مقالات حقوقیخدمات حقوقیمقاله کیفری

کلاهبرداری یونیک فایننس

کلاهبرداری یونیک فایننس یونیک فاینانس unique finance یا مفهوم  فارسی آن  سرمایه گذاری بی نظیر! که البته اسم صحیحش  شاید کلاهبرداری بی نظیر باشه! و احتمال زیاد روش جدید کلاهبرداری  جهت  خالی کردن جیب مردم کشور های جهان سومی مثل ایران که اگر یک شرکت خارجی پولشون رو بالا بکشه دستشون به هیچ جای دنیا بند نیست و تشنه ی درآمد دلاری هستن و افرادی که اطلاعات خیلی  کمی از دنیای سرمایه گذاری دارند اسیر این شرکت ها میشوند.

وکیل شرکت هرمی

وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده- ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳

پانزی یعنی چه ؟

ترفند پانزی یک عملیات خاص سرمایه‌گذاری کلاه‌بردارانه است. در این شگرد  به سرمایه‌گذاران سودهایی گاها برگردانده می‌شود که از بهره‌های متعارف بانکی  به شیوه‌ای غیرعادی بالاترند. البته این سود از پول سرمایه‌گذاران بعدی تأمین می‌شود و شرکت یا فرد دریافت‌کنندهٔ سرمایه نیازی به انجام کار اقتصادی با پول دریافتی ندارد. نام این ترفند از نام چارلز پانزی گرفته شده‌است.

موضوع مطروحه فوق برای شما  آشنا نیست؟

حق عضویت در این شبکه ، سرمایه گذاری حداقل ۱۰۰۰ دلار است  و اینکه باید دو سال پول شما توی این شرکت بخوابد  در قبال سود ماهانه مشخصی که به شما میده! در این مدت جدا از سود بالایی که عاید شما می کنه که حتی بالاتر از سود سرمایه گذاری در کارگزاری های معتبر بورسیه داخلی و خارجیه به شما میگوید  اگر افراد دیگری رو به شبکه جذب کنید پاداش های باورنکردنی به شما میده! پاداش هایی که عقل از سر هر جنبنده ای می پرونه! البته نه از سر افرادی که برای تصمیم گیری هاشون تفکر  دقیق و تحقیق می کنن!کلاهبرداری یونیک فایننس

شما دوستان و آشنایانتون و رفقایتونو رو تشویق به سرمایه گذاری در این شبکه می کنید تا به همان شکل شرکت های هرمی قدیمی پاداش دریافت کنید ، پاداش هایی که باعث می شوند شما با قدرت بیشتری سرمایه برای این شبکه جذب کنید !کلاهبرداری یونیک فایننس

::::کلاهبرداری یونیک فایننس:::: اما شرکت یونیک فاینانس unique finance این پاداش هارو از چه طریقی به شما میده ؟ برگردید به تعریف پانزی ! پاداش شما درواقع از سرمایه ای به شما داده میشه که توسط شما و دیگر سرگروه ها  جذب میشه ! اینقدر این فرایندتقلبی ادامه پیدا می کنه تا شرکت طی چندین سال به اون مبلغ هدفش برسه و بعد از اون همه چیز که درواقع تنها یک وب سایت هست حذف می شود! حتما به خودتون میگید شرکت یونیک فاینانس دارای دفتر های متعددی هست چطور ممکنه همه این دفاتر رو جمع کنن و برن! جدا از اینکه این کار خیلی راحت  انجام میشه و قبلا شرکت هایی مثل گلد کوئیست ( Gold Quest ) و ورد واید انرژی ( world wide energy ) فرایند های مشابهی رو داشتن لازمه که بدونید مدیران این دفاتر افرادی مثل خود شما هستند که توسط شخص دیگری جذب شدن و برای اینکه سود بیشتری داشته باشن دفتر ایجاد کردن و سرمایه افراد رو جمع می کنن ! درواقع خود وب سایت یا شرکت هیچ دفتر مرکزی نداره! درواقع بهتره بگم یونیک فاینانس همانند  گلد کوئیست قدیم هست که به این دلیل که روش گلد کوئیست برای ما ایرانیا آشنا هست و مردم کمتر فریب اون رو می خورن دارن با رنگ و لعاب تازه ای همون کارو تکرار می کنن !

وکیل شرکت هرمی

کلام آخر :کلاهبرداری یونیک فایننس :::: این شرکت سرمایه شما را می گیرد و از آن به سردسته های خود پاداش میدهد ، ضمن اینکه مدیران اصلی این شرکت مشخص نیستند و هیچ آماری از سرمایه ثبت شده این شرکت وجود ندارد! اگر اطلاع داشته باشید حتی اگر شرکتی قانونی هم باشد زمانی که اعلام ورشکستگی می کند فقط دارایی های ثبت شده آن مصادره می شود و دارایی های مدیران مصادره نمی شود ! در صورتی که دانش سرمایه گذاری در بازار بورس را ندارید می توانید از صندوق های سرمایه گذاری معتبر در داخل کشور استفاده کنید و فکر سرمایه گذاری در بورس آمریکا را از داخل ایران از سر خود بیرون کنید چرا که به این شکل شدنی نیست ! و اگر دانش سرمایه گذاری در بازار بورس را دارید بدون شک می دانید که یونیک فاینانس unique finance نه تنها یک جای کارش بلکه همه جای کارش می لنگد.

تبیین گروه وکلای آنی وکیل سید سجاد میرکاظمی

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

کلاهبرداری یونیک فایننس-سید سجاد میرکاظمی متخصص جرایم کیفری 09122274983 جرایم اقتصادی و کلاهبرداری های نوین یونیک فاینانس

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)