خدمات حقوقیمقالات حقوقی

وکیل مطالبه وجه چک در تهران(آنی وکیل میرکاظمی 09122274983)

وکیل مطالبه وجه چک در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) :گروه وکلای آنی وکیل دارای وکلای متخصص در حوزه های مختلف تجاری به ویژه وکیل چک برگشتی در  تهران با بیش از دو دهه سال سابقه وتخصص و تبحر و تجربه در کلیه دعاوی خصوصا چک، قرارداد و… آماده ارائه مشاوره حقوقی به شما عزیزان و همراهان می باشد.چک یک ابزار تسریع معاملات تجاری است.وکیل خیلی اثر دارد….وکیل چک در تهران با علم بر نوع چک تاریخ مندرج در چک و… بهترین نوع طرح دعوای حقوقی یا کیفری حسب مورد مینماید.وکیل مطالبه وجه چک در تهران خیلی مهم است.

وکیل چک در تهران

وکیل چک‌ در تهران(تبحر وتخصص رمز موفقیت)

همانطور که میدانیم امروزه سهل انگاری و جرائم مربوط به چک‌ به میزانی بیشتر شده اند، که شاهد افزایش روز افزون پرونده های قضایی در این خصوص می باشیم.  یکی از تخلفات گسترده و رایج در این زمینه، صدور چک‌ برگشتی است.‌ چنانچه شخصی چکی صادر نماید، در حالی که در حساب بانکی خود‌ به‌ اندازه کافی موجودی نداشته باشد،

بانکی که چک جهت وصول به آن ارائه شده  چک‌ را برگشت می زند. در این صورت فرد صادر کننده چک در صورت شرایط قانونی مرتکب جرم صدور چک‌ برگشتی شده است.وکیل مطالبه وجه چک در تهران(آنی وکیل میرکاظمی 09122274983) حرفه ای است

وکیل چک در تهران

در این صورت فرد دارنده چک‌ می تواند به علت ارتکاب این جرم از او شکایت موضوع قانون صدور چک  نماید.لذا  کمک گرفتن از وکیل توانمند چک‌ برگشتی برای تمامی افرادی که قصد طرح دعوای کیفری علیه اینگونه مجرمین را دارند، بسیار اهمیت دارد. یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران با توجه به علم و  دانشی که دارد،

به شما همراهی می کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن‌ پرونده خود را به نتیجه مطلوب رسانده، و حقوق خود را مطالبه کنید.

به همین علت اگر قصد تنظیم شکایت کیفری یا حقوقی و تشکیل پرونده در زمینه چک‌ برگشتی را دارید، به هیچ عنوان از اهمیت و مزایای کمک گرفتن از وکیل چک در تهران  غافل نشوید.وکیل مطالبه وجه چک در تهران

وکلای متخصص چک‌ برگشتی به افرادی متبحر گفته می شود، که سال ها در این زمینه فعالیت نموده و دارای علم زیادی می باشند. وکیل چک برگشتی پروانه وکالت خود را از کانون وکلا یا مرکز امور وکلای قوه قضاییه دریافت نموده، و می تواند در کوتاه ترین مدت زمان حقوق قانونی شما را وصول نماید.

وکیل چک در تهران

سیر تا پیاز چک در قانون تجارت

وکیل چک در تهران اظهار میدارد: در قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران  مقررات مربوط به اسناد تجاری چک و برات و فته طلب بیان گردیده است. این مباحث در کتاب‌های تجاری حقوقی به عنوان «اسناد تجاری» مورد بحث قرار می‌گیرند. نکته شایان ذکر اینکه برات و سفته از جمله اسنادی هستند که حتی اگر میان اشخاص غیر تاجر هم رد و بدل شوند تابع قانون تجارت هستند.

این اسناد هم مشخصص وجه طلب بوده و هم قابل ظهرنویسی و انتقال می‌باشند. تعریف خاص اسناد تجاری منحصر به برات، چک و سفته می‌باشد.

همانطور که در بالا اشاره شد این سه سند هر سه وسیله پرداخت هستند، هر سه وسیله کسب اعتبار هستند. هر سه معرف وجه نقد و ارزش آن به پول جاری است، هر سه معرف طلب دارنده است. هر سه در زمان کوتاهی قابل پرداخت هستند و …
آن چه این اسناد را از سایر سند های تجاری مجزا می‌کند «ویژگی تجریدی» تعهدات ناشی از آنها است.

ویژگی تجریدی اسناد تجاری

ویژگی تجریدی یعنی متعهد سند نمی‌تواند در مقابل دارنده فعلی به روابط شخصی خود با دارنده اول استناد کند.
این اسناد به عنوان وسیله پرداخت نقشی نظیر پول دارند با این تفاوت که تحویل این اسناد موجب اسقاط تعهد بدهکار نمی‌‌شوند تا زمانی که نقد شوند.
نکته شایان ذکر این که درخواست قرار تامین خواسته بدون پرداخت خسارت احتمالی از مزایای چک و سفته و برات هستند.
همه امضاءکنندگان اسناد تجاری در مقابل دارنده به میزان کل مبلغ مسئولیت تضامنی دارند.

