مقالات حقوقیخدمات حقوقی

وکیل جعل اسناد در تهران (آنی وکیل میرکاظمی 09122274983)

وکیل جعل اسناد در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی) وکیل جعل اسناد در تهران– مشاوره حقوقی جعل تهران وکیل پایه یک دادگستری درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ در این مقاله میخواهیم راجب جعل اسناد صحبت کنیم که توسط وکیل جعل اسناد تهیه و تنظیم شده است و شما می توانید جهت مشاوره حقوقی جعل با شماره های موجود در گروه وکلای آنی وکیل  تماس بگیرید. گروه وکلای آنی وکیل متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری که فعالیت خود را در گستره کشوری انجام می دهند. وکیل جعل اسناد مشاوره حقوقی جعل تهران ،شخصی است مجرب در مورد پرونده های موضوع جعل، سفید امضاو…وکیل خیلی اثر مستقیم دارد.(دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)وکیل پایه یک دادگستری مسلط به مباحث جزایی با گذراندن پرونده های مختلف حوزه جعل به تسلط خاصی میرسند. وکیل جعل اسناد در تهران (آنی وکیل میرکاظمی 09122274983)وکیل جعل اسناد در تهران (آنی وکیل میرکاظمی 09122274983) موثر است.وکیل جعل اسناد در تهران (آنی وکیل میرکاظمی 09122274983) متخصص است….

وکیل جعل اسناد در تهران
وکیل جعل اسناد در تهران

گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.وکیل جعل اسناد در تهران

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.وکیل پایه یک دادگستری

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.وکیل پایه یک دادگستری

پرونده های حقوقی و کیفری و به طور کلی جرائم مختلفی در دادگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد که یکی از آن ها جعل است. جعل در موارد مختلفی صورت می گیرد. در مواردی که جعل سند و … رخ داده باشد بهتر است که پرونده به یک وکیل جعل اسناد سپرده شود. اگر می خواهید با وکیل جعل بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

جعل چیست؟

حجم قابل توجهی از پرونده های کیفری مربوط به جرم جعل اسناد هستند. این جرم با توجه به اینکه رابطه مستقیمی با اعتبار و اطمینان مردم دارد رخ دادن آن دارای مجازاتی بسیار سنگین می باشد. به تغییر یا ساختن آگاهانه نوشته یا سند به ضرر دیگری و بر خلاف حقیقت جعل می گویند. پایه و اساس جرم جعل به اشتباه انداختن سایر افراد به قصد سو استفاده و فریب آن ها است.

منظور از سند جعلی سندی می باشد که جرم جعل در آن رخ داده است.اثبات جرم جعل به راحتی امکان پذیر نیست و باید حتما دلایل و مستندات کافی و قانونی وجود داشته باشد.  به همین دلیل است که توصیه می شود چنین جرائمی توسط یک وکیل جعل اسناد پیگیری شود.

وکیل جعل کیست؟

منظور از وکیل جعل اسناد وکیل کیفری است که در زمینه پیگیری و بررسی پرونده های جعل دارای تخصص و تجربه کافی می باشد. این وکیل کاملا به مصادیق جرم جعل، جعل سند ازدواج، شیوه های جعل اسناد، روش های اثبات جرم جعل، جعل معنوی در اسناد رسمی، تشخیص اسناد جعلی و … مسلط می باشد. از این رو افرادی که چنین مشکلاتی برای آن ها پیش آمده است به راحتی می توانند با سپردن خود به وکیل جعل از حق و حقوق خود دفاع نمایند.

