خدمات حقوقی

وکیل الزام به تنظیم سند ملک و زمین

قبل از ورود به ماهیت بحث در مورد ماهیت گروه وکلای آنی وکیل بحث میکنیم.

گروه وکلای آنی وکیل متشکل از جمعی از وکلای متبحر و متخصص که در زمینه های خاصی تجربه و تبحر دارند و بهترین رتبه ها را در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین آزمون های تخصصی وکالت و قضاوت کسب کرده اند را گرده هم آورده ایم.

وکلای مجرب گروه وکلای آنی وکیل در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری از قبیل:حقوقی -کیفری-نظامی-ملکی و ثبتی فعالیت میکند.

الف) وکالت در پرونده های حقوقی

پرونده های مشخص حقوقی دایره ی گسترده ای دارند و موضوعات آنها بسیار گسترده است و به تبع آن وکالت در این نوع از پرونده ها همیشه با تلاش بوده است.

وکیل ملکی

وکلای دادگستری در تهران در زمینه املاک به موضوعات مهم و حیاتی بر میخورند چرا که املاک از آن دسته از پرونده ها است که مردم بیشتر اموال یا گاها تمام اموالشان را برای املاک هزینه کرده اند یا به عبارتی باید بگوییم تمام داراییشان است و وکیل املاک باید این را خوب بداند و بهترین دفاع را ارائه دهد چراکه املاک موضوع بسیار حساسی هستند دعاوی املاک دعاوی هستند همچون:

1.خلع ید(قطع کردن تصرف شخصی در ملک یا به عبارت عربی قطع کردن دست)

2.تخلیه عین(خالی کردن آن ملک مشخص)

3.رفع تصرف عدوانی(شخصی که ملک را در تصرف دارد را از ملک بیرون کنیم.)

4.الزام به تنظیم سند رسمی(فروشنده را الزام کنمی تا سند را به نام ما تنظیم کند)

5.الزام به اخذ پایان کار(پیمانکار را الزام نمی تا پایان کار ساختمان را بگیرد.)

6.الزام به ایفای تعهد(شخصی که متعهد امری است را ملزم به انجام تعهدش کنیم.)

7.درخواست تفکیک و افراز ملک مشاع(وقتی با شخصی در ملکی شریک هستیم و میخواهیم سهممان جدا شود باید این دادخواست را بدهیم)

وکیل خانواده

وکالت در دعاوی خانوادگی یکی از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد چرا که خانواده یکی از مهمترین ارکان جامعه است و در دسته وکالت های حساس قرار میگیرد در زمنیه وکالت خانوادگی به دلیل حساسیت بالا ما پیشنهاد میکنیم حتما با یک وکیل خبره مشورت کنید و به او اعطای وکالت کنید.

چند نمونه از دعاوی خانوادگی:

1.دعوی طلاق توافقی

2.دعوی مطالبه مهریه

3.دعوی الزام به تمکین

4.دعوی استرداد جهزیه

5.دعوی استرداد هدایای دوران نامزدی

6.دعوی فسخ نکاح

7.دعوی اجرت المثل دوران زوجیت

8.دعوی نفقه

9.دعوی جضانت و نگهداری کودک

10.دعوی ارث

11.دعوی وصیت

12.انحصار ورثه

و…

 

وکیل مهاجرت

یکی از مهمترین مسائل زندگی هر شخص و از مشکل ترین تصمیمات زندگی بحث مهاجرت است هر شخصی ممکن است بنا به دلایلی از قبیل دلایل سیاسی.اقتصادی.دینی.تفریحی و… به محل دیگر مهاجرت و زندگی کند. قبل از مهاجرت هر شخصی نیازمند این است که با یک وکیل مهاجرت در مشاورت کند تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.در انتخاب وکیل مهاجرت دقت لازم را به عمل اورید و سعی کنید بهترین وکیل مهاجرت را بیابید زیرا وکیل مهاجرت در سرنوشت شما دخیل است.

وکیل مالیاتی

دعاوی و اختلافات مودیان مالیاتی با ادارات دارایی سراسر کشور از جمله دعاوی پر تکرار و پر شمار مطروحه در کشور است و در موارد بسیاری مشاهده شده است که مودیان مالیاتی به دلیل عدم آشنایی با قوانین مالیاتی و حق و حقوق خود، با جرائم سنگین مالیاتی مواجه شده اند و برای دفاع و احقاق حق خود نیاز به وکیل مالیاتی باتجربه و خبره دارند.

وکیل ثبت احوال

با مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل متخصص اموری که در صلاحیت ثبت احوال است، می توانید امور مربوطه نظیر تغییر نام و نام خانوادگی، تغییر سن در شناسنامه، حذف نام همسر از شناسنامه بعد از طلاق، اخذ شناسنامه طفل تازه متولد شده، ابطال شناسنامه شخص متوفی و اخذ گواهی فوت و غیره را با آسودگی خاطر و با موفقیت انجام دهید.

