خدمات حقوقیمقالات حقوقی

وکیل ملکی تضمینی

یک وکیل ملکی در تهران متخصص در حل مسائل مربوط به املاک و حل و فصل اختلافات مختلف در مورد مالکیت، خرید و فروش املاک و مستغلات است.

جایی که وکیل ملکی از مفاد مختلف سامانه املاک اطلاعات گسترده ای دارد و در رسیدگی به مشکلات و مسائل مختلف ملکی تجربه دارد.

امروز در مورد نقش یک وکیل ملکی و اهمیت استخدام وکیل ملکی برای سرمایه گذاران و کسانی که مایل به خرید ملک هستند صحبت خواهیم کرد.

با گسترش زیاد در زمینه سرمایه گذاری املاک، تعداد دعاوی ملکی در دادگاه ها افزایش یافته و اختلافات ملکی بین سرمایه گذاران افزایش یافته است.

از این رو، تقاضا برای مشاوره حقوقی املاک توسط یک وکیل متخصص در زمینه املاک بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.وکیل ملکی تضمینی شخصی است که نه کارچاق کن است،نه تعهد به نتیجه آرا تضمین میدهد.

فلذا منظور نگارنده از تاپیک همانا تضمین به تلاش و  تعهد به وسیله است.وکیل ملکی تضمینی ضمانت قطعی جهت اخذ رای مثبت 100 را نمیدهد.لکن وی تعهد به 100 درصد تلاش را جهت نیل به رای مثبت میدهد.

برخی به دنبال خدمات استخدام وکیل ملکی در تهران هستند. به منظور وکالت قانونی وی در محاکم قضایی و کمک به حل و فصل هر چه سریعتر پرونده وی.

از این رو ما برای شما بستری برای یک وکیل در تهران و بسیاری استان ها فراهم کرده ایم، یک وکیل ملکی متخصص در رسیدگی به مسائل مختلف املاک و دعاوی ملکی تبحر و تخصص دارد.

وکلای ما راه حل های خلاقانه و ایده آل ارائه می دهند. به منظور کمک به مشتریان و مرجعه کنندگان  در حل و فصل مشکلات خود، بر اساس تجربه گسترده آنها در زمینه حقوقی املاک و مستغلات تلاش میکنند.

شرایط و ضوابط یک وکیل املاک در یک پلت فرم وکالت

ما مشتاق یک پلت فرم وکیل در تهران  برای ارائه کلیه خدمات حقوقی در زمینه پرونده های املاک و مستغلات در ایران هستیم.

این کار توسط وکلای دارای تجربه در رسیدگی به پرونده های ملکی و رسیدن به راه حل های مناسب و قانونی انجام می شود.خدمات املاک ما در حال گسترش است و شامل موارد زیر می شود:

1-دعاوی و دعاوی در پرونده های مربوط به امور ملکی.
2-پاسخگویی به مشاوره حقوقی مربوط به خرید و فروش و اجاره ملک.
3-تنظیم و انعقاد قراردادهای حقوقی مربوط به املاک اعم از قراردادهای خرید و فروش یا اجاره.
4-کمک در حل مشکلات املاک در هنگام تقسیم ارث.
5-حل پرونده های رهن، تصرف املاک و مستغلات.
6-ثبت و ثبت رسمی مالکیت املاک و مستغلات.
7-اقامه دعوی در پرونده های تخلیه املاک؛ در اثر تأخیر در پرداخت اجاره بها یا هر دلیل دیگری.
8-مساعدت در تکمیل مراحل صدور پروانه و مجوزهای قانونی در خصوص املاک و ساختمان.

همه اینها و موارد دیگر توسط یک وکیل ملکی تضمینی  مجرب و حرفه ای املاک تهران در انجام وظایف خود ارائه می شود و با تجربیات علمی و عملی که به او در انجام حرفه ای وظایف کمک می کند متمایز می شود.دعاوی املاک و مستغلات در تهران

قوه قضاییه ایران امروز شاهد وجود بسیاری از دعاوی ملکی در دادگاه های ذیصلاح است. در نتیجه بسیاری از اختلافات املاک و مستغلات نیزپیش می آید.

از جمله مهم ترین دعاوی املاک در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-مسائل تخلیه املاک و مستغلات
2-دعاوی سلب مالکیت املاک و مستغلات.
3-مسائل مربوط به اثبات مالکیت ملکی.
4-پرونده های موجودی اموال غیرمنقول متوفی.
5-دعاوی مربوط به نظام جدید ادله قاطعیت.
6-اختلافات املاک و مستغلات در عربستان سعودی
7-اختلافات متعدد املاک و مستغلات در زمینه املاک گسترش یافته است، به ویژه با گسترش معاملات املاک در سرمایه گذاری املاک و مستغلات.

این اختلافات نیاز به تخصص یک وکیل ملکی متخصص در سیستم املاک دارد. به منظور جلب کمک وکیل در یافتن راه حل مناسب هستیم.

اختلافات املاک ممکن است به صورت دوستانه از طریق صلح و سازش و با کمک یک وکیل اختلاف املاک حل شود. تا بدون مراجعه به قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران به مناقشه پایان دهد.

