خدمات حقوقی

دفتر وکالت در تهران (طرح دعوی و دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)

دفتر وکالت در تهران (طرح دعوی و دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) ما می خواهیم خود را به عنوان یک دفتر وکالت در تهران معرفی کنیم. که خدمات حقوقی حرفه ای با بالاترین کیفیت را توسط وکیل پایه یک دادگستری به مشتریان خود ارائه می دهد، ترکیبی از برتری فنی و تخصص و تبحر با آگاهی تجاری و قراردادی رویکردی کاربردی و سازنده به مسائل حقوقی شما دارد. سید سجاد میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری وکیل خیلی اثر مستقیم و مهمی دارد.دفتر وکالت در تهران (طرح دعوی و دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)مسیر تعالی است.دفتر وکالت در تهران (طرح دعوی و دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) مهم و موثر است…

دفتر وکالت در تهران (طرح دعوی و دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)

ویژگی وکلای دفتر وکالت در تهران

گروه وکلای آنی وکیل تیمی از وکلای مجرب(وکیل پایه یک دادگستری ) و با استعداد هستیم که از معتبرترین و ممتازترین دانشگاه های ایران فارغ التحصیل شده ایم.

قابلیت‌های دفاتر وکلای ایرانی در سراسر قانون تجارت، قراردادها، با تخصص خاص در قانون مقررات تجارت، پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک، مشارکت‌های محلی و بین‌المللی و قراردادهای نمایندگی گسترش می‌یابد.

اگر دنبال مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی هستید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید و در صورت تمایل می توانید به مشاوره حقوقی تلفنی  ۲۴ ساعته تهران تماس بگیرید.

این دفتر همچنین در زمینه فعالیت های مربوط به اراضی و املاک، کیفری،جرایم اقتصادی، مقررات سرمایه گذاری، شعبه ثبت و شرکت ها، حقوق مالکیت معنوی ،خانواده-نظامی و داوری در ایران و سایر زمینه های مرتبط مشاوره می دهد.

ما همچنین همکاران بسیار ماهری در دعاوی و دفاع از دعاوی مدنی و جزایی در معیت خود در همه شهرهای ایران داریم.

ما نتایج را ارائه می دهیم، نه تجزیه و تحلیل نظری که شما را به این فکر می اندازد که چه کاری انجام دهید.دفتر وکالت در تهران (طرح دعوی و دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)

دفتر وکالت در تهران (طرح دعوی و دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)

وکلای ما می دانند که چگونه هزینه های حقوقی را مدیریت کنند.دفتر وکالت در تهران که مقر اصلی گروه وکلای آنی وکیل است  در صورت امکان، ما هزینه ای مقرون به صرفه برای خدمات خود ارائه می دهیم تا بتوانید به درستی برای خدمات ما برنامه ریزی و بودجه بندی کنید.

در درخواست شما همچنین می‌توانیم وکیلی را برای کار منحصراً برای یک مشتری تحت نظارت دفتر وکالت خود معرفی کنیم.

خوب است بدانیم که امروزه با توجه به گسترش حرفه وکالت و نیز شمار وکلایی که هر ساله به بازار کار اضافه می‌شوند، تعداد دفاتر وکالتی که هر ساله به این مجموعه اضافه می‌شوند، عدد قابل توجهی است.

در شهر تهران، به عنوان پایتخت کشور، تمرکز وکلا بسیار بالاست. بنابراین، انتخاب بهترین دفتر وکالت در  تهران برای انجام امور فنی و تخصصی حقوقی مدنظر تبدیل به یک چالش بزرگ شده است. برای پاسخ به این سوال که بهترین دفتر وکالت تهران کجاست باید ویژگی های بهترین دفتر وکالت در ابتدا بررسی شود.

دفتر وکالت کجاست؟

در دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری به همراه پروانه وکالت و مجوز فعالیت شغلی خویش که معمولا نصب شده است مواجه میشوید.

دفتر وکالت، مکانی است که در آن حدا قل یک وکیل پایه یک دادگستری حضور دارد و در آن خدمات مختلف حقوقی نظیر مشاوره حقوقی، پذیرش وکالت در دعاوی مختلف و نیز تنظیم انواع متون حقوقی نظیر شکواییه، لایحه، دادخواست و اظهارنامه انجام می‌شود.

مهم‌ترین تفاوت یک دفتر وکالت با موسسه حقوقی و یا گروه حقوقی در آن است که تعداد پرونده ها و نیز پرسنل یک دفتر وکالت بسیار کمتر از یک موسسه حقوقی و یا گروه حقوقی می‌‌باشد.

دفتر وکالت در تهران (طرح دعوی و دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)

مشخصه بهترین دفاتر وکالت

دفاتر وکالت در نقاط مختلف کشور برحسب تخصص وکلای خود، خدمات حقوقی مختلفی را ارائه می‌دهند. ویژگی های بهترین دفاتر وکالت عبارتند از:

  1. دسترسی سهل الوصول به محل دفتر وکالت از لحاظ مکان پارک و دسترسی به وسایل ارتباط جمعی مترو وخودرو و تاکسی و بی ارتی
  2. حضور دائمی و منظم  لا اقل یک وکیل و یا یک مشاوره حقوقی در دفتر وکالت به منظور پاسخگویی به موکلین
  3. ارائه خدمات کامل حقوقی و  کیفری نظیر مشاوره حقوقی، تنظیم دادخواست و شکواییه و لایحه و اظهارنامه و پذیرش وکالت
  4. حضور بیش از یک وکیل در دفتر و فعالیت در حوزه‌های تخصصی مختلف
  5. پیگیری و اطلاع رسانی منظم  شرایط پرونده به موکلین

بهترین دفتر وکالت تهران کجاست؟

با بررسی ویژگی های بهترین دفاتر وکالت مشخص است که شاید بسیاری از دفاتر وکالت تهران حائز این شرایط نیستند. برای پاسخ به این سوال که بهترین دفتر وکالت تهران کجاست باید گفت که بهترین دفتر وکالت دفتری است که بتواند با تیم حقوقی خود نقاط مختلف تهران را پوشش دهد .

