خدمات حقوقی

وکیل سرقت در تهران

وکیل سرقت در تهران -وکیل کیفری کار وکیل پایه یک دادگستری سرقت در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) دستگیر شدن و متهم شدن به جرم سرقت می تواند منجر به جریمه، مجازات مشروط و حتی از دست دادن آزادی شود. وکیل متخصص سرقت تهران شخصی است مسلط به قوانین و مقررات کیفری که بهترین دفاع را ارایه میدهد.ازخدمات گروه وکلای آنی وکیل بهره برید.وکیل خیلی اثر مستقیم دارد.وکیل سرقت متخصص با اشراف بر موضوع بهترین ابتکارات را جهت کشف جرم یا برائت متهم مینماید .وکیل سرقت در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوق کیفری) سید سجاد میرکاظمی بهترین وکیل سرقت با تجربه کافی در حل و فصل کردن مسائل مربوط به سرقت به نفع موکل ،و آشنایی کامل به رویه های قضایی مربوط به سرقت را دارا می باشد.وکیل سرقت در تهران (آنی وکیل میرکاظمی 09122274983) موثر است.وکیل متخصص سرقت با تسلط بر قوانین و مقررات بهترین دفاع را برای موکل مینماید.

وکیل سرقت در تهران
بهترین وکیل سرقت در تهران

روند دستگیری، رزرو، انگشت نگاری و اجبار به دادگاه برای مواجهه با اتهام جنایی می تواند برای هر کسی آسیب زا باشد. داشتن سابقه کیفری می تواند بر زمان، پول و شهرت شما تأثیر بگذارد. مراجعه به دادگاه می تواند شما را ملزم به مرخصی از کار کند. نیاز به توضیح دادن به دوستان یا همکاران می تواند منجر به خجالت شود. استخدام وکیل اشتباه برای اتهام سرقت در تهران فقط می تواند وضعیت را بدتر کند.

وکیل سرقت در تهران

وکیل سرقت در تهران سید سجاد میرکاظمی 09122274983 متخصص جرایم کیفری از طریق برنامه های مختلق تلگرام واتس آپ بله و… با آنی وکیل در ارتباط باشید.

وکیل سرقت در تهران (آنی وکیل میرکاظمی 09122274983)

بر این اساس، پیدا کردن یک وکیل مدافع جنایی تهران با تجربه در دفاع از جرایم سرقت مهم است. همچنین یافتن وکیلی که تجربه دفاع از پرونده‌ها را در دادگاهی که شما متهم هستید، داشته باشد، بسیار مهم است.وکیل پایه یک دادگستری

دفاع از جنایات سرقت

وکیل سرقت در تهران مانند همه پرونده های جنایی، سیستم قضایی  مقام تعقیب و تحقیق   باید تمام عناصر جرم را بدون تردید معقول اثبات کند. بر این اساس، چندین دفاع برای جرایم سرقت وجود دارد.

این دفاع ها شامل اشتباه یا فقدان قصد مجرمانه است. ضمناً سرقت مستلزم تعلق مال به دیگری است. کسی را نمی توان به خاطر تصاحب اموال خود محکوم کرد. بسته به واقعیت ها و شرایط مربوط به دستگیری، ممکن است دفاع های دیگری نیز وجود داشته باشد.

دزدی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و همیشه در یک محیط خرده فروشی که شامل دزدی اقلام از مغازه بدون پرداخت هزینه است، رخ نمی دهد. این قانون همچنین داشتن اموال مسروقه را در مواردی که متهم بداند مال دزدیده شده است جرم محسوب می شود. علاوه بر این، اعمال کنترل بر اموال دیگری با استفاده از ابزارهای فریبنده نیز غیرقانونی است.

 جرایم سرقت در سیستم حقوقی ایران

انواع سرقت و مجازات آن

وکیل سرقت در تهران اظهار داشته که وفق  ماده 267  در قانون مجازات اسلامی، جرم سرقت، عبارت است از ربودن مال متعلق به غیر است ونیز  از جمله جرائم علیه اموال و املاک شهروندان نیز است. در این نوشتار  به موضوع انواع سرقت و مجازات آن خواهیم پرداخت. پیشنهاد می شود این موضوع مهم را از دست ندهید.

تعریف قانونی سرقت چیست؟

به عبارت ساده، دزدی به برداشتن اموال شخص دیگری به قصد محروم کردن دائم از آن دارایی اشاره دارد. با این حال، طبق قانون، سطوح مختلفی از سرقت و جرایم متمایز وجود دارد که طیف وسیعی از مجازات ها را در پی دارند. دزدی نیز بسته به موقعیت می تواند به عنوان جنایت یا جنحه طبقه بندی شود.

سطح مجازات بستگی به شدت اتهامات سرقت خاص دارد. به عنوان مثال، سرقت یک کالای کم ارزش از یک فروشگاه خرده‌فروشی هزینه‌ها و جریمه‌های کمتری نسبت به سرقت خودروی شخصی به دنبال دارد. هنگامی که شخصی در حین ارتکاب سرقت از سلاح یا زور استفاده می کند، این نیز به عنوان جرم جدی تری طبقه بندی می شود.

