خدمات حقوقیمقالات حقوقی

وکیل تخلیه اماکن تجاری شرق تهران

وکیل تخلیه اماکن تجاری شرق تهران وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳

دعوای تخلیه اماکن تجاری زمانی مطرح می‌شود که که مالک مال غیر منقول(کاربری تجاری مثل مغازه) ملک خود را تحت عنوان اجاره یا هر عنوان دیگری  به تصرف فردی(ممکن است در غالب اجاره یا هریک از عقود معین(حق انتفاع رقبی یا سکنی )یا ماده ۱۰ قانون مدنی)  داده ومدت آن منقضی شده ویا به دلایل دیگر درخواست تخلیه ملک را مطرح کرده است.از جمله شرایطی که برای تخلیه اماکن تجاری می‌توان مطرح نمود که بهتر است از وکیل دعوای تخلیه اماکن تجاری استفاده شود.

تخلیه محل سر قفلی(در صورت فسخ اجاره و پرداخت حق سرقفلی به نرخ عادله روز )، حق کسب و پیشه به دلیل انتقال به غیر تحت هر شرایط و قراردادی بدون هر اجازه کتبی از موجر و هچنین تغییرات در دکوراسیون داخلی و خارجی (تعدی و تفریط) بدون اجازه موجر یا مالک آن ملک و همچنین دیگر موارد.

وکیل تخلیه  اماکن تجاری شرق تهران شخصی است مسلط به قوانین حوزه موجر و مستاجر و موراد مختلف و حالات مختلفی که در قرار داد مبنا ممکن است وجود داشته باشد .حرفه ای است.

مرجع قضایی صالح در دعاوی تخلیه اماکن تجاری :اگر مستأجر پس از پایان قرار داد  از تخلیه ملک خود داری کند صاحب ملک این حق را دارد که برای گرفتن دستور تخلیه فوری از طریق شورای حل اختلاف محل چه ملک مسکونی باشد چه تجاری اقدام نماید البته اگر قرارداد بعد از سال ۱۳۷۶ تنظیم شده باشد البته اگر بخواهیم شرایط تخلیه مندرج در قانون سال ۱۳۷۶باشد  باید نکات ذیل را مورد توجه قرار داد:دو شاهد معتبر قرارداد را امضا کرده باشد. مدت اجاره منقضی شده باشد اجاره نامه به شکل کتبی در دو نسخه تظیم شده باشد و همچنین قرارداد اجاره به امضای هر دو طرف یعنی موجر و مستاجر رسیده باشد..

حال اگر شاهدان ذیل قرار داد را امضا نکرده‌ باشند از محاکم عمومی دادگستری حکم تخلیه بگیرید .

حال اگر قرارداد مزبور قبل از ۱۳۷۶باشد به مستأجر  ملک تجاری  حق کسب و پیشه تعلق می‌گیرد و متعاقبا مشمول تخلیه فوری نیز نمی‌شود. در صورت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید و از تخصص وکلای برجسته گروه آنی وکیل بهره برید.

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

وکیل تخلیه اماکن تجاری شرق تهران

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

 وکیل ملکی حرفه ای:کلیک کنید

وکیل تخلیه اماکن تجاری شرق تهران سید سجاد میرکاظمی وکیل متخصص ملکی 09122274983 گروه وکلای آنی وکیل سید سجاد میرکاظمی

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)