خدمات حقوقی

وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کن

وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کن

 +۹۸۹۸۹۸۹۸۷۸۷۷۸

وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کن جانشین یا نماینده کسی است که از طرف شخص دیگری حقوقی یا حقیقیبه وسیله  عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وی  با تمرکز بر موضوع و دلسوزی در جهت حق گام بر میدارد. وکیل دادگستری علاوه بر تسلط بر علم حقوق باید دارای خصایص اخلاقی روحی و روانی خاصی باشد .وکیل در موضع دفاع، از تامینات شغل قضا برخوردار است و شخصاً امکان مبادرت به تجارت ندارد چون خلاف شان اوست. حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت*، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار  دانست.


یک وکیل دادگستری عالی و با تجربه

یک وکیل عالی و با تجربه علاوه بر پروانه و مجوز وکالت باید ویژگیهای حرفه ای و شخصی و اخلاقی و فنی لازم را نیز داشته باشد تا بتواند از حق موکل به خوبی دفاع نموده و در جهت پیشبرد عدالت و دادرسی عادلانه موثر باشد. به عبارت دیگر برای اینکه یک وکیل دادگستری خوب را بشناسیم فقط توجه به پروانه وکالت و مجوز از مرکز امور مشاوران حقوقی یا کانون وکلا، کافی نیست… و ویژگیهای دیگری که در ادامه به آنها اشاره میشود نیز باید وجود داشته باشند.

 

وکیل پایه یک دادگستری بصورت معمول چه شرایطی باید داشته باشد؟

وکلای پایه یک دادگستری بهترین و مجرب ترین نوع وکلا از حیث تجربه و سلسله مراتب در بین انواع وکلا هستند.وکیل پایه یک دادگستری برای اینکه بتواند به این درجه در حرفه خود برسد باید:

۱-حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.

۲-در آزمون دشوار و طاقت فرسای «وکالت» شرکت کرده و از بین ده ها هزار نفر پذیرفته شده باشد.

۳-صلاحیت عمومی،اخلاقی و مذهبی او بر اساس استعلامات مختلف تایید شده باشد.

۴-دوره دشوار کارآموزی وکالت و تکالیف مختلف آن را که حدود دو سال است سپری کرده باشد.

۵-آزمون های متعدد تشریحی و مصاحبه های علمی (موسوم به اختبار) را با موفقیت پشت سر گذرانده باشد.افرادی که بتوانند این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند،در نهایت درجه «وکیل پایه یک دادگستری» را دریافت می نمایند.وکلای پایه یک می توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری،در تمام دادگاه ها و در تمام مراحل مختلف رسیدگی قضایی شرکت کرده و هیچ محدودیتی برای پذیرش وکالت افراد یا شرکت ها ندارند.

 

وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کن(نوع عقد) *۰

وکالت یک  نوع عقد جایز است که در چارچوب۰ مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی را  مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه  و اذن وکالت از طرف موکل دارد۰ و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد۸۸٫*۰

طرفین عقد وکالت *:۰

شخصی که وکالت می۰ دهد موکل و شخصی که قرار است امور وکالت را انجام دهد وکیل است سوالی که مطرح می شود در چه امری می توان به وکیل وکالت داد ؟آیا نسبت به تمام امور اعم از حقوقی و غیر حقوقی از جمله ت۰کالیف می توان وکالت داد یا صرفا امور حقوقی است ۸۸؟ مثلا شخص برای حضانت فرزند خود وکال۰ت دهد و یا برای پرداخت نفقه  به شخص دیگری وکالت دهد.*

حال باید دید وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنت دارای چه خصوصیاتی است که او را از سایر وکلا متمایز و متفاوت  می‌کند۰۰٫ این ویژگی ها عبارتند از:

