خدمات حقوقیمقالات حقوقی

وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص-وکیل دادگاه ارشاد

وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص-وکیل دادگاه ارشاد دادگاه های کیفری  و دادسراهای عمومی و انقلاب ، از جمله مراجع قضایی دادگستری هستند که مجلس شورای اسللمی ، آن ها را با هدف رسیدگی به پرونده های کیفری و جرایم پیش بینی شده در قانون مجازات و برخی قوانین خاص، پیش بینی کرده و برای هر کدام، آیین نامه و مراتب  مراتب ویژه ای را معین، نموده است.وکیل دادگاه ارشاد:وکیل لواط،تفخیذو مساحقه -وکیل دادگاه ارشاد

وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد
وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد

با عنایت به اینکه در برخی موارد، جرایم، نیازمند بررسی و رسیدگی و تحقیقات فنی هستند، قانون گذار، دادگاه ها و دادسرا های ویژه (تخصصی در شهرای بزرگ) را نیز، پیش بینی نموده است که دادسرای ارشاد ناحیه 38، ازجمله این دادسرا های تخصصی می باشد و صرفا، به جرایم در صلاحیت خود، رسیدگی خواهد کرد.وکیل دادگاه ارشاد

از این رو، در این نوشتار، قصد داریم در خصوص صلاحیت، و وکیل ارشاد متخصص در جرایم در صلاحیت این دادسرا و دادگاه و نحوه دفاع صحبت کنیم.وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد

صلاحیت دادسرا ناحیه 38 ارشاد تهران و مجتمع قضایی ارشاد چیست؟

دادسراهای تخصصی، از جمله مراجع قضایی کیفری هستند که پس از تشکیل، صرفا به جرایم تعیین شده، توسط رئیس قوه قضاییه، رسیدگی می نمایند و هدف از تشکیل آن ها، به دلیل حساسیتی است که نسبت به برخی موضوعات در جامعه وجود دارد.رسیدگی به جرایم خانه فساد-وکیل دادسراودادگاه ارشاد

دادسرای ارشاد ناحیه 38، یکی از انواع دادسرا های تخصصی می باشد که صرفا، صلاحیت رسیدگی به جرایم مورد نظر و تعیین شده توسط قانون گذار و رئیس قوه قضاییه را دارد که در این قسمت از مقاله، قصد داریم در خصوص صلاحیت آن توضیح داده و بگوییم که به چه جرایمی، رسیدگی می نماید.

وکیل ساخت، نگهداری و حمل مشروبات الکلی -وکیل دادگاه ارشاد صلاحیت دادسرای ارشاد، به شرح زیر است:

وکیل ساخت، نگهداری و حمل مشروبات الکلی -وکیل دادگاه ارشاد

ا-رسیدگی به اعمال حرامی که در اماکن عمومی و انظار عمومی، صورت گرفته و سبب جریحه دار شدن عفت عمومی گردیده است.

2-رسیدگی به پرونده های مربوط به زنان، در خصوص حضور بدون حجاب شرعی در معابر و اماکن عمومی.

3-رسیدگی به پرونده افرادی که اقدام به دایر کردن و راه اندازی مراکز فحشا و یا فساد نموده اند( چنانچه اعمال افراد، مشمول قوادی گردد، دادسرای ارشاد تهران صالح به رسیدگی نمی‌ باشد).

(پرونده های موضوع فصل هجدهم قانون مجازات اسلامی تعزیرات)ضدعفت و اخلاق عمومی)

4-رسیدگی به پرونده جرایم مربوط به نگهداری، خرید و فروش و توزیع و یا ساخت مشروبات الکی و مستی آور.

5-رسیدگی به پرونده های مربوط به ساختن فیلم و یا نوار سینما و محصولات فرهنگی مستهجن، همچنین، نوشتن نوشته، یا طرح، گراور، نقاشی، تصاویر، مطبوعات، اعلانات، علایم، به جهت توزیع یا نمایش و یا تجارت که عفت و یا اخلاق عمومی‌ را جریحه دار می نماید.

این نکته خالی از توجه نیست که، در خصوص جرایم منافی عفتی که در انظار عمومی رخ نداده اند، دادسرا، حق هیچ گونه پرسش و تفحصی را نخواهد داشت و باید، پرونده را مستقیما، به دادگاه صلاحیت دار برای تحقیق و رسیدگی به آن، ارجاع دهد.وفق ماده 102 قانون آیین دادرسی کیفری فراهم آورن موجبات فساد و فحشا (وکیل ارشاد)

تبیین گروه وکلای آنی وکیل -وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.وکیل شرب خمر-وکیل دادسراودادگاه ارشاد

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد
وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

 دادسرای ارشاد تهران-وکیل جریحه دار نمودن عفت عمومی -وکیل دادگاه ارشاد وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد

در خیابان شهيد بهشتی – خ احمد قصير –جنب بیمارستان آسیا قرار گرفته است و شماره تلفن دادسرای ارشاد در شهر تهران عبارت است از: 88739581 و 74-88732168 .

ساعت کاری دادسرای ارشاد-وکیل ت هدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد

ساعت کاری دادسرای ارشاد از 8 صبح تا 3 بعد از ظهر می باشد و همچنین ساعت کار پلیس امنیت اخلاقی از 7 صبح تا 4 بعد از ظهر است. پیشنهاد می شود برای آن که روند پرونده مورد نظرتان سریع تر صورت گردد، از یک وکیل حرفه ای در زمینه ی بررسی به پرونده های جرایم اجتماعی و همچنین اعتراض به حکم صادر شده کمک بگیرید.

یکی از مهم ترین مراحل شکایت به دادگاه ارشاد، تنظیم شکوائیه کیفری  است. این مرحله باید طبق اصول و قواعد خاصی جلو برود تا به نتیجه مناسبی برسد و وکیل دادگاه ارشاد، با رعایت این اصول و قواعد به شما کمک خواهد کرد.

ضمن این که شما به راهنمایی یک وکیل دادگاه ارشاد مجرب برای جمع آوری مدارک جهت ثابت کردن دعوی نیاز خواهید داشت.

وکیل دادسرا ارشاد
وکیل دادسرا ارشاد

در برخی موارد و با توجه به توافقات بین وکیل دادگاه ارشاد و موکل، ممکن است وکیل شما انجام بعضی از کار ها را به دست بگیرد ولی وظیفه اصلی وکیل دادگاه ارشاد این است که در دادگاه برای ثابت کردن دعوی شما حاضر باشد.

در دعوای مربوط به دادگاه ارشاد، فقط یک بار امکان مطرح کردن دعوی وجود دارد و بنابراین لازم است که حتما از راهنمایی یک وکیل مجرب برای اثبات دعوی خود استفاده کنید.فراهم آورن موجبات فساد و فحشا (وکیل ارشاد)

وکیل تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اشخاص -وکیل دادگاه ارشاد-وکیل دادگاه ارشاد سید سجاد میرکاظمی متخصص امور کیفری 09122274983 )

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)