مقالات حقوقیخدمات حقوقی

وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)

وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) :یکی از موضوعات بسیار مهم و کلیدی از نظر وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران در پرونده های مختلف حقوقی و کیفری دعاوی تخصصی و فنی حوزه اراضی و املاک میباشد.که نظر به اهمیت و مهم بودن این دعاوی و همچنین قیمت بالای املاک در استان تهران حضور وکیل متخصص ملکی در تهران یا مشورت با وکیل اراضی در تهران میتواند بسیار مفید فایده باشد.وکیل خیلی اثر مستقیم دارد.(دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) در مسیر عدالت گامئ بر میدارد.وکیل ملکی در تهران با بررسی اوضاع و احوال و شرایط حاکم بر بازار و آخرین مقررات و تصمیم در جهت منافع موکل میگیرد وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)استفاده از تجربیات وکیل ملکی طیب خاطر در تنظیم قرارداد فراهم میکند.وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) موثر است..

از این رو گروه وکلای آنی وکیل با همکاری و تعاون جمعی از وکلای بنام و متخصص دارای پروانه درجه یک تهران و متخصص و دارای پرونده های بسیار زیادی در حوزه اراضی و املاک در تهران،لواسان و…با یک نگرش و زاویه دید متمایز به حل و فضل اختلافات ملکی و ثبتی در حوزه اراضی گام برمیدارد.

سید سجاد میرکاظمی 091222749783 و وکیل سید سعید میرکاظمی با دو دهه سابقه وکالت در حوزه اراضی و املاک و حقوق خصوصی در این راستا اقدام به قبولی دعاوی ملکی و ثبتی مینمایند.

در این مقاله میخواهیم به طور کامل به وکیل ملکی در تهران و وکیل اراضی در تهران  صحبت کنیم و جهت مشاوره حقوقی با وکیل تهران می توانید از شماره  موجود در سایت 09122274983 گروه وکلای آنی وکیل  استفاده نمایید.

وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران

وکیل ملکی در تهران شخصی متخصص است که مسلط به قوانین مقررات آیین نامه و بخش نامه های ملکی و زراعی است و در جهت رعایت حقوق موکل تلاش میکند..

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی به شخصی آگاه به قوانین حقوقی گفته می شود که می تواند از حقوق موکل خود در پرونده های مربوط به دعاوی حقوقی دفاع کند. در واقع وکیل ملکی کسی است که می تواند با داشتن حق وکالت از سوی شما اقدام به طرح دعوا و یا دفاع از شما در برابر دعاوی طرح شده نموده و با اشراف به قوانین و حقوق شما و تسلط به پرونده، برای اخذ رای به نفع موکل خود تلاش نماید.

از آنجایی که دعاوی ملکی چه از نظر تعدد و چه از نظر تنوع گستردگی بسیار زیادی دارند، به همین خاطر اغلب وکلای تراز اول و پایه یک تلاش می کنند تجربه خود را در این زمینه بالا برده و خدمات تخصصی در این زمینه ارائه کنند.

اگر شما یا یکی از نزدیکان شما درگیر یک دعوای حقوقی و یا کیفری مرتبط با ملک شده باشد، احتمالاً از سر استیصال به سراغ نزدیک ترین وکیل خواهید رفت.

آن وکیل ممکن است اطلاعات خوبی در زمینه حقوقی یا کیفری داشته باشد و با این حال تجربه کافی در زمینه قوانین مربوط به املاک در اختیار نداشته باشد. بهترین کار آن است که از خدمات مشاوره رایگان مجموعه تهران مدافع کمک بگیرید و به این ترتیب از تجربیات بهترین وکیل ملکی در تهران برخوردار شوید. در ادامه درباره خصوصیات یک وکیل ملکی و وظایف آن به طور واضح تر صحبت خواهیم نمود.وکیل اراضی در تهران

