مقالات حقوقی

وکیل شیشه | وکیل آمفتامین

یکی از مواد مخدری که این روزها خیلی ها درگیر آن هستند آمفتامین و شیشه است که این مقاله به صورت کامل بررسی می کنیم که وکیل شیشه یا وکیل آمفتامین کیست و چه کاری انجام می دهد.شخصی که مسلط به قوانین و مقررات است.وکیل درجه ۱ تهران ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ : سید سجاد میرکاظمی – متخصص  حقوق داوری و. جرایم اقتصادی ملکی خانواده.

قطعا بارها از ماده ی مخدر شیشه یا همان آمفتامین شنیده اید یک محرک مغزی می باشد که اعتیاد آور است و باعث سرخوشی می شود و زمانی که به مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد از نظر جسمی و روانی اثرات بسیار بدی بر مصرف کننده می گذارد.

وکیل شیشه کیست؟

شیشه یکی از مواد مخدری است که در ایران بسیاری افراد درگیر آن هستند و شما می توانید براحتی در کمترین زمان سوالات خود را در زمینه شیشه از وکیل متخصص شیشه بپرسید.

آیا وکیل شیشه باید متخصص باشد؟متخصص به مقررات اخیر التصویب

شیشه به صورت خوراکی ، تزریق و تدخین مورد استفاده قرار می گیرد و اثرات بدی بر روی مغز مثل حافظه می گذارد و از دیگر عوارض آن می شود به بی خوابی ، تشنج ، بدبینی و حتی سکته قلبی و سکته مغزی اشاره کرد.

آیا وکیل آمفتامین نیاز داریم؟

در قانون نیز سخت گیری و حساسیت زیادی نسبت به شیشه انجام گرفته است و تولید ، توزیع ، ارسال ، خرید ، فروش ، در معرض فروش قراردادن ، نگهداری و حمل کردن آن جرم انگاری شده است و زمانی که با این مشکل مواجه می شوید به دلیل جرم های سنگین مثل اعدام که برای این جرم در نظر گرفته شده است شما به وکیل شیشه یا وکیل آمفتامین نیاز اساسی پیدا می کنید.

چرا با وکیل آمفتامین مشاوره داشته باشیم؟

در قانون حتی برای یک گرم کمتر هم مجازات در نظر گرفته شده است ، و در قانون برای بیش از ۳۰ گرم این مواد اعدام در نظر گرفته شده است مثلا اگر شما ۳۱ گرم شیشه حمل کنید و بازداشت شوید اعدام خواهید شد.

حال تحت شرایطی ممکن است شما بتوانید از اعدام خلاصی پیدا کنید مثلا این را در نظر بگیرید که شما راننده تاکسی ، اتوبوس مسافری یا مینی بوس باشید و در ماشین شما شیشه یافت شود اما شما از آن بی اطلاع باشید حال چیزی که مهم است اثبات این موضوع است و یا از روی اکراه دست به این کار زده باشید و یا اگر برای مثال از شما ۳۳ گرم شیشه یافت شود و ۴ یا ۵ گرم آن ناخالصی داشته باشد برای این که به اعدام محکوم نشوید کافی است. اما همه ی این ها نیاز به اثبات دارد که شما را نیازمند به حضور وکیل شیشه یا وکیل آمفتامین میکند.

با توجه به حساسیت قانون در این موضوع و مجازات های سنگین مثل اعدام و حبس های طولانی مدت تا ۱۵ سال زمانی که با این موضوع مواجه می شوید و جرمی انجام می دهید بی شک نیازمند استفاده از وکیل شیشیه یا وکیل آمفتامین و مشاوره با او خواهید بود و گروه وکلای آنی وکیل ما فرصت مشاوره با وکیل شیشه مجرب و آشنا با قوانین را در اختیار شما قرار خواهد داد و شما می توانید به شکل تلفنی و حضوری با وکیل آمفتامین ارتباط برقرار کنید و مشاوره لازم را دریافت و در صورت نیاز پرونده ی خود را به او بسپارید.

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)