خدمات حقوقیمقالات حقوقی

unique finance یونیک فاینانس

unique finance یونیک فاینانس

شرکت یونیک فاینانس، ادعا می کند که یک پروژه با هدف سودآوری از طریق سرمایه گذاری در بازار بورس جهانی است. شرط ورود به این پروژه، پرداخت ۱۰۰۰ دلار بود در ازای آن روزانه ۳ دلار به عنوان سود در حساب سرمایه گذاران جمع آوری می شد و تا ۲ سال حق برداشت آن را نداشتند و در همین مدت می توانستند تا ۳ نفر زیر مجموعه مستقیم به شرکت معرفی کنند تا سودشان مضاعف شود.. وکیل شرکت یونیک فاینانس۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ یونیک فاینانس شرکتی بسیار مود توجه ولی بسیار مالباخته داردو.

unique finance یونیک فاینانس
unique finance یونیک فاینانس

یونیک فاینانس unique finance  =سید سجاد میرکاظمی متخصص جرایم هرمی -پانزی یونیک فاینانس=unique finance یونیک فاینانس

شیوه دوم کسب درآمد در این پروژه زیر مجموعه گیری بود که اگر شخصی این کار و انجام می داد درامدی به مراتب بیشتری را کسب می نمود. هر شخص قادر به جذب سه زیر مجموعه به صورت مستقیم بود اگر سرمایه گذاری این سه نفر ۵۰۰۰ دلار شود ۱۰۰۰ دلار دستمزد دریافت می کرد. شرکت یونیک فاینانس در حقیقت تنها نامی جعلی برای این گروه جهت جذب سرمایه به شیوه هرمی بود. این شرکت برای اینکه بقا داشته باشد هر عضو باید عضوهای دیگری را جذب کند تا سرمایه جدید از بابت این اعضا وارد شرکت شود و بخشی از این سرمایه های جدید به عنوان سود به سرمایه گذاران قبلی که بالای هرم هستند پرداخت شود و این سیکل ادامه پیدا می کند. زمانی که این سیکل متوقف شود افراد پایین هرم بدون دریافت هیچ سودی مال باخته محسوب میشوند و افراد بالای هرم با توجه به سطحی که دارند به سودهایی دست یافته اند ولی اصل پول آنها چون به صورت سود و پاداش بین دیگران تقسیم شده است دیگر وجود ندارد. در واقع در این مدل شرکت ها درآمد همان پول سرمایه گذاری اعضا جدید است که بین اعضا قبلی به صورت سود و پاداش تقسیم می شود . کاری که شرکت یونیک فایننس انجام داد این بود که توکنی به نام UNQT راه اندازی کرد و به اسم ارز دیجیتال یونیک فایننس معروف هست و پس از آن سرمایه تمام کاربران شرکت را به این توکن که ارزش آن را ۱۵ دلار اعلام کرده بود تبدیل کرد چون این توکن پشتوانه ای نداشت ارزش آن سقوط کرد و به یک دلار رسید و در نتیجه سرمایه تمام کاربران به یک پانزدهم مقدار اولیه خود تبدیل شد. دو روش برای نقد کردن موجودی حساب در کیف پول وجود داشت در روش اول دلاری که در داخل حساب شخص است به حساب کسی که معرفیش کرده واریز کنه و اون شخص از پول هایی که از ورودی های جدید بدست می آورد پول را پرداخت کند و در روش دوم باید ویدراوال به خود شرکت کند یعنی دلار به خود شرکت انتقال دهد و شرکت ۲۰ درصد از کل پول را به عنوان کارمزد بر می دارد و مابقی در در یک بازه سه ماهه به متقاضی پرداخت می کرده است که عملا با توجه به بازه زمانی طولانی و کارمزد بالا کسی از آن استفاده نمی کرده است و همه دنبال گرفتن عضو جدید برای نقد کردن پول خود بوده اند.ر صورتی که قراردادد را کنسل بزنید یعنی لغو قرار داد انجام شود باید چند ماه صبر کنی تا اکانت شما رو به یک شخص دیگه بفروشن و اصل پول شما رو بدهند. این شرکت حدود ۵ سال فعالیت کرد که در ۸ ماه آخر فعالیتش دیگه دلار نمیداد و به جای آن ارز دیجیتال خودشو یا همان توکن UNQT را وارد بازار کرد و بجای دلار بهمردم از این ارزها میداد و همه مردم شروع کردن به فروشش و قیمتش سقوط کرد…

تبیین گروه وکلای آنی وکیل سید سجاد میرکاظمی

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

unique finance یونیک فاینانس
unique finance یونیک فاینانس

سید سجاد میرکاظمی متخصص جرایم اقتصادی  هرمی ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳-پانزی یونیک فاینانس=unique finance یونیک فاینانس

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)