وکالت در دعاوی ثبت احوال مربوط به دعاوی از قبیل

1.تغییر نام

2.تغییر نام خانوادگی

3.تغییر سن در شناسنامه

4.حذف نام همسر از شناسنامه بعد از طلاق

5.اخذ شناسنامه برای طفل تازه متولد شده

6.ابطال شناسنامه شخص متوفی و…

وکیل الزام به تنظیم سند

یکی از مهمترین و تخصصی ترین دعاوی قضایی و حقوقی، دعوای الزام به تنظیم سند رسمی می باشد. این دعوا به دلیل مهم بودن و پیچیدگی خاصی که دارد،بهتر است توسط وکیل متخصص الزام به تنظیم سند مطرح گردد. وکیل یا مشاور حقوقی این حوزه علاوه بر تجربه و تبحر باید دانش کافی در مورد آخرین تغییرات قانونی و آرا وحدت رویه دیوان عالی کشور داشته باشد. وکیل الزام به تنظیم سند رسمی می بایست با تمرکز و تسلط خاص بر قوانین و تطبیق آن با موضوع مطروحه بهترین تصمیم را برای موکل یا ارباب رجوع خویش اتخاذ نماید.

خوشبختانه گروه وکلای آنی وکیل با بهره گیری از جمعی از وکلای خبره خویش همچون سید سعید میرکاظمی متخصص حقوق خصوصی با دو دهه وکالت دادگستری و همچنین سید سجاد میرکاظمی 09122274983  متخصص جرایم اقتصادی املاک و خانواده و همچنین جمعی از متخصصین ثبتی و حوزه ملک و تشکیل کارگروه اراضی و املاک گام های بهینه ای در این حوزه برداشته اند.

وکیل الزام به تنظیم سند

تعریف سند رسمی

به طور کلی انتقال مالکیت یک مال به دو صورت می تواند صورت بگیرد .

  1. از طریق سند رسمی
  2. از طریق سند عادی

مطابق ماده ۱۲۸۷ قانون مدنی((اسنادی که در اداره ثبت اسناد و املاک یا دفاتر اسناد رسمی یا در نزد سایر مامورین رسمی در حدود صلاحیت آنها بر طبق مقررات قانونی تنظیم شده باشند، رسمی است))

  • وکیل الزام به تنظیم سند

مختلف در حوزه های مختلف ملکی،زمین،اراضی و… که با عنایت به علم و دانش و تسلط در حوزه تنظیم قراردادی که با بررسی پیش بینی شروط خاص ضمن عقد بهترین ضمانت اجراهای مدنی را برای موکل یا طرفین قرارداد تنظیم مینماید.

گروه وکلای آنی وکیل این افتخار را دارد از وکلای درجه یک تهران بهره مند میگردد.

شماره تماس آنی وکیل : 09122274983

وکیل خسارات قراردادی
وکیل خسارت قراردادی در تهران

گروه وکلای آنی وکیل متشکل از تیمی از متخصصان حقوقی و وکلای مجرب در زمینه های مختلف حقوق خصوصی و متبحر ذر تنظیم قرارداد های ملکی قولنامه و مبایع نامه جهت خرید و فروش آپارتمان و زمین های مختلف با کاربری مسکونی تجاری اداری صنعتی که جهت ارتیاط میتوانید باشماره 09122274983 تماس حاصل بفرمایید.

ابتدا در لغت خسارت معانی زیادی دارد که درمجموع یعنی ضرر و زیان. در حقوق مدنی خسارت یعنی هر جا که ضرر و زیانی به اموال، سلامت، حیثیت و عواطف شخصی وارد شود اصطلاحاً می‌گویند ضرری به بار آمده است.

در مقاله‌ی حاضر منظور از خسارت ناشی از عدم اجرای تعهدات یعنی ضرر و زیان است و منظور از تأدیه خسارت یعنی جبران ضرر است. طبق ماده‌ی 226 قانون مدنی هنگامی‌که فردی در تعهدات خود کوتاهی کند طرف دوم معامله می‌تواند ادعای خسارت کند.

انواع خسارت در قانون مدنی

وکیل متخصص گروه وکلای آنی وکیل اظهار داشته که خسارت به دو قسم است:

1- خسارت قراردادی

2- خسارت غیر قراردادی

نکته شایان ذکر اینکه:

درصورتی‌که بین طرفین معامله قراردادی معتبر بسته‌شده باشد و خسارت ناشی از عدم تعهد به مفاد آن در قرارداد بیان‌شده باشد، در این مورد خسارت از نوع قراردادی است در غیر این صورت از نوع غیر قراردادی است.

جبران خسارت در قانون مدنی

بر اساس قانون مسئولیت مدنی :
‌مصوب 7 اردیبهشت 1339 (‌کمیسیون مشترک دادگستری مجلسین)
‌ماده 1 – هر کس بدون مجوز قانونی عمداً یا در نتیجه بی‌احتیاطی به جان یا سلامتی یا مال یا آزادی یا حیثیت یا شهرت تجارتی یا به هر حق دیگر‌که به موجب قانون برای افراد ایجاد گردیده لطمه‌ای وارد نماید که موجب ضرر مادی یا معنوی دیگری شود مسئول جبران خسارت ناشی از عمل خود‌می‌باشد.

