مشاوره حقوقیخدمات حقوقیمقالات حقوقیوکیل حقوقی

وکیل مالیاتی تهران

وکیل مالیاتی تهران
وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده 

وکیل پرونده های مالیاتی شخصی است  با تسلطی که بر قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه های مربوطه  که دارد، می تواندباعث کاهش پرداختی های مالیاتی تعیینی  شود. ممکن است شما مدیرعامل یا رییس یک سازمان یا شرکت باشید و یا اخیرا  کسب و کارتان را راه اندازی کرده  باشید. داشتن دانش و علم  و آگاهی نسبت به امور مالی و مالیاتی یک اصل اساسی در سودسازی تجارت شما میباشد. بدون شک داشتن چنین دانشی نیازمند تخصص و تبحر زیادی می باشد که کسب آن به راحتی امکان پذیر نیست. در این صورت کمک گرفتن از یک مشاور امور مالیاتی حرفه ای می تواند شما را از پرداخت هزینه های اضافی خلاص کند.

وکیل مالیاتی تهران

ویدیو از وکیل مالیاتی

وکیل مالیاتی و قبول پرونده ­های مالیاتی  تهران

انجام کارهای  مالیاتی از مهم­ترین فعالیت­های مالی است که در سازمان­ها و شرکت­هاو موسسات  انجام می شود. به دلیل حساسیت­های بالای این امور، چگونگی انجام آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.ککارشناسان این مجموعه در حقیقت بازنشستگان برگزیده سازمان امور مالیاتی می­باشند. پرونده­های مالیاتی، زیر نظر این اشخاص بررسی شده و پس از تایید ، توسط بهترین متخصص انجام می­شوند.  چراکه کاهش مالیات، نیازمند دانش و تجربه بسیار زیادی است. قبول پرونده­های مالیاتی توسط وکلای ما به صورت کاملا دقیق میباشد. بنابراین پس از حل و فصل مشکل مالیاتی،مودی می­تواند نسبت به پرداخت حق­الو­اله خود اقدام کند.

در مورد بعدی وکیل مالیاتی خوب باید همواره بهترین راهکار ها را به شرکت ها ارائه نماید و عملیات مالیاتی را با کمترین هزینه و جریمه به انجام رساند.

یکی از دیگر ویژگی های  متخصص حرفه ای  خوب در کنار صداقت خود، باید شرایطی ایجاد نماید که مشتری در تصمیم گیری وکیل مالیاتی آزادانه تصمیم گیری نماید و قبل از عقد قرارداد راهکارها و برنامه خود را به مشتری ارائه نماید و درصورت تمایل مشتری عقد قرارداد صورت پذیرد.

وکیل مالیاتی خوب باید رفتاری داشته باشد صد در صد حرفه ای ، بگونه ای که متخصص  به هیچ عنوان نباید به مسائل مالی پروژه اهمیت دهد و حجم قرارداد ها نباید در نوع کار وکیل تردید ایجاد نماید.

اینکه متخصص مالیاتی خوب و با تجربه از ارتباط خوبی با ادارات دارایی برخوردار می باشد شکی نیست اما حرف هایی نظیر این که امکان نفوذ در هیئت ها مالیاتی وجود دارد و یا ارائه تضمین انجام پرونده ، کار بسی اشتباه می باشد که اخلاق حرفه ای اجاره چنین رفتاری را نباید به وکیل دهد؛

وکیل مالیاتی تهران

احتمال پیروزی در مشاوره مالیاتی توسط  مشاور حرفه ای بصورت واقع بینانه باید اعلام شود و چنانچه پرونده از لحاظ قانونی وجاهتی نداشته باشد وکیل موظف با صرف کمترین هزینه پرونده را برای مودی به پیروزی رساند.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)