حل و فصل اختلافات ملکی توسط قوه قضاییه امکان پذیر است و وکیل ملکی به شما کمک می کند تا مراحل حل و فصل اختلافات را از طریق قضایی بشناسید.

وکیل املاک در تهران
وظایف یک وکیل ملکی تهران انجام موارد زیر است:

1-جمع آوری اطلاعات و داده های مربوط به املاک و اجرای تشریفات ثبتی و اسنادی نزد مراجع ذیصلاح.
2-ارائه خدمات ثبت نام برای قسمت های خاصی از املاک.
3-تکمیل تشریفات الکترونیکی مربوط به مسائل املاک مانند ثبت نام و غیره.

4-حفاظت لازم را برای جلوگیری از تداخل یا تصاحب املاک و مستغلات ارائه دهید.
5-نظارت بر قراردادهای خرید و فروش املاک و مستغلات.
6-تنظیم و انعقاد قراردادهای حقوقی مربوط به خرید، فروش یا اجاره انواع املاک و مستغلات.
7-حل و فصل اختلافات املاک از طریق دوستانه یا قضایی.

8-اقامه دعوای ملکی مربوط به املاک در دادگاه صالح و پیگیری دعاوی

پاسخگویی به مشاوره حقوقی مربوط به سیستم املاک و مستغلات تهران و معاملات مختلف املاک و مستغلات.
شما می توانید یکی از خدمات قبلی را از وکیلی در تهران و سایر استان ها که در مسائل املاک و مستغلات تهران تخصص دارد، درخواست کنید.

وکیل ما پشتیبانی قانونی لازم را به شما ارائه خواهد کرد. به منظور کمک به حل پرونده خود از راه های قانونی به دور از تخلفات قانونی است.

مشاوره حقوقی  املاک در تهران

وکیل در تهران و و سایر استان های همجوار برای کارهای حقوقی و مشاوره حقوقی یکی از معروف ترین موسسات حقوقی در تهران است.

ما خدمات حقوقی مختلفی را به دست تیم برجسته خود متشکل از کادرهای بسیار حرفه ای با تجربه علمی و عملی ارائه می دهیم.

تیم مشاوره ما خدماتی را برای پاسخگویی به مشاوره حقوقی املاک و مستغلات ارائه می دهد و به مشتری کمک می کند.

وکیل دادگستری گروه وکلای آنی وکیل براساس دانش و تسلط خود بر قوانین می تواند تضمین نماید که از مطمئن ترین و صحیح ترین روش برای احقاق حق موکل خود و یا در مقام دفاع در اتهام وارد شده به وی ، از هیچ تلاشی به منظور تنظیم درست لوایح حقوقی یا کیفری ، پاسخگویی در دعاوی و یا در ایجاد صلح و سازش دعوی مطرح شده دریغ ننماید.

در ابتدا، وظیفه قانونی و اخلاقی وکیل این است که در جهت اصلاح ذات البین در تمامی پرونده های کیفری ، حقوقی و خانواده تلاش و کوشش نماید.  چراکه در اکثر اختلافات مطرح شده ممکن است با تذکر و اخطار قانونی توسط وکیل متبحر و متخصص، اختلافات بوجود آمده به صلح و سازش ختم و از طرح پرونده در مراجع و صرف هزینه های گزاف جلوگیری به عمل آید.

لازم به توضیح است، که تضمین اخذ نتیجه مثبت به نفع شاکی یا متهم در واقع به این دلیل که تصمیم گیرنده نهایی در پرونده قضایی، صرفا قاضی دادسرا یا دادگاه میباشد، لذا در اینجا وکیل امکان هیچ دخل و تصرفی را به جز دفاع قانونی و منطبق بر مواد قانونی و اصول مسلم حقوقی و عرف را نخواهد داشت به همین منظور فعل یاد شده از مصادیق جرم و تخلف انتظامی میباشد.

همچنین دفاع علمی و در چارچوب قانون از حقوق موکل میتواند بهترین روش برای تضمین نتیجه پرونده باشد، چرا که قرارگرفتن در مجاری غیر قانونی، در اکثر موارد صرفا پرداخت هزینه های گزاف و بدون اخذ نتیجه موردنظر را در بر خواهد داشت.

در رابطه با این مسئله به این نکته نیز میتوان اشاره کرد، که متاسفانه برخی از وکلا با زیر پا گذاشتن اخلاق حرفه ای در همان جلسات نخست مشاوره ، پیروزی و موفقیت قطعی در پرونده ارایه شده را تضمین می نمایند .

که همانا قصد اینان از  انجام این امور صرفا متقاعد نمودن و فریب موکل و اخذ حق الوکاله می باشد و چنانچه در جریان وکالت پیروز نگردند ضمن بهانه تراشی مقامات بالاتر و قضات را مسئول این اتفاق معرفی خواهند نمود.

وکیل ملکی تضمینی :سید سجاد میرکاظمی 09122274983 وکیل متخصص اراضی و املاک و مسلط به قوانین و مقررات حوزه املاک و مستغلات

 

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)