چگونه می توان جرم جعل را در دادگاه اثبات نمود؟

بر اساس قوانین و مقررات ایران برای آنکه بتوان یک جرم را در دادگاه ثابت نمود باید سه رکن مادی، معنوی و قانونی جرم ثابت شود. در مورد جرم جعل نیز باید این سه رکن در دادگاه ثابت شود تا حکم صادر گردد. جرم جعل در راستای ماده ۱۱ قانون کاهش حبس تعزیری

مرجع صالح رسیدگی به جرم جعل

معمولا جرم جعل در دادگاه محل وقوع مورد بررسی قرار می گیرد و آن دادگاه مرجع صالح رسیدگی به جرم محسوب می شود که وکیل جعل اسناد باید به آن مراجعه نماید. اما در مواردی محل ارتکاب جرم، محل دستگیری متهم و یا محل اقامت او ابهاماتی وجود داشته باشد در مورد صلاحیت دادگاه تفاوت هایی وجود دارد. اما به طور کلی دادگاهی که در حوزه آن ارتکاب جرم رخ داده است صالح به رسیدگی تمامی جرائم متهم می باشد.

مصادیق جرم جعل

جرم جعل در ایران دارای مصادیق مختلفی است که با اطلاع از آن ها و کمک گرفتن از مشاوره حقوقی جعل راحت تر می توان به پیگیری آن و پس از گرفتن اصل مطالبات اقدام نمود. از جمله مصادیق جرم جعل می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ساختن سند یا نوشته خلاف واقع
  • خراشیدن یا تراشیدن (منظور از تراشیدن از بین بردن کامل یک کلمه می باشد این در حالی است که خراشیدن تنها از بین بردن بخشی از کلمه است)
  • ساخت مهر یا امضا افراد ثالث بدون آنکه اطلاع داشته باشند و اجازه دهند
  • الحاق
  • قلم بردن و تغییر دادن حروف و کلمات
  • سیاه نمودن یا از بین بردن بخشی از نوشته
  • تغییر دادن تاریخ سند و جلو یا عقب انداختن آن
  • چسباندن نوشته ای به نوشته ای دیگر

بهترین وکیل جرم جعل

بهترین وکیل جعل اسناد در تهران وکیلی است که در این زمینه حرفه ای و با تجربه باشد و به خوبی از قوانین و مقررات جعل آگاه باشد. امروزه پیشرفت تکنولوژی موجب شده که ابزارهای الکترونیکی متعددی جهت جعل وجود داشته باشد. از این رو نیاز است که پرونده های جعل به یک وکیل عالی سپرده شود تا بتواند با تنظیم صحیح و اصولی شکایت از حقوق موکل خود دفاع نماید.

وکیل جعل اسناد در تهران (آنی وکیل میرکاظمی 09122274983)

علاوه بر این افرادی که قصد دارند در مورد جعل سند در دادگاه شکایت نمایند بهتر است که پیش از هر اقدامی از مشاوره حقوقی جعل کمک بگیرند تا بهتر بتوانند این مسیر را پیگیری نمایند. از جمله ویژگی های یک وکیل متخصص می توان داشتن رزومه عالی، تخصص و دانش کافی در زمینه جعل اسناد، تمرکز و پیگیری مستمر، دور بودن از حواشی و … اشاره نمود.وکیل مسلط 

مراجعه به وکیل جعل دارای چه مزایایی است؟

مراجعه به وکیل جعل اسناد در پرونده های جعل دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

  • دیگر نیازی به حضور شاکی در دادگاه نمی باشد.
  • طی مدت زمان کوتاه تری جرم جعل اسناد اثبات می شود.
  • وکیل به راحتی می تواند به منظور جبران ضرر و زیان موکل و محکومیت شخص جعل کننده اقدام نماید.
  • وکیل قادر است به جای موکل درخواست کارشناسی و خط نگاری دهد.
  • وکیل جعل حتی می تواند از طرف شاکی اعلام رضایت یا عدم رضایت  (در صورت لزوم مصالحه )نماید بدون آنکه به حضور شاکی نیازی باشد.

اگر نیاز مشاوره حقوقی جعل دارید می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و با بهترین وکیل جعل اسناد در تهران مشاوره حقوقی آنلاین  داشته باشید و در صورت تمایل با تیم آنی وکیل کار کنید و با خیال راحت کار خود را به ما بسپارید.

وکیل جعل اسناد در تهران (دفاع و پیشبرد پرونده با دانش مهندسی و حقوقی)سید سجاد میرکاظمی متخصص جرایم کیفری جعل و کلاهبرداری 09122274983

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)