانواده  کیفری اداری و باشماره تلفن وکیل سید سجاد میرکاظمی ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ تماس حاصل فرمایید

از طریق تلگرام-واتس آب -اینستاگرامvakilsajjadmirkazemi-ایتا-روبیکا با بنده در ارتباط باشید.

سید سجاد میرکاظمی-وکیل درجه ۱ دادگستری ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ مسلط به قوانین و مقررات و اداراه ثبت و اجرای مهریه و دادگستری در حوزه مهریه

بهترین وکیل مهریه نیلوفر تهران/مشاوره حقوقی مهریه نیلوفر

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)