اگر در پی پیدا کردن وکیل ملکی در تهران  می باشید که در موضوعات گوناگون پرونده های معامله های ملکی توانایی پیشینه حرفه ای باشد و قصد دارید دعاوی ملکی شما را با کمترین پیچیدگی و دشواری به اتمام برساند گروه وکلای آریا دادیار از جمله گروه وکیل در کرج است که در زمینه های مشکلات ملکی کاربلد و مجرب است و با کمک آنها قادر هستید بر طرف مقابل معامله مسلط شوید.وکیل اراضی در تهران

هنگامی که اشخاص برای معامله های ملکی با همدیگر به یک توافق می رسند و قصد خرید، فروش و اجاره را دارند بایست درباره قانون ابتدایی معامله آگاهی داشته باشند تا از تسلط طرف مقابل و نفع اکثر آن در معامله خودداری شود.

تا اینکه محتمل است در معاملات اشخاص بر سر بعضی موضوع ها با یکدیگر اختلاف عقیده داشته باشند که در این فرم مشاوره حقوقی در تهران  با یک وکیل حاذق که در زمینه دعاوی ملکی کارکشته باشد بسیار سودمند و مناسب است به همین دلیل پیشنهاد میشود که قبل از معامله های ملکی در تهران برای خودداری از ضررهای احتمالی با مشاوره حقوقی مشاوره نمایید.

دعاوی ملکی و  وکیل ملکی در تهران و وکیل اراضی در تهران شامل موارد زیر میباشد:

  • 1-اجاره، خرید و فروش ملک
  • 2-وقف
  • 3-خلع ید
  • 4-تصرف عدوانی
  • 5-اشتراک
  • 6-تفکیک ملک مشاع
  • و …

در دعاوی ملکی بایست برای اثبات حقانیت خود توانایی سند و گواهینامه قانونی باشید و برای گرفتن حق خود به مراحل قانونی تسلط داشته باشید. گروه وکلای آنی وکیل در زمینه دعاوی ملکی توانایی پیشینه روشنی است که بهترین مشاوره وکیل ملکی را در این باره به شما عرضه میکند.

وکیل ملکی کسی است که با وجدان و خبرت کاری در جهت کمک به موکلانش در زمینه های گوناگون کوشا باشد.

وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران

وکیل متخصص اراضی و املاک تهران

اراضی کشاورزی و زمین ها در بخش حقوقی از زمینه هایی است که نیارمند به بحث و بررسی زیادی دارد. از سوی دیگر صبحت در مورد دعاوی ملکی از جمله مباحثی است که بایست در آن بینش و مهارت فراوان داشت.

لذا گروه وکلای آنی وکیل با دارا  بودن وکلای کاربلد در حل دعواهای اراضی کشاورزی در کرج و معرفی وکیل دعاوی اراضی در کرج به شما بهترین خدمات را عرضه می دهد.وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)

آغاز بایست در ارتباط با تصرف عدوانی بدانید که این کار یکی از جرائم علیه اموال و مالکیت وجود دارد. لذا در هر دو کار حقوقی و کیفری مورد بررسی است.

در تقسیم بندی چهارم هم اراضی از عقیده کاربرد به اراضی مسکونی و باغات و … تقسیم بندی می شوند. چیزی که در به خاص اراضی اهمیت دارد مشکلات حقوقی آن است.

بررسی به دعاوی و اختلافات ارضی نیا به کارشناسی های فروان دارد و جزو سنگین ترین ترین دعاوی در دادسرا ها به شمار می رود.

وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)

لذا پیدایی مشکل در هرکدام احتیاج به یک متخصص دعاوی اراضی دارد تا با بینش و خبرت در این زمینه به راهنمایی شما عزیزان بپردازد.موسسه حقوقی وکیل من به شما بهترین وکیل دعاوی ارضی را معارفه می کند.

وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران

تصرف عدوانی زمین کشاورزی

تصرف عدوانی به معنای تصرف غیر قانونی و نامشورع زمین کشاورزی است. در فرم رخ دان این کار مطابق با ماده ۱۷۴ ضابطه آیین‌دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در کار مدنی:

دادسرا در صورتی حکم دادگاه به نفع خواهان می دهد که به طور مقتضی دستیابی کند خوانده، ملک متصرفی خواهان را عدوانا تصرف ویامزاحمت یا ممانعت از حق استفاده خواهان نموده است.

درصورتیکه قبل از اصدار حکم دادگاه، خواهان تقاضای اصدار دستور چندگاهه نماید و دادسرا ادله ها وی راموجه تشخیص دهد، دستور خودداری از تشکیل اثار تصرف و یا تکمیل اعیانی از قبیل احداث بنا یا غرس اشجار یا کشت و زرع، یا از بین بردن اثار موجود و یا خودداری از ادامه مزاحمت و یا ممانعت از حق را در ملک مورد دعوا صادر خواهد کرد.

این دستور با اصدار حکم دادگاه به رد دعوا مرتفع می شود مگر اینکه مرجع تجدیدنظر دستور مجددی در این به خاص صادر نماید.

لذا در به خاص تصرف زمین های کشاوری از عقیده حقوقی و شرعی و اینگونه از منظر دادسرا دستور متفاوت است. اگر متصرف در زمین درخت کاشته باشد یا وقت برداشت محصول درختانش باشد باز هم احکام صادره متفاوت خواهد بود.

  • تقسیم و افراز املاک مشاع

املاک مشاع به املاکی گفته می شود که چند نفر در مالکیت آن سهم داشته باشند. دعاوی مربوط به تقسیم یا افراز چنین املاکی زمانی طرح می شود که شرکا بر سر چگونگی تقسیم ملک نامبرده توافق و تفاهم نداشته باشند. تفاوت تفکیک و افراز ملک مشاع در این است که تفکیک ملک حالت مشاع را از بین نمی برد؛

اما با افراز، مشاع ملک از میان خواهد رفت. همچنین تفکیک به درخواست همه شرکا انجام می گیرد؛ اما افراز می تواند تنها با درخواست یکی از مالکین نیز انجام شود.

  • دریافت مجوز پایان کار

یکی از مشکلاتی که سازندگان ملک با آن دست و پنجه نرم می کنند، اخذ مجوز پایان کار است که پس از آن امکان فروش ملک ساخته شده وجود خواهد داشت. از دیگر وظایف یک وکیل ملکی در تهران رسیدگی به مسائل مربوط به عدم صدور این مجوز و گرفتن آن است.

  • دعوای بر سر مالکیت ملک

دعاوی اثبات مالکیت ملک و موارد نظیر این نیز از جمله دعاوی حقوقی است که یک وکیل ملکی می تواند در این حوزه به احقاق حقوق شما کمک کند. جهت مشاوره در این حوزه می توانید از مشاوران خبره تهران مدافع بهره مند شوید.

  • امور ثبتی املاک

امور ثبتی املاک نیز از جمله وظایفی است که افراد می توانند به وکیل ملکی خود سپرده و از مسائل دشوار آن مصون بمانند. امور ثبتی نیازمند پیگیری، ممارست و آگاهی از روال های جاری اداری است که یک وکیل با داشتن این ویژگی ها می تواند کار را برای شما آسان تر نماید.

  • دعاوی مربوط به کاربری زمین

گاهی اوقات مسائلی مانند طرح هادی، مشکلات تغییر کاربری و یا خطای در ثبت کاربری زمین می تواند مانع از ساخت و یا فروش ملک شود. در چنین شرایطی وکیل شما می تواند با نهادهای مربوطه وارد مذاکره شده و امور شما در بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، اداره ثبت یا… را بر عهده بگیرد.

  • اخذ مجوز ساخت

مسئله گرفتن مجوز ساخت نیز از دیگر مواردی است که می توان آن را به وکیل ملکی سپرد. شاید در نگاه اول این کار از حیطه وظایف یک وکیل خارج باشد؛ اما اگر برای اخذ این مجوز به مشکلات حقوقی و قانونی بر بخورید، یک وکیل خبره می تواند بسیار در این زمینه به شما کمک کند.