  • تجربه کاری  و تبحر بیشتر :** به دلیل تعداد زیاد پرونده هایی که در زمینه‌های مختلف تجربه خود را در همه زمینه‌ها و یا یک زمینه به طور چشمگیری افزایش دهد.
  • تنوع بسیار زیاد :۰۰ شهر تهران به گونه‌ای است که در همه مناطق و خیابان‌های اصلی تهران تعداد بسیاری وکیل مشغول فعالیت هستند. وکیل خانم یا وکیل آقا، وکیل کارآموز یا وکیل پایه یک دادگستری و نیز وکلای متخصص در زمینه‌های مختلف همگی در دسترس مردم تهران هستند و همین موضوع قدرت انتخاب را برای مردم افزایش می‌دهد. البته تعداد زیاد وکیل ممکن است در برخی از حوزه‌های وکالت به جهت عدم شناخت مردم از وکلا، کمی سردرگمی را به همراه داشته باشد.**
  • عدم وجود مشکل۰ تمرکز : وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران  به جهت آن که در محل اصلی پروانه خود فعالیت می‌کند، مشکل تمرکز ندارد و می‌تواند هر تعداد که توانایی دارد، پرونده بگیرد
  •  خدمات متنوع : رقابت موجود میان وکلا به خصوص در پرونده‌های خانواده و مالی موجب می‌شود که مردم با خدمات بهتری در این زمینه‌ها روبرو شوند.
  •  

نحوه مراجعه به وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران

یکی از سوالات مردم هنگام مواجهه با یک پرونده حقوقی آن است که چگونه به وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران تهران مراجعه کنم؟ پاسخ این پرسش واحد نیست. در واقع راه‌های مختلفی برای مراجعه به وکیل تهران وجود دارد. در این بخش، نحوه مراجعه به وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران بررسی شده است:

  • مشاوره حقوقی تلفنی: شاید راحت‌ترین راه برای شروع ارتباط با وکیل تهران، مشاوره حقوقی تلفنی باشد.(۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳) در این روش، ابتدا فرد از طریق تماس تلفنی مشکل خود را با وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران در میان می‌گذارد و ابعاد پرونده را به اختصار برای وی روشن می‌سازد. چنانچه مشکل حقوقی ساده باشد، وکیل تهران در همان مشاوره حقوقی تلفنی راهکارهای لازم را به موکل داده تا بتواند مشکل خود را حل کند.***
  • مشاوره حقوقی آنلاین- وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران: معمولا وکلا و موسسات حقوقی کانال‌ها و صفحات مجازی زیادی را در اختیار مردم قرار می‌دهند تا بتوانند به راحتی با وکیل تهران ارتباط اینترنتی برقرار کنند. در حال حاضر واتساپ، اینستاگرام و تلگرام از پیام رسان‌های محبوب برای این ارتباط هستند. مردم مشکلات خود را در قالب فایل صوتی، متنی، تصویری به وکیل انتقال می‌دهند. این روش به نسبت مشاوره حقوقی تلفنی روش بهتری است. چرا که فرد به راحتی می‌تواند جزئیات پرونده را برای وکیل ارسال کند.
  • مراجعه حضوری به دفتر وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران وکیل تهران: در مراجعه حضوری، شما به راحتی و به صورت مستقیم با وکیل تهران صحبت می‌کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای مراجعه حضوری آن است که زمان محدودیت ندارد. یعنی هر چقدر که لازم باشد، برای بررسی ابعاد پرونده می‌توانید با وکیل تهران مشاوره حقوقی داشته باشید. همچنین اصول اسناد و مدارک به صورت مستقیم به رویت وکیل می‌رسد و از این حیث احتمال اشتباه و خطا به شدت کاهش پیدا می‌کند. مراجعه حضوری به وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران در خیلی از دفاتر مستلزم پرداخت هزینه حق المشاوره است.****

 

با توجه به مطالبی که ۰گفته شد، یکی از سوالات اساسی اینجاست که چگونه از میان قشر عظیم وکلای تهران، می‌توان بهترین وکیل را انتخاب نمود؟ اساسا راهکار انتخاب بهترین وکیل چیست؟ این سوال پاسخ واحد ندارد. چرا که آلترناتیوهای بسیاری در انتخاب بهترین وکیل موثر است. عواملی مانند موضوع پرونده، مرجع قضایی رسیدگی کننده به پرونده، خواهان یا خوانده بودن و نیز شاکی یا متهم بودن موکل، میزان حق الوکاله و در تعیین بهترین وکیل اثر بسزایی دارد. در واقع، برای هر فرد و متناسب با شرایط وی بهترین وکیل متفاوت است. به همین جهت:*

