حقوقیخدمات حقوقیمقالات حقوقی

وکیل امنیت |وکیل جرایم امنیتی (متخصص در امور کیفری)

وکیل امنیت |وکیل جرایم امنیتی (متخصص در امور کیفری) وکیل امنیت یا وکیل جرایم امنیتی  شخصی است که مسلط به قوانین و مقررات حوزه جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی بوده است .

وکیل امنیت |وکیل جرایم امنیتی

وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده.

این جرایم در فصل اول از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی ۱۳۷۵ به بیان جرایم علیه امنیت کشور پرداخته شده است (جرایم امنیتی) و باتوجه به اینکه این جرایم به همین مواد محدود نمیشود در بسیاریاز قوانین دیگر مثل قانون جرایم نیروهای مسلح و.. به این جرایم پرداخته شده است. وکیل حرفه ای  ا یا  با تسلط کامل بر ارکان جرم میتواند با حداکثر اطلاعات و تسلط از موکل خویش دفاع نماید .محاربه افساد فی الارض و بغی از دیگر نمونه های این جرایم است که از جمله جرایم حدی است . اهمیت جرایم علیه امنیت کشور و نظام موجب شده تا قانون گذار در ابعاد گوناگون اعم از شکلی و ماهوی میان آنان و جرایم دیگر تفاوت بگذارد.وکیل جرایم امنیتی با علم بر اینکه جرایم علیه امنیت کشور با جرایم مخل نظم و انیت عمومی تفاوت دارد زیرا بسیاری  از جرایم بدون آنکه  به قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی یا  امنیت داخلی باشد موجب اخلال در نظم و  امنیت عمومی میباشد.(_مانند هیاهو  و جنجال و نزاع عمومی .علی هذا با عنایت به رای وحدت رویه ۷۰۴ رسیدگی به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور را در صورتی در صلاحیت  دادگاه انقلاب میداند که متضمن اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور باشد وگرنه در صلاحیت دادگاه کیفری ۲ (عمومی سابق) است.

 

همچنین وکیل کارکشته و متخصص  خوب و دقیق میداندت که جرایم امنیتی با جرایم سیاسی متفاوت است .مجرمان سیاسی با توجه به ماهیت و انگیزه ارتکاب جرم از امتیازات یبرخوردار هستند که درمورد مجرمان امنیتی نیست .

وکیل امنیت |وکیل جرایم امنیتی

عنصر مادی موضوع ماده ۴۹۸ عبارت است از تشکیل یا اداره جمعیت با هدف بر هم زدن امنیت کشور لذا جهت پیگیری امور پرونده های امنیتی خویش از پتانسیل وکلای متخصص کیفری کار بهره جسته و جهت ارتباط با وکلا همین الان با شماره تماس ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ سید سجاد میرکاظمی در ارتباط باشید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)