مقاله های حقوقیمقالات حقوقی

بهترین وکیل جنایی تهران(سیر تا پیاز)

بهترین وکیل جنایی تهران(سیر تا پیاز) : در این مقاله میخواهیم راجب بهترین وکیل جنایی در تهران را برای شما بگوییم که چگونه بهترین وکیل جنایی ایران را پیدا کنیم و چرا باید مشاوره حقوقی داشته باشیم.

وکیل درجه ۱ تهران ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ : سید سجاد میرکاظمی – متخصص  حقوق داوری و. جرایم اقتصادی ملکی خانواده.

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

وکیل جنایی وکیلی می باشد که در پرونده های جنایی مسئول پرونده می شود و بیشتر وکالت قاتل یا مقتول را بر عهده می گیرد. و با تجربه بالایی که دارد می تواند راهنمایی های زیادی به کشف حقیقت نماید.

وکلای جنایی معتبر و با سابقه کمی در سطح کشور وجود دارند که بیشترشان در شهر تهران حضور دارند. و برای پیدا کردن بهترین آن ها می توانید از مشاورین سایت وکلای آنی وکیل استفاده کنید.

بهترین وکیل جنایی تهران

هزینه وکیل حقوقی جنایی در تهران چقدر است؟

حق الوکاله و هزینه های به خدمت گرفتن وکیل جنایی در تهران و در کل کشور یک مقدار حداقل و حاکثر دارد که توسط دادگاه هر ساله اعلام می شود. این هزینه بسته به تجربه و سابقه وکیل کم و زیاد می باشد .

این هزینه به علاوه ۵ درصد مالیات در وکالت نامه نتظیم شده ثبت می شود و طبق آن باید از طرف موکل پرداخت صورت بگیرد.

چرا باید با وکیل جنایی مشاوره داشته باشیم ؟

وکیل جنایی به وکیلی گفته می شود که در پرونده های کیفری و جنایی همچون قتل تجربه بسیاری داشته و توانسته در اینگونه پرونده ها موفقیت های زیادی کسب نموده باشد.

اینگونه وکلا باید تبحر زیادی بر مسائل جنایی داشته باشند و از نظر اخلاقی انسان های معتقدی باشند تا بتوانند در این دادگاه ها حق هیچ یک از موکلان ضایع نشود

شاید وکیل قتل یک تعریف دقیق از وکیل جنایی نمی باشد اما در ایران به وکلای جنای وکیل قتل نیز گفته می شود.

مراحل گرفتن وکیل پرونده های جنایی

پس از وقوع قتل می بایست این موضوع توسط ماموران انتظامی تایید شود که پس از آن بازپرس به محل وقوع جرم آمده و در مورد قتل تحقیق می نماید تا متهمان را شناسایی نموده و قرار دستگیری آن ها را صادر نماید.

پس از ۲۴ ساعت که از بازداشت موقت گذشت باید به دادسرا ارجا داده شود تا اتهام قتل به او تفهیم شده و اگر قرار وثیقه ای نیاز باشد تایید شود و متهم بتواند با گذاشتن وثیقه تا قبل از برگذاری دادگاه در بازداشت نماند.

سپس در دادگاه مستنداد و اضهارات متهمان شنیده می شود تا قاضی به نتیجه مطلوب برسد.

بهترین وکیل جنایی تهران

بهترین وکلای جنایی تهران

وکلای جنایی زیادی در تهران حضور دارند ولی برای پیروزی در پرونده های جنایی باید بهترین وکیل جنایی تهران را به خدمت بگیرید.

برای اینکه بتوانید بهترین وکیل و مجرب ترین وکیل جنایی تهران را به خدمت بگیرید کافیست با تیم وکلای آنی وکیل  تماس گرفته و مشکل خود را برای مشاورین ما توضیح دهید تا همکاران ما بهترین وکیل جنایی را برای کار شما معرفی نمایند.

 ویژگی های وکیل جنایی خوب

اگر دچار مشکل جنایی شدید و پرونده جنایی برای شما در دادگاه ایجاد شد بهترین کاری که می توانید انجام دهید گرفتن بهترین وکیل جنایی است. زیرا وکیل جنایی عالی می تواند کمترین اتهامات را متوجه شما کند و کمترین مجازات را برای شما خواهد گرفت.

همچنین اگر به عنوان شاکی پرونده ای را برای مسائل جنایی باز می کنید اگر بهترین وکیل جنایی در ایران را در خدمت داشته باشید می توانید تمام حقوق خود را بدون هیچ کمی و کاستی دریافت نمایید.

وکیل جنایی خوب باید در تمام مراحل پرونده حضور فعال داشته باشند و به بهترین شکل ممکن دفاعیه را بنویسد و بتواند قاضی را با حرف هایش متقاعد نماید تا بهترین شرایط را برای شما فراهم نماید.

قتل چیست ؟

قتل یکی از جدی ترین جرایم در دنیا می باشد و در دنیا مجازات های کیفری متفاوتی برای آن نوشته شده است.

و به سه نوع تقسیم بنده شده و هر کدام حداقل و حداکثر مجازات منحصر به خود را دارد.

  • قتل عمد : این نوع جنایت به صورت عمدی انجام شده و بیشترین مجازات را دارد که تا قصاص پیش می رود.
  • قتل شبه عمد یا غیر عمد: این قتل کمی پیچیده می باشد و زمانی اتفاق می افتد که در درگیری عمدی به صورت غیر عمد قتل صورت می گیرد.
  • قتل غیر عمد و یا خطای محض : که معمولا تصادفات رانندگی در این گروه قرار گرفته می شود.

پیدا کردن وکیل قتل در شهر تهران

برای اینکه بتوانید بهترین وکیل جنایی تهران را پیدا کنید می توانید با شماره تماس های ما ارتباط برقرار کرده تا در منطقه مورد نیاز خود بهترین وکیل تهران را به شما معرفی نماییم.بهترین وکیل جنایی تهران

وکیل درجه ۱ تهران ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ : سید سجاد میرکاظمی – متخصص  حقوق داوری و. جرایم اقتصادی ملکی خانواده.۲۲۲۱۱

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)