‌ماده 2 – در موردی که عمل واردکننده زیان موجب خسارت مادی یا معنوی زیان‌دیده شده باشد دادگاه پس از رسیدگی و ثبوت امر او را به جبران‌خسارات مزبور محکوم می‌نماید و چنان چه عمل واردکننده زیان فقط موجب یکی از خسارات مزبور باشد دادگاه او را به جبران همان نوع خساراتی که‌وارد نموده محکوم خواهد نمود.

‌ماده 3 – دادگاه میزان زیان و طریقه و کیفیت جبران آن را با توجه به اوضاع و احوال قضیه تعیین خواهد کرد جبران زیان را به صورت مستمری‌نمی‌شود تعیین کرد مگر آن که مدیون تأمین مقتضی برای پرداخت آن بدهد یا آن که قانون آن را تجویز نماید.

وکیل قراردادی در تهران

+++درصورتی‌که در قرارداد خسارتی به متعهد له وارد شود، فرد می‌تواند جهت جبران خسارت خویش به دادگاه مراجعه کرده و مطالبه‌ی جبران خسارت نماید. برای ایجاد مسئولیت قراردادی و مطالبه‌ی خسارت قراردادی شرایط زیر لازم و ضروری است:

  1. انقضای موعد تعهد
  2. عدم اجرای تعهد
  3. ورود ضرر به متعهد له
  4. برقراری رابطه سببیت عرف بین عدم اجرای تعهد و ضرر
  5. لزوم جبران خسارت به‌حکم قرارداد، قانون یا عرف

در این مقاله میخواهیم راجب جعل اسناد صحبت کنیم که توسط وکیل جعل اسناد تهیه و تنظیم شده است و شما می توانید جهت مشاوره حقوقی جعل با شماره های موجود در گروه وکلای آنی وکیل  تماس بگیرید.وکیل جعل اسناد مشاوره حقوقی جعل تهران۳۳۳۳۳۳۳۳۳۳

وکیل جعل اسناد در تهران
وکیل جعل اسناد در تهران

پرونده های حقوقی و کیفری و به طور کلی جرائم مختلفی در دادگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد که یکی از آن ها جعل است. جعل در موارد مختلفی صورت می گیرد. در مواردی که جعل سند و … رخ داده باشد بهتر است که پرونده به یک وکیل جعل اسناد سپرده شود. اگر می خواهید با وکیل جعل بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

جعل چیست؟

حجم قابل توجهی از پرونده های کیفری مربوط به جرم جعل اسناد هستند. این جرم با توجه به اینکه رابطه مستقیمی با اعتبار و اطمینان مردم دارد رخ دادن آن دارای مجازاتی بسیار سنگین می باشد. به تغییر یا ساختن آگاهانه نوشته یا سند به ضرر دیگری و بر خلاف حقیقت جعل می گویند. پایه و اساس جرم جعل به اشتباه انداختن سایر افراد به قصد سو استفاده و فریب آن ها است.

منظور از سند جعلی سندی می باشد که جرم جعل در آن رخ داده است.اثبات جرم جعل به راحتی امکان پذیر نیست و باید حتما دلایل و مستندات کافی و قانونی وجود داشته باشد.  به همین دلیل است که توصیه می شود چنین جرائمی توسط یک وکیل جعل اسناد پیگیری شود.

وکیل جعل کیست؟

منظور از وکیل جعل اسناد وکیل کیفری است که در زمینه پیگیری و بررسی پرونده های جعل دارای تخصص و تجربه کافی می باشد. این وکیل کاملا به مصادیق جرم جعل، جعل سند ازدواج، شیوه های جعل اسناد، روش های اثبات جرم جعل، جعل معنوی در اسناد رسمی، تشخیص اسناد جعلی و … مسلط می باشد. از این رو افرادی که چنین مشکلاتی برای آن ها پیش آمده است به راحتی می توانند با سپردن خود به وکیل جعل از حق و حقوق خود دفاع نمایند.

چگونه می توان جرم جعل را در دادگاه اثبات نمود؟

بر اساس قوانین و مقررات ایران برای آنکه بتوان یک جرم را در دادگاه ثابت نمود باید سه رکن مادی، معنوی و قانونی جرم ثابت شود. در مورد جرم جعل نیز باید این سه رکن در دادگاه ثابت شود تا حکم صادر گردد. جرم جعل در راستای ماده ۱۱ قانون کاهش حبس تعزیری

مرجع صالح رسیدگی به جرم جعل

معمولا جرم جعل در دادگاه محل وقوع مورد بررسی قرار می گیرد و آن دادگاه مرجع صالح رسیدگی به جرم محسوب می شود که وکیل جعل اسناد باید به آن مراجعه نماید. اما در مواردی محل ارتکاب جرم، محل دستگیری متهم و یا محل اقامت او ابهاماتی وجود داشته باشد در مورد صلاحیت دادگاه تفاوت هایی وجود دارد. اما به طور کلی دادگاهی که در حوزه آن ارتکاب جرم رخ داده است صالح به رسیدگی تمامی جرائم متهم می باشد.

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)