خدمات حقوقیمقالات حقوقی

مشاوره املاک میدان رسالت (خرید فروش رهن اجاره:زیر نظر گروه وکلای آنی وکیل )

مشاوره املاک میدان رسالت (خرید فروش رهن اجاره:زیر نظر گروه وکلای آنی وکیل )

مشاوره املاک میدان رسالت -آژانش املاک در شرق تهران (مشاورین املاک کلید طلایی) این افتخار را دارد که با همکاری وکلای پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز نسبت به ارایه خدمات فنی و تخصصی در حوزه مشاوره املاک به شرح ذیل اقدام نماید.مشاوره املاک میدان رسالت (خرید فروش رهن اجاره:زیر نظر گروه وکلای آنی وکیل )….

آیا میدانید مشاور املاک کیست؟

یک مشاوره حرفه ای  املاک شخص متخصص و مجربی  است که از صلاحیت و تخصص  لازم و اطلاعات علمی و فنی  کافی در حوزه املاک و مستغلات مردم برخوردار است. مشاور متخصص  املاک به مشتریان و سرمایه‌گذاران املاک مسکونی تجاری، خریداران یا فروشندگان معمولی ، مستاجرین یا موجرین کمک شایانی  می‌کند تا بهترین تصمیم را جهت معامله  بگیرند.مشاوره املاک میدان رسالت

سید جواد میری مدیر قرارداد های املاک کلید طلایی
سید جواد میری مدیر قرارداد های املاک کلید طلایی

مشاوره املاک میدان رسالت …این شخص  مجرب که بطور مستقل و خصوصی  یا برای شرکت‌های مشاوره املاک کار می‌کند،در درجه اول انرژی خود را روی مدیریت دارایی با جذب ارباب رجوع و مشتری  در بازار املاک و مستغلات قرار می‌دهد. همچنین مشاور املاک درباره توسعه املاک و مستغلات تحقیق می‌کند، با تجزیه و بررسی بازار خطرهای احتمالی که ممکن است منافع مالی خریداران یا صاحبان ملک را بخطر بیندازد، شناسایی می‌کند. برخی از مشاوران املاک به مشتریان جهت سرمایه‌گذاری مشاوره تخصصی و نیز حقوقی مثل  آژانش املاک در شرق تهران (مشاورین املاک کلید طلایی با همکاری وکلای پایه یک دادگستری ملکی)  می‌دهند.

بطور کلی، مشاورین  املاک نیاز مشتری را شناسایی مینماید ، در مورد روند سرمایه‌گذاری در بازار مسکن تحقیق می‌کند. در نهایت، پیشنهادات مقرون بصرفه‌ای را به مشتریان عام و خاص vip  ارائه می‌دهد.وکیل ملکی

اقدامات آژانش املاک در شرق تهران (مشاورین املاک کلید طلایی)

1-خرید تخصصی و مقرون به صرفه:

خرید تخصصی و مرقون به صرفه با قیمت روز بازار و تنظیم قرارداد فنی زیر نظر وکلای پایه یک دادگستری، مشاوران فنی خرید ملک به افرادی که قصد خرید زمین یا مسکن یا مغازه تجاری  را دارند کمک می‌کند که ملک مورد نظر خود را پیدا و خریداری کند.

آژانش املاک در شرق تهران نیرو دریایی (مشاورین املاک کلید طلایی)

2-فروش حرفه ای املاک و مستغلات:

فروش حرفه ای املاک و مستغلات شما شهروندان عزیز با قیتی فوق العاده و مشتری های خاص با پیش پرداخت های عالی و تنظیم تخصصی قراردادهای بیع زیر نظر وکلای خبره  پایه یک دادگستری ((فروش پایان معامله نیست آغاز یک تعهد است ))مشاوران فروش ملک به افراد کمک شایانی می‌کنند تا ملک خود را سریع‌تر و با قیمت معقول به فروش برساند.

3-معاملات دوطرفه:

 مشاورین املاک  دوطرفه هر دو عهده  مشاوره تخصصی و فنی  خرید و فروش را یکجا میپذیرند. این اشخاص به هر دو طرف معامله و قرارداد مشاوره می‌دهد و برای هر دو طرف معامله یک قرارداد دوطرفه را تنظیم می‌کند و به امضای هر دو می‌رساند.

4-رهن و اجاره :

مشاورین املاک کلید طلایی با همکاری وکلای پایه یک دادگستری که این آژانش املاک در شرق تهران واقع در ضلع شمالی میدان رسالت خیابان آزادگان(محله کوهک) خیابان شهدای هفتم آذر نبش خیابان شیرین پلاک 69 با کمال صدق و عدالت که کف اخلاق است با بررسی جامع و کامل موقعیت ملک نسبت به کارشناسی ملک مزبور اقدامات شایسته ای مینماید  و با در نظر گرفتن قوانین موجر و مستاجر و آخرین دستور العمل های موجود در زمان و مکان خاص خود قراردادی مفید که منافع دو طرف را تامین نماید تنظیم مینمیاد.لازم به ذکر است که در امور پروژه های تجاری و اداری در خدمت شما عزیزان هستیم.

5-پروژه های مشارکت در ساخت و پیمان ساخت

آژانش املاک در شرق تهران -مشاورین املاک کلید طلایی با همکاری وکلای پایه یک دادگستری با همکاری با سازنده های قوی و مجرب که نمونه کار های آن در آتی بار گذاری میگردد.

مشاورین املاک کلید طلایی با همکاری وکلای پایه یک دادگستری

مشاورین املاک کلید طلایی با همکاری وکلای پایه یک دادگستری

سایر خدمات :

  • ایجاد و ارائه یک پایگاه اطلاعاتی جامع

یک مشاورحرفه ای و  متخصص املاک باید اطلاعات صحیح و به روز در زمینه خرید و فروش یا رهن واجاره‌ی املاک و مستغلات منطقه تحت پوشش خود داشته باشد تا در زمان مراجعه مشتری متناسب با نیاز و هدف وی، نمونه‌های مختلفی در اختیارش قرار دهد. مشتری با بررسی و مقایسه نمونه‌ها می‌تواند با طیب خاطرو با اطمینان بیشتر  زیر نظر وکلای پایه یک دادگستری و داور حرفه ای قوه قضاییه تصمیم گیری کند.

مشاورین املاک کلید طلایی با همکاری وکلای پایه یک دادگستری
مشاورین املاک کلید طلایی با همکاری وکلای پایه یک دادگستری
  • انجام مشاوره جهت رفع ایرادات ملک فروشنده

یک مشاور املاک باید از ملک فروشنده بازدید کند، ایرادات ظاهری یا حقوقیآن را  به نحو دقیق و احسن شناسایی کند. سپس جهت برطرف شدن ایرادات مشاوره‌های لازم را در اختیار فروشنده قرار دهد. با اینکار نه تنها موجب جلب اعتماد بیشتر مشتری می‌شود بلکه به فروشنده کمک می‌کند تا ملک خود را با قیمت بهتری و در مدت زمان کوتاه‌تری به فروش برساند.وکیل ملکی

مشاورین املاک کلید طلایی(سید جواد میری 09197626560 ) با همکاری گروه وکلای آنی وکیل سید سجاد میرکاظمی 09122274983

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)