و بتواند با انجام پرونده‌های مختلف در دادگاه ها، دادسراها و سایر محاکم قضایی موجود در شهر تهران و نیز کسب تجربه در پرونده های مختلف و آشنایی کامل با رویه دادگاه ها در دعاوی مختلف، اقدامی دقیق و سریع در جهت احقاق حق موکل انجام دهد.

بهترین دفتر وکالت در شرق تهران

شرق تهران یکی از پرجمعیت ترین مناطق تهران است. این قسمت از شهر تهران با وجود مناطقی نظیر تهرانپارس، فرجام، رسالت، پیروزی و حتی پاسداران، جمعیت بسیار کم‌نظیری را در خود جای داده و به همین جهت، دفاتر وکالت با حجم زیادی از موکلین در این مناطق مواجه هستند و همین امر موجب می‌شود که وکلای با تجربه در شرق تهران بیش از سایر مناطق باشد.

مزایای دفتر وکالت نسبت به موسسه حقوقی چیست؟

موسسات حقوقی به این دلیل که افراد بیشتری در آن فعالیت می‌کنند و برای شروع فعالیت و گرفتن مجوز مسیر سخت تری پیش رو دارد، معمولا هزینه های بیشتری هم به همراه دارد. برای پرونده های حسبی و ساده معمولا دریافت خدمات از دفتر وکالت به صرفه تر خواهد بود. چرا که تمام هزینه پرداختی، مستیقما مربوط به حق الوکاله وکیل می‌شود.

چه کسانی شرایط تاسیس دفتر وکالت را دارند؟

  • کارمندان دولت و موسسات عمومی غیر دولتی
  • قاضی ها و سردفترهایی که به محکوم به انفصال دائم هستند
  • تاجرانی که بر اساس ماده ۲ قانون تجارت مشغول به کار هستند.
  • وکلا و مشاوران براساس ماده۱۸۷ و کارشناسان رسمی دادگستری

چگونه دفتر وکالت یک وکیل را پیدا کنیم؟

در این مورد، چاره قطعی وجود ندارد.

  1. یکی از راه های پیدا کردن دفتر وکالت پرس و جو از آشنایانی است که در گذشته از خدمات آن دفتر وکالت و آن وکیل بهره برده اند.
  2. دفاتر وکالت معتبر بخصوص دفتر وکالت تهران معمولا دارای وب سایت اختصاصی هستند و با سرچ نام آن وکیل در گوگل می‌توانید دفاتری که آن وکیل مشغول فعالیت هست را پیدا کنید. همچنین

البته پیشنهاد می‌شود قبل از مراجعه به دفتر وکالت، از طریق پورتال وکلای دادگستری به نشانی icbar.ir اعتبار پروانه وکالت وکیل را از نظر زمانی چک کنید.

با چه کسی مشورت حقوقی کنیم؟

در گذشته ای نه چندان دور که مردم با مفاهیم مشاوره حقوقی یا وکیل آشنایی نداشتند از مشورت با ریش سفیدهای روستا استفاده می کردند. این افراد کسانی بودند که در نتیجه سن بالای خود تجربه هایی را کسب کرده بودند و به قول معروف سرد و گرم روزگار را چشیده بودند. قدیم الایام اشاره نمود، مردم ضمن به رسمیت شناختن جایگاه او، برای حل و فسخ دعاوی خود به او پناه می بردند و به راهکار های او اعتماد می کردند؛

و با توجه به اینکه مسائل در آن زمان خیلی پیچیه نبودند همین مشورت با ریش سفید و کدخدا کفایت می کرد امروزه می توان یک مشاور حقوقی را، همان کدخدا یا ریش سفیدی دانست که با حل و فسخ موفقیت آمیز دعاوی مختلف حقوقی در بین مردم، توانسته اعتبار کافی را کسب نماید؛ این اعتبار نیز به خودی خود به دست نمی آید و شخصی که به عنوان یک مشاور حقوقی فعالیت می کند .

باید به شدت پیگیر علوم به روز حقوقی بوده و خود را دائماً با این علوم آپدیت نماید تا بتواند توانایی خود را به مشاوره جو ها اثبات کند؛ معمولاً تنها کسانی که چنین مشخصاتی را دارند وکلای پایه یک دادگستری هستند که در موسسه حقوقی ما به وفور یافت می شوند.

لازم به ذکر است که متاسفانه بسیاری از افراد بجای مشورت با یک فرد متخصص از مشورت های خانگی و دوستانه استفاده کرده و این مسئله نه تنها مشکلات را برطرف نمی کند بلکه به وخیم شدن شرایط دامن زده و فرد را گرفتارتر از قبل می کند.

تبیین گروه وکلای آنی وکیل سید سجاد میرکاظمی

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

دفتر وکالت در تهران سید سجاد میرکاظمی 09122274983 وکیل پایه یک دادگستری متخصص حقوق کیفری و وکیل جرایم اقتصادی

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)