خدمات حقوقیمقالات حقوقی

وکیل زمین کامرانیه تهران /مشاوره حقوقی زمین کامرانیه تهران

وکیل زمین کامرانیه تهران /مشاوره حقوقی زمین کامرانیه تهران سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی

در این نوشتار پیرامون وکیل ملکی صحبت میکنیم .سید سجاد میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ متخصص حوزه ملکی زمین دعاوی مرتبط با اموال غیر منقول و حقوق تعهدات  قراردادها

وکیل ملکی/مشاوره حقوقی ملکی 
وکیل زمین کامرانیه تهران /مشاوره حقوقی زمین کامرانیه تهران

وکیل زمین تجریش تهران /مشاوره حقوقی زمین تجریش تهران

ابتدا به ساکن در مورد این نکته صحبت میکنیم که مالک از منظر قانون ثبت کیست:

‌ماده ۲۲ – همین که ملکی مطابق قانون در دفتر املاک به ثبت رسید دولت فقط کسی را که ملک به اسم او ثبت شده و یا کسی را که ملک مزبور به او‌منتقل گردیده و این انتقال نیز در دفتر املاک به ثبت رسیده یا اینکه ملک مزبور از مالک رسمی ارثاً به او رسیده باشد مالک خواهد شناخت.
‌در مورد ارث هم ملک وقتی در دفتر املاک به اسم وراث ثبت می‌شود که وراثت و انحصار آنها محرز و در سهم‌الارث بین آنها توافق بوده و یا در صورت‌اختلاف حکم نهایی درآن باب صادر شده باشد.
‌تبصره – حکم نهایی عبارت از حکمی است که به واسطه طی مراحل قانونی و یا به واسطه انقضاء مدت اعتراض و استیناف و تمیز دعوایی که‌حکم در آن موضوع صادر شده از دعاوی مختومه محسوب شود.
‌ماده ۲۳ – ثبت ملک به حقوق کسانی که در آن ملک مجرای آب یا چاه قنات (‌اعم از دائر و بائر) دارند به هیچ عنوان و در هیچ صورت خللی وارد‌نمی‌آورد.

وکیل جرایم اقتصادی شرق تهران

وکیل ملکی شخصی است که حوزه کاریش دعاوی ملکی با داشتن دانش حقوقی ،توانایی و مهارت دفاع از طرح دعاوی خانوادگی و کیفری را دارد اما صرفآ تمام تمرکزخود را در امور ملکی معطوف کرده است.

خیلی از موقعه پیش آمده که به عنوان مالک ، مستاجر و یا خریدار ملکی با مشکلات ملکی و املاک مواجعه شده اید و به دنبال گرفتن اطلاعات هستید تا به سوالات پیش آمده در ذهنتان جوابگو باشد در این مواقعه می توانید با یک وکیل ملکی مشاوره داشته باشید..

از جمله دعاوی مرتبط می توان به ، دعاوی مرتبط با املاک ،تصرف عدوانی ، خلع ید ،تخلیه عین مستاجره،فک رهن ،ممانعت از حق ،ابطال مبایعه نامه را نام برد.

دعاوی ملکی فهرست زیادی از دعاوی را تشکیل می دهند. از دعاوی تصرف عدوانی، مزاحمت، ممانعت از حق گرفته تا دعاوی پیچیده حقوقی همچون اختلافات مربوط به ملک مشاعی یا املاک ریشه دار. به منظور رسیدگی به دعاوی ملکی بهترین راه این است که حل و فصل این دعاوی را به متخصص در این حوزه بسپارید. چرا که دعاوی ملکی بسیار سخت و طولانی هستند. از این رو، تنها وکلای متخصص با سالها سابقه در امور ملکی می توانند شما را در دعوا پیروز نمایند. موسسه ترنم عدالت با کادر مجربی از وکلای ملکی شما را تا زمان رسیدن به حقوقتان مساعدت می نماید.وکیل ملکی کیلان/مشاوره حقوقی ملکی کیلان

سرقفلی چیست؟

هنگامی که در مورد بهترین وکیل سرقفلی در تهران صحبت می کنیم، اولین و مهم ترین سوالی که برای افراد پیش می آید آن است که اصلا معنا و مفهوم حقوقی سرقفلی چیست و چگونه می توان از این حق قانونی استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که نام دیگر سرقفلی، حق کسب و پیشه است. حق کسب و پیشه یا همان سرقفلی را در بیان عامیانه می توان به هممان حق اب و گل تعبیر کرد. مسلما هنگامی که یک مغازه با مکان تجاری دارای مشتری است یا در میان مردم شناخته شده است، برای آن زحمت کشیده شده است. مالک یا مستاجر اولیه با دریافت سرقفلی به نوعی حق زحمات خود را برای رشد و توسعه کسب و کار در این مکان را دریافت می کند.

وکیل جرایم اقتصادی شرق تهران

وکیل متخصص در امور سرقفلی

همانطور که گفتیم بهترین وکیل سرقفلی در تهران وکیلی است که متخصص در حوزه دعاوی مربوط به سرقفلی و حق کسب و پیشه  است. دعاوی مربوط به سرقفلی بسیار گسترده بوده در ذیل به ذکر پاره ای از دعاوی رایج در این حوزه اشاره می کنیم:

  1. دعاوی مربوط به تخلیه  ملک به جهت تخلفات مستاجر از جمله تعدی و تفریط ، عدم پرداخت اجار بهاء و انتقال به غیر و….موضوع قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶
  2. دعوای مطالبه حق کسب و پیشه موضوع قانون سال ۵۶
  3. تعدیل و افزایش اجاره بها و مطالبه مابه التفاوت موضوع ماده ۴و ۵ قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶

وکیل سرقفلی در تهران

توجه داشته باشید که با تخصصی شدن امور، هر وکیلی توانایی محدودی در حرفه وکالت دارد. در نتیجه انتظار اینکه هر وکیل بتواند در هر زمینه ای صاحب نظر باشد انتظاری بس گزاف و نامتعارف است. بنابراین وکیل مورد نظر خود را با تحقیق و بررسی انتخاب کنید.

عده ای به علت مسائل مالی، از مراجعه به بهترین وکیل سرقفلی در تهران خودداری کرده و به علت عدم دانش و آگاهی در این زمینه، دچار عواقب جبران ناپذیر آن در آینده میشوند. باید بدانید که اصطلاحات و مفاهیم حقوقی و استفاده از آنها از عهده افراد ناآگاه خارج بوده و حضور یک وکیل متخصص و با تجریه را در جلسات می طلبد وکیل زمین تجریش تهران /مشاوره حقوقی زمین تجریش تهران

سید سجاد میرکاظمی وکیل پایه یک دادگستری ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ متخصص حوزه ملکی زمین دعاوی مرتبط با اموال غیر منقول و حقوق تعهدات  قراردادها

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)