تعریف چک :

وکیل چک در تهران در این باره میگوید:

الف-لغوی : چک در کتاب‌های قدیم فارسی به معنای قباله، حجت، منشور، عهدنامه و … به کار رفته است.
چک وسیله‌ای است جهانی برای پرداخت و به همین دلیل کوشش می‌شود که در جهان شکل و ماهیتی یکسـان
داشته باشد.
ماده ۳۱۰ قانون تجارت بیان میدارد : «چک نوشته‌ای است که به موجب آن صادرکننده وجوهی را که نزد محال علیه دارد، کلاً یا بعضاً مسترد یا به دیگری واگذار می‌نماید.»
طبق قانون صدور چک، چک باید به عهده بانک صادر شده باشد.

مزایای اقتصادی چک :

۱٫ به صادرکننده امکان می‌دهد در هر زمان از موجودی خود شخصاً برداشت و یا آن را به ثالث منتقل کند.
۲٫ پرداخت پول در معاملات را میسر می‌سازد.
۳٫ پرداخت بدون پول در معاملات را میسر می‌سازد.
۴٫ چک پرداخت تهاتری را آسان می‌کند.
و …

مندرجات الزامی در برگه چک :

  1.  قید کلمه چک روی ورقه
  2.  دستور پرداخت
  3.  نام پرداخت کننده
  4.  قید مکان صدور
  5. تاریخ صدور
  6.  قید نام دارنده
  7.  امضاء چک
  8. وکیل مطالبه وجه چک در تهران(آنی وکیل میرکاظمی 09122274983) حرفه ای است.

شرایط صادرکننده چک :

از آن جا که یک عمل حقوقی است تنها شخصی که اهلیت قانونی داشــته باشد قادر به صدور چـک است. اهلـیت
تجاری الزامی نیست و صدور چک به وکالت نیز صحیح است.
شرایط مربوط به محال علیه :
طبق قانون صدور چک، فقط اسنادی چک محسوب می‌شوند که برعهده یکی از بانک‌ها صادر شده باشد.

همچنین شما عزیزان میتوانید با راهنمایی از وکیل سرقت در تهران 09122274983 سیدسجاد میرکاظمی  نیز راه خود را بهتر و مفید تر بیابید.

یک وکیل چک برگشتی چه کمکی به شما می کند؟

همانطور که در بالا نیز اشاره نمودیم، کمک گرفتن از یک وکیل حرفه ای در زمینه چک‌های برگشتی می تواند مزایای فراوانی به همراه داشته باشد. چرا که وکلا معمولا در موارد مختلفی شما را یاری می کنند، تا بتوانید پرونده آنان را به نتیجه برسانید. در ادامه مهمترین مزایای کمک‌ گرفتن از وکیل چک‌ برگشتی را نام برده ایم:

  • 1-حضور یافتن در دادگاه

گاها وقتی بحث از شکایت و طرح دعوا می شود، بسیاری از افراد به علت مشغله کاری از انجام چنین کاری منصرف می شوند. اما با وجود وکلای چک ‌برگشتی  این مشکل نیز کاملا رفع می شود. وکیل به جای شما در دادگاه حضور یافته و از حقوقتان به عنوان موکل خود، به نحو احسن دفاع می نماید.‌ در نتیجه در بسیاری از موارد نیاز به حضور شما نبوده، و می توانید امور حقوقی را با خیال‌ راحت به وکیلتان واگذار نمایید.

  • 2-علم و دانش بالا

وکیل چک در تهران دیگر مزیت کمک گیری از وکیل چک برگشتی علم  فراوان آن ها می باشد. وکیل قطعا علم زیادی در زمینه چک و اینگونه اسناد داشته، و با استناد به دانش خود شما را در وصول مبلغ چک و حقوق قانونی اتان یاری خواهد کرد.

وکیل چک در تهران

  • 3-تسریع روند پرونده

معمولا به نتیجه رسیدن پرونده های قضایی مربوط به چک های برگشتی مدت زنان زیادی طول می کشد. اما وکیل به شما کمک می کند تا با تسریع برخی مراحل قانونی، روند بررسی و نتیجه گیری پرونده اتان را تسریع نمایید.

  • 4-آگاه شدن از حقوق قانونی

وکیل چک‌ برگشتی با استناد به ماده و تبصره های حقوقی مختلف، شما را از حقوقی که دارید به طور کامل مطلع خواهد ساخت. چرا که گاها بسیاری از موکلین به علت برخورداری از اطلاعات نسبتا کم، از حقوقی که قانونا به آن ها تعلق دارد به طور کامل آگاه نیستند.

  • 5-مشاوره

  • وکیل چک در تهران

یکی دیگر از خدماتی که وکلای چک‌ برگشتی به شما ارائه می نمایند، مشاوره می باشد. قبل از طرح دعوا شما می توانید در خصوص روند قانونی پرونده خود و مطالبات حقوقی اتان، از وکیل چک برگشتی مشاوره حقوقی آنلاین  و تلفنی دریافت نمایید. حضور در جلسات مشاوره می تواند بسیار مفید بوده، و می توانید تمامی سوالات حقوقی خود را مطرح نماید.

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

وکیل مطالبه وجه چک در تهران سید سجاد میرکاظمی 09122274983 وکیل پایه یک دادگستری متخصص اسناد تجاری چک سفته برات

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)