خدمات حقوقی

بررسی ابعاد مختلف همستر کمبت

وکیل همستر کمبت سید سجاد میرکاظمی که به صورت تخصص در حوزه فعالیت شرکت های هرمی و پانزی شکل کار و فعالیت تخصصی و وکالت میکند  اذعان دارد یکی از بازی هایی که این روزها در فضای مجازی و زیر مجموعه نرم افزار اجتماعی تلگرام در سراسر دنیا و مخصوصا ایران بالغ بر 125 میلیون گیمر و بازی کننده دارد بازی همستر میباشد. تیم پشتیبانی تون‌کوین ادعا می‌کند روزانه حدود ۲۴ میلیون کاربر مختلف سراغ بازی همستر می‌روند.

وکیل همستر کمبت دومین مسئله این است که شما در اواسط بازی همستر باید یک ولد تهیه کنید و رمز آن حتی قابلیت وصل شدن به تلگرام را دارد، بنابراین احتمال دارد خیلی از افراد بتوانند کلاهبرداری کنند و با باز کردن ولتی که شما اطلاعاتی نسبت به آن ندارید، رمز شما را کپی و برای خودشان ذخیره کنند. سپس در آینده وقتی شما سکه‌ها را جمع‌آوری کرده و رمز ارز آن را برای خودتان به دست آورید، از موجودی شما استفاده کنند. بنابراین احتمال اینکه افراد کلاهبردار پسوردهای ذخیره شده را در اختیار دیگران قرار بدهند، وجود دارد.

وکیل همستر کمبت
وکیل همستر کمبت متخصص پرونده شرکت های هرمی

بازی همستر چیست؟

همستر را می‌توانیم پروژه جدیدی مثل نات‌کوین تلگرام بدانیم. همستر کامبت یک بازی تلگرامی نوپا به‌حساب می‌آید که ظرف فقط یک هفته گذشته توجه بخش قابل توجهی از کاربران تلگرامی را به خود جلب کرده و در این بازی هم، کاربر با تاچ کردن صفحه نمایش امتیاز کسب می‌کند. بازی همستر کامبت به‌شکلی است که بازیکن، با کلیک و ضربه زدن روی شکلک همستر در صفحه، توکن یا اصطلاحا امتیاز می‌گیرد و این توکن‌ها شاید در روز‌های آینده سرنوشتی مثل نات‌کوین داشته باشند.

وکیل همستر کمبت اذعان دارد بازی همستر کامبت از چند بخش جزیی و ساده تشکیل شده است. بخش اول صرافی است که با انتخاب صرافی، امتیاز یا همان توکن‌هایی به بازیکن تعلق می‌گیرد. بخش دوم، حالتی دارد که با خرید کارت‌های ویژه امکان استخراج توکن فعال می‌شود. بخش سوم دعوت از دوستان و آشنایان است تا با این کار فرصت کسب توکن‌های بیشتر وجود داشته باشد و نهایتا بخش درآمدزایی که با انجام فعالیت‌های مورد علاقه تیم پشتیبانی همستر، می‌شود به فکر کسب توکن‌ها بیشتری بود؛ کار‌هایی مثل دنبال کردن کانال تلگرام و حساب توییتری بازی همستر کامبت.

وکیل همستر کمبت اذعان دارد بازی همستر کامبت به‌این شکل تداعی‌کننده بامبول‌هایی مثل نات‌کوین و این چیز‌هاست و بعد پایان نسبتا موفقیت‌آمیزی که نات‌کوین در ماه‌های گذشته داشته، حالا خیلی از کاربران و بازیکن‌های بازی همستر، دنبال پیدا کردن قیمت همستر هستند.

قیمت همستر چقدر است؟

وکیل همستر کمبت اذعان دارد قیمت همستر همچنان مشخص نیست و تا زمانی که به صرافی‌های معتبر اضافه نشود، صحبت کردن از قیمت همستر بیهوده است. با این حال فعلا معمای اصلی در نحوه تخصیص توکن به کاربران دیده می‌شود.

خطرات احتمالی همستر کمبت

وکیل همستر کمبت اذعان دارددرباره خطرات احتمالی این بازی که در قالب یک مینی‌اپ روی پیام‌رسان تلگرام عرضه می‌شود، می‌گوید: «این بازی یک مینی‌اپ است که روی گوشی شما قرار می‌گیرد، از شما دسترسی‌هایی می‌گیرد و بنابراین، احتمال سرقت اطلاعات شما هست. اطلاعات شما هم در سرور این بازی ذخیره می‌شود که همین موضوع هم می‌تواند تهدیدی برای شما باشد.»

وکیل همستر کمبت اذعان دارد یکی از مهم‌ترین شیوه‌های کلاهبرداری از طریق بازی همستر کامبت اشاره کرده و توضیح می‌دهد:

کلاهبرداری همستر کمبت

یک نوع از کلاهبرداری در مورد بازی همستر کامبت این است که بعضی مجرمان سایبری با مانیتورینگ فضای مجازی پلتفرم و بستر مجرمانه‌ای را طراحی می‌کنند و با زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و خودشان را حساب پشتیبانی این بازی اعلام می‌کنند و وعده می‌دهند که می‌توانند سکه‌های کاربران را افزایش دهند؛ با این روش از کاربران پول دریافت می‌کنند.

وکیل همستر کمبت اذعان دارد که سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا:خطر دیگری که ممکن است کاربران ایرانی را به شکل جدی تهدید کند کمبود آگاهی آن‌ها نسبت به بازار رمزارز، مفاهیم و ابزارهای آن است. این عدم آگاهی برای مثال در خصوص walletهای ارز دیجیتال و امنیت آن‌‎ها وجود دارد که به گفته سرهنگ پاشایی ممکن است یکی از شیوه‌های کلاهبرداری‌ باشد: «ممکن است اکانتی با نام این بازی ساخته شود و از کاربر پول بگیرد، حساب کاربری و wallet کاربر را هک کند و سرشان کلاه بگذارد.»

آسیب دیگری که کارشناسان هم پیش از این به آن اشاره کرده‌اند مبهم و نامشخص بودن ماهیت این بازی است. معاون اجتماعی پلیس فتا این مسئله که «هنوز مشخص نیست این بازی برای کدام کشور است، چه کسی پشت آن است و چه کسی آن را توسعه می‌دهد» را یکی از چالش‌های همستر کامبت می‌داند.

در مورد وکیل کلاهبرداری یونیک فاینانس مطالعه کنید.

اخیراً به‌دنبال استقبال زیاد از بات همستر کامبت تلگرام، در برخی پلتفرم‌های آگهی شاهد افزایش فروش اکانت این بازی تلگرامی هستیم که به‌نظر می‌رسد با توجه به ابهامات زیاد در مورد این بازی، این آگهی‌ها ترفندی برای کلاهبرداری باشند.

وکیل همستر کمبت سید سجاد میرکاظمی متخصص پرونده های کیفری 09122274983 وکیل پایه یک دادگستری و متخصص پرونده های کیفری

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)