وظایف وکیل ملکی در دعاوی کیفری

در کنار دعاوی حقوقی درباره املاک که در بالا به آن ها اشاره شد، دعاوی دیگری نیز وجود دارند که از نوع کیفری بوده و طرح آن ها با کیفرخواست همراه خواهد بود. مواردی مانند :

  • فروش ملک غیر

فروش ملک غیر، نوعی از فروش مال غیر است و مربوط به اموال غیرمنقول بوده و برای آن می توان دعوای کیفری طرح کرد.

  • دعوای مزاحمت از حق

این دعاوی مربوط به زمانی است که کسی (مانند صاحب ملک یا مستاجر بعدی) بدون خارج کردن ملک از تصرف مستاجر یا متصرف قانونی فعلی، اقدام به ایجاد مزاحمت در انتفاع فرد کرده باشد.

  • جعل سند ملکی

موضوع جعل سند ملکی، فروش ملک به چند خریدار، سوءاستفاده از تشابهات و موارد مشابه نیز جزو دعاوی کیفری حوزه املاک به شمار می روند که برای پیروزی در چنین دعاوی بهتر است بهترین وکیل ملکی در تهران را در اختیار داشته باشید.

  • دعوای ممانعت از حق

دعوای ممانعت از حق زمانی طرح می شود که فردی مانع از انتفاع ما از ملکی شده باشد که از نظر قانونی باید در اختیار ما قرار گرفته باشد. به عنوان مثال اگر کسی مانع از این باشد که ما از زمین یا خانه خود استفاده کنیم، می توانیم نسبت به وی، دعوای ممانعت از حق طرح کنیم.

  • دعوای تصرف عدوانی

این دعوی زمانی طرح می شود که فردی به عنوان متصرف قانونی سابق، ادعای خروج تصرف وی از ملکی بدون رضایت خویش را داشته باشد. برای اثبات اینکه دعوای طرح شده جزو دعاوی تصرف عدوانی حقوقی است، باید پیش از هر چیز تصرف سابق خواهان و تصرف لاحق خوانده (متصرف کنونی) اثبات شود.

  • خیانت در ملک به امانت گذاشته شده

خیانت در امانت برای تمامی امانات منقول و غیرمنقول شامل دعاوی کیفری خواهد بود و اثبات هر گونه خیانت در امانت شامل جرم خواهد بود. سواستفاده از ملک به امانت گذاشته و استفاده به جز موارد ذکر شده در قرارداد، شامل خیانت در امانت بوده و می تواند عامل طرح دعوا در این خصوص شود.وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران

وکیل ملکی حرفه ای چه خصوصیاتی دارد؟

یکی از مسائل مهم هنگام انتخاب یک وکیل مجرب، آگاهی از ویژگی هایی است که می تواند آن را نسبت به سایرین اصلح گرداند. انتخاب صحیح و هوشمندانه یک وکیل یا تیم حقوقی، می تواند شما را از بسیاری جهات جلو انداخته و خیالتان را بابت نتیجه نهایی راحت گرداند.

بسیار مهم است که پیش از شرکت در یک دعوای طرح شده حقوقی، به فکر انتخاب یک وکیل مجرب باشید. برای آن که بتوانید بهترین وکیل ملکی در تهران را به سادگی شناسایی کنید، بهتر است ویژگی های زیر را در وی مورد ارزیابی قرار دهید :

جهت داشتن سوال از وکیل ملکی در تهران و وکیل اراضی در تهران -وکیل ملکی  می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین رایگان استفاده نمایید و سوالات خود را مطرح کنید….

تبیین گروه وکلای آنی وکیل سید سجاد میرکاظمی

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

وکیل ملکی در تهران | وکیل اراضی در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) حرفه ای است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)