خدمات حقوقیمقالات حقوقی

وکیل قاچاق کالا | وکیل قاچاق ارز((سیر تا پیاز-آنی وکیل سید سجاد میرکاظمی))

وکیل قاچاق کالا | وکیل قاچاق ارز((سیر تا پیاز))  در این مقاله میخواهیم راجبوکیل قاچاق کالا/strong ووکیل قاچاق ارز/strong برای شما بگوییم و اگر شخصی دچار این مشکل شد جرمش چیست و وکیل چه کاری می تواند برای آن انجام بدهد.گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

وکیل قاچاق کالا | وکیل قاچاق ارز

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

وکیل درجه ۱ تهران ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ : سید سجاد میرکاظمی – متخصص  حقوق داوری و. جرایم اقتصادی ملکی خانواده.۲۲۲۱۱

زمانی که فردی کالایی را از جایی به جای دیگر ببرد  صادر یا وارد میکند چه داخل مملکت و چه خارج مملکت و این حمل و نقل ممنوع باشد قاچاق کالا و ارز رخ داده است. یک سری آیین نامه ها در حمل ونقل کالا وجود دارد که زمانی که شخص آن ها را پیش روگیری نکند و مجوزهای لازم را کسب نکند قاچاق رخ داده است. در زمینه ی قاچاق یک سری کالاها ممنوع الورود می باشند مثل ماده مخدر و یک سری کالاها است که ممنوع الصدور می باشند مثل آثار باستانی یا کالاهایی که بنا بر شروط معین صادراتشان ممنوع می شود.

در زمینه ی قاچاق ارز اینگونه می توان به مدخل یا خروج ارز به مملکت توجه نمود  بدون آن که آیین نامه ها قانونی پیش روگیری شود و زمانی که قاچاق ارز اجرا می شود ارز قاچاق ضبط می شود و فردی که قاچاق کرده است به مجازات نقدی ی نقدی محکوم خواهد شد.

مرجع صالح به بررسی قاچاق ارز و کالا تعزیرات حکومتی می باشند اما در صورتی که این قاچاق توسط کارمند حکومت و مامورین حکومت اجرا شود این بررسی در شایستگی دادسرا انقلاب خواهد بود. در زمینه ی قاچاق ارز و کالا قانون معین وجود دارد و پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد که شما را مجاب به استفاده ازوکیل قاچاق کالا و ارز/strong می کند که با دادهها کافی و بینش خود پرونده ی شما را در مسیر درست خود قرار دهد و از غبن و آسیب های مالی موکل تا حدی که می شود خودداری کند

زمانی که شما بهوکیل قاچاق کالا و ارز/em مراجعه می کنید و مشاوره حقوقی لازم را اجرا می دهید وکیل موضوعاتی را بررسی می کند و پرونده را مطالعه می کند و به شما خواهد گفت که جرم قاچاقی که اجرا داده اید مشمول تخفیف یا معافیت از مجازات می شود یا خیر آیا اجرا جرم قاچاق محتمل است باعث مصادره اموال شما مثل وسیله نقلیه شود یا خیر نکته ی دیگر لایحه ی دفاعی خواهد بود کهوکیل تنظیم/a می کند که در این مورد بایست دقت کافی را داشته باشد تا از حق موکل خود به خوبی دفاع کند.وکیل قاچاق کالا | وکیل قاچاق ارز/em/em/em/em/em/em/em/em/em/em/em

قاچاق جرمی است که اثرات منفی بر اقتصاد می گذارد یکی از مواردی که اقتصاد ما از آن رنج می برد همین مسئله قاچاق در زمینه های گوناگون است که باعث شده برای مبارزه و خودداری با این پدیده قانون جدیدی به تصویب برسد.

وکیل قاچاق کالا و ارز/strong برای دفاع عالی و بهینه از موکل خود بایست نسبت به همه ی این قانون دادهها بالا و کافی را داشته باشد موسسه حقوقی ما با در اختیار داشتن وکلای مجرببهترین وکیل قاچاق کالا و ارز/strong را در اختیار شما قرار خواهد داد تا به فرم تلفنی و حضوری بتوانید مشاوره حقوقی لازم را با وی اجرا دهید و در فرم تمایل پرونده ی خود در این مسئله را به وی واگذار کنید تا وکیل قاچاق کالا و ارز پس از مطالعه ی دقیق پرونده و پرسش سوالات اساسی از شما آگاهی لازم را به دست آورد و با توجه به قانون بهترین دفاع را از شما اجرا دهد

موضوعی را که بایست در عقیده داشت منظور از کالا حتما نباید جسم ساخته شده و بی جان باشد . مثلا دام اینگونه مشمول همین ضابطه بوده و مدخل و خروج دام از مملکت بدون پیش روگیری آیین نامه ها ، قاچاق وجود دارد . قانونگذار کالاهای قاچاق را به ۳ دسته تقسیم کرده است .

کالای مجاز : کالایی است که اصدار یا مدخل آن با پیش روگیری آیین نامه ها گمرکی و بانکی ، نیاز به کسب مجوز ندارد .

کالای مجاز مشروط : کالایی که صادر را وارد کردن آن افزون بر اجرا آیین نامه ها گمرکی و بانکی ، نیاز به کسب مجوز دارد .

کالای ممنوع کالایی که اصدار یا مدخل آن به طبق ضابطه ممنوع است.وکیل قاچاق کالا | وکیل قاچاق ارز

مجازات قاچاق کالاهای مجاز ، مجاز مشروط ، یارانه ای و ارز

در صورتی که فردی مرتکب قاچاق کالا و ارز و حمل یا نگهداری آن شود افزون بر ضبط کالا و ارز به مجازات نقدی های نقدی زیر محکوم می شود :

  • کالای مجاز : مجازات نقدی نقدی ۱ تا ۲ برابر ارزش کالا
  • کالای مجاز مشروط : مجازات نقدی نقدی معادل ۱ تا ۳ برابر ارزش کالا
  • کالای یارانه ای : مجازات نقدی نقدی معادل ۲ تا ۴ برابر ارزش کالا

درصورتیکه کالاهای فوق به نحو سازمان یافته قاچاق شود از ۹۱ روز حبس تا ۵ سال حبس و در صورتی که به قصد مقابله با نظام یا با دانش به موثر بودن آن فرم گیرد و منجر به اخلال گسترده در نظام اقتصادی مملکت شود ، مسئله مشمول ضابطه مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی مملکت می گردد که مجازاتهای به مراتب سنگین تری اعمال می شود .

قاچاقچی حرفه ای : فردی است که بیش از ۳ بار مرتکب قاچاق شود و ارزش کالا یا ارز قاچاق در هر مرتبه بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد .

قاچاقچی حرفه ای افزون بر ضبط کالا و یا ارز قاچاق به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال حبس و حداکثر جزای نقدی و شلاق محکوم می شود .

وکیل قاچاق کالا | وکیل قاچاق ارز

شما می توانید جهت صحبت باوکیل قاچاق کالا و ارز/strong با شماره های داخل سایت گروه وکلای آریا دادیار تماس بگیرد و با وکلای مجرب ما صحبت کنید

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)