وکیل سرقت در تهران

 قانون اموال را چگونه تعریف می کند؟

طبق قوانین جزایی، اموال را می توان به طور کلی تعریف کرد. زیرا اموال ممکن است شامل اقلام منقول و همچنین غیر منقول باشد. برخی از نمونه‌های اموالی که ممکن است به طور غیرقانونی سلب شوند عبارتند از، اما ممکن است محدود به آنها نباشد:

اموال غیر منقول یا غیر منقول، مانند زمین و اشیاء متصل به آن زمین؛

اموال مشهود یا منقول مانند اتومبیل، رایانه، جواهرات، پول نقد و غیره؛

اسناد، مانند گواهی، اوراق قرضه، کاشی و غیره؛

اطلاعاتی که می تواند شامل داده های شناسایی شخص، اسرار تجاری یک شرکت و غیره باشد. و

خدمات شخصی، از جمله خدمات غذا در یک رستوران، که معمولاً به عنوان شام و غذا نیز شناخته می شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، سرقت عبارت است از برداشتن مال دیگری، بدون رضایت او و به قصد سلب مال واقعی آن شخص. طبق این تعریف از سرقت، مال را می توان هر چیزی که شخص در اختیار دارد در نظر گرفت.

 انواع سرقت در قانون مجازات اسلامی

  • 1-سرقت حدی شامل سرقت با شرایط خاص و سرقت راهزنی
  • 2-سرقت تعزیری شامل تعزیری ساده و تعزیری مشدد

سرقت حدی از انواع سرقت با شرایط خاص

وکیل جرایم اقتصادی تهران میفرماید که سرقت حدی سرقتی است که کیفیت و کمیت مجازات آن در قانون مشخص شده و دادگاه و قاضی موظف به اعلام مجازات براساس مقدار معین شده است. و اما شرایط خاص:

  • شی مسروقه باید جزو اموال شخصی افراد باشد. اموال مسروقه عمومی و وقفی و دولتی جزو سرقت حدی نیستند.
  • شی مورد نظر، تحت حفاظت و نگهداری باشد.
  • سارق حرز( محل نگهداری و حفاظت اموال، مثل گاو صندوق) را از بین ببرد.
  • سارق مال را از حرز خارج کند.
  • ارتکاب سرقت و نابودی حرز به صورت مخفیانه انجام شود.
  • ارزش مال مسروقه( به هنگام خارج کردن آن از حرز) حداقل 4.5 نخود طلای مسکوک باشد.
  • ارتکاب سرقت در زمان قحطی نباشد.
  • صاحب مال در مرجع قضایی علیه سارق شکایت نماید.
  • صاحب مال قبل از اثبات جرم سارق، سارق را نبخشد.
  • قبل از اثبات جرم، مال مسروقه به دست صاحبش نرسد.
  • مال مسروقه خود از اموال سرقتی نباشد.
  • قبل از اثبات جرم، سارق مال را به تملک خود درنیاورد.
  • سارق، پدر یا جد پدری صاحب مال نباشد. اما سرقت اموال پدر توسط فرزند، سرقت حدی محسوب می شود.

مجازات سرقت حدی

وکیل کارکشته سرقت در تهران وفق قانون مجازات اظهار میدارد که :

  • قطع چهار انگشت دست راست سارق از انتها. طوری که کف دست و انگشت شست باقی بماند.
  • قطع پای چپ از پایین برآمدگی. طوری که محل مسح و نصف قدم باقی بماند.
  • حبس ابد
  • اعدام

راهزنی

همانطور  که میدانیم وفق  ماده 281 قانون مجازات اسلامی، راهزنی یا به عبارت دیگر گرفتن اموال مسافران و عابران به صورت غافلگیرانه و تهاجمی، سرقت محسوب می شود. مجازات آن 3 تا 15 سال حبس و 74 ضربه شلاق است.

سرقت تعزیری ساده

وفق ماده 661 قانون مجازات اسلامی، جرم سرقت تعزیری ساده به صورت علنی و با ربودن مال دیگری بدون اطلاع و رضایت وی انجام می شود. مجازات آن، سه ماه و یک روز تا 2 سال حبس و تا 74 ضربه شلاق است.

سرقت تعزیری مشدد

وکیل متبحر سرقت وفق قانون تعزیرات سرقتی که همراه با عوامل تشدید کننده مجازات باشد. برای مثال:

سرقت در شب( مجازات: 5 تا 15 سال حبس و 74 ضربه شلاق)
سرقت مسلحانه(مجازات: 3 ماه تا 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق)
بالا رفتن از دیوار
مامور دولت قلمداد کردن
سرقت از محل مسکونی
سرقت همراه با ازار واذیت(مجازات: 3 ماه تا 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق)
سرقت به اقتضای شغل

سرقت در مناطق بحرانی(مجازات: 1 تا 5 سال حبس و 74 ضربه شلاق)

وکیل سرقت در تهران
وکیل سرقت

قانون سرقت پول از بانک هاو صرافی ها، سرقت طلا از جواهر فروشی(مجازات: حبس ابد)

سرقت توسط نظامیان

سرقت اسلحه و مهمات و مواد منفجره متعلق به دولت یا در اختیار دولت(مجازات: 2 تا 10 سال حبس)
سرقت اجناس متعلق به دولت یا در اختیار نیروهای مسلح( مجازات: 1 تا 5 سال حبس)
سرقت اسناد و دفاتر ثبت شده در نیروهای مسلح( مجازات: 2 تا 10 سال حبس)

تبیین گروه وکلای آنی وکیل سید سجاد میرکاظمی

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

وکیل سرقت در تهران سید سجاد میرکاظمی 09122274983 متخصص جرایم کیفری از طریق برنامه های مختلق تلگرام واتس آپ بله و… با ما در ارتباط باشید.آنی وکیل

vakilsajjad mirkazemi پیج ما در اینستگرام است میتوانید مارا دنبال کنید .

وکیل سرقت در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوق کیفری)
وکیل سرقت در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوق کیفری)

همچنین با سرچ در آپارات میتوانید ویدیوهای ما را مشاهده کنید.

 

3.4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)