دعاوی خانوادگی -دعاوی حوزه خانواده **

بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت* زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. همچنین وکیل کن تهران ,دفتر وکالت کن تهران ,مشاور حقوقی کنتهران می‌بایست از رویه‌های مختلف موجود در مجتمع‌های قضایی خانواده تهران نظیر مجتمع قضایی خانواده یک شهید محلاتی، مجتمع قضایی خانواده دو ولنجک، مجتمع قضایی شهید باهنر در شرق تهران، مجتمع قضایی شهید صدر در شمال تهران، مجتمع قضایی مفتح در غرب تهران، آشنایی کامل داشته باشد و در شعبات مختلف آن‌ها به دفاع از موکل پرداخته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده،** باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد.

دعاوی مالیوکیل در تهرانپارس شرقی  تهران **

بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که به قانون تجارت و نیز قانون مدنی و آیین دادرسی مدنی تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و را در کارنامه خود داشته باشد. با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد.

 

بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد. بهترین وکیل کیفری شخصی است که با پشتکار بسیار پیگیری‌های لازم را در دادسرا، کلانتری، دادگاه و سایر مراجع به درستی و به موقع انجام دهد. از طرفی با صبر و حوصله به دغدغه‌های موکلین خود گوش فرادهد. پرونده های کیفری معمولا جزو دشوارترین پرونده‌هاست که انرژی زیادی را می‌‌طلبد.

دعاوی ملکی***

بهترین وکیل در دعاوی ملکی شخصی است که به قانون ثبت تسلط کافی داشته باشد. پرونده‌های ملکی معمولا جزو پیچیده‌ترین پرونده ها هستند. پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند.**

کار تلقی کرد. وکیل تلاش میکند حق موکل را که مورد تضییع قرار گرفته احراز نماید.//

مطابق قانون مرجع محترم اجرای احکا/م کیفری با توجه به وضعیت صدور حکم* و شرایط جدید قانون کاهش مجازات حبس تعزیری درخواست اعمال تخفیف را از دادگاه صادر کننده حکم قطعی به آن شعبه ارجاع می نماید و در این قبیل موارد نیز دادگاه صادر کننده حکم خارج از نوبت نسبت به پرونده های مربوطه اتخاذ تصمیم مینماید .

باید توجه داشت در اکثر موارد ، رضایت شاکی خصوصی اختیار دادگاه در تخفیف مجازات را بیشتر مینماید و البته مطابق قانون جدید کاهش مجازات حبس تعزیری کلاهبرداری های کمتر از یکصد میلیون تومان در چهارچوب جرائم قابل گذشت بوده و در صورت اعلام رضایت شاکی خصوصی در هر مرحله از دادرسی ولو بعد از صدور رای قطعی موجبات صدور موقوفی تعقیب را فراهم می آورد و پرونده در این صورت مختومه میگردد .///

کلاهبرداری چیست و چگونه صورت می گیرد ؟۰۰

یکی از شیوه های نوین در تصاحب نامشروع اموال موضوع کلاهبرداری است همانطور که در مقاله مربوط به نکاتی درباره کلاهبرداری به صورت کامل بیان گردید کلاهبرداری واژه‌ای فارسی است و دلالت بر آن داشته که فرد با نیرنگ و فریب و با سوء استفاده از حسن اعتماد بقیه اموال دیگران را به تاراج می برد.

به عبارتی فرد مجرم اول با اقداماتی که قانون آنرا مانور متقلبانه می نامد ، اعتماد بزه دیده را جلب کرده به ترتیبی که می تواند با این اقدامات خود اموال وی را به راحتی تصاحب نماید .

 

موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده است و *در قانون اساسی نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است.*

 

وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳

                                                                                           

 

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)