خدمات حقوقی

وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran

وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran

**متخصص در قوانین و مقررات و آیین نامه های این حوزه است .دارای پرونده های مختلف است.

کلاهبرداری جرمی است مقید نه مطلق –کلاهبرداری جرمی است مرکب نه ساده متشکل از چند رفتار!۶۵۶۵۶۵۶۵۶۵۶۸+۶۵+۶۵+۶۵۲

…جرم کلاهبرداری  به عنوان  یکی  مهم ترین جرایم مالی شناخته می شود.-.  وجه تمایز کلاهبرداری با سایر جرایم علیه اموال این است که در اکثر این جرایم مال بدون رضایت .یا بدون آگاهی صاحب مال و حتی گاه به دلیل توسل مجرم به اعمال خشونت آمیز از قربانی جرم به مجرم منتقل میگردد. در حالی که در کلاهبرداری قربانی با رضایت و طیب نفس مال را در اختیار مجرم قرار میدهد */. وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran

 

‌ماده ۱ – هرکس از راه حیله و تقلب مردم را به وجود شرکتها یا تجارتخانه‌ها یا کارخانه‌ها یا موسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی‌فریب دهد یا به امور غیر واقع امیدوار نماید یا از حوادث و پیشامدهای غیر واقع بترساند و یا اسم ویا عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل‌مذکور و یا وسایل تقلبی دیگر وجوه ویا اموال یا اسناد یا حوالجات یا قبوض یا مفاصاحساب و امثال آنها تحصیل کرده و از این راه مال دیگری را ببرد،‌کلاهبردار محسوب و علاوه بر رد مال به صاحبش، به حبس از یک تا هفت سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است محکوم‌می‌شود.‌در صورتی که شخص مرتکب بر خلاف واقع عنوان یا سمت ماموریت از طرف سازمانها یامؤسسات دولتی یا وابسته به دولت یا شرکتهای دولتی یا‌شهرداریها یا نهادهای انقلابی و بطور کلی قوای سه گانه و همچنین نیروهای مسلح و نهادها و مؤسسات مأمور به خدمت عمومی اتخاذ کرده یا اینکه‌جرم با استفاده از تبلیغ عامه از طریق وسایل ارتباط جمعی از قبیل رادیو، تلویزیون، روزنامه و مجله یا نطق در مجامع و یا انتشار آگهی
چاپی یا خطی‌صورت گرفته باشد یا مرتکب از کارکنان دولت یا مؤسسات و سازمانهای دولتی یا وابسته به دولت یا شهرداریها یا نهادهای انقلابی و یا بطور کلی از‌قوای سه گانه و همچنین نیروهای مسلح و مأمورین به خدمت عمومی باشد، علاوه بر رد اصل مال به صاحبش، از دو تا ده سال و انفصال ابد از خدمات‌دولتی و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است محکوم می‌شود. وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran

در متون فقهی از کلابرداری تحت عنوان احتیال و از کلاهبردار تحت عنوان محتال نام برده شده است .جهت تحقق جرم کلاهبرداری وجود فعل مثبت خارجی از جانب مرتکب ضروری است ترک فعل حتی اگر با سونیت باشد نمیتواند عنصر مادی کلاهبرداری باشد.کلاهبرداری جرمی است مرکب-مقید-آنی-طبق شرایطی قابل گذشت و…

The crime of fraud is known as one of the most important financial crimes.

جرمی با ابعاد حقوقی  و کیفری پیچیده متنوع و متعدد که از طریق فضای مجازی نیز قابل تعریف است.

A crime with complex legal and criminal dimensions, diverse and numerous, which can also be defined through cyber space.

تخصص اصلی وکیل متبحر در انواع و اقسام  کلاهبرداری رسیدگی و پیشبرد پرونده هاییست که حول محور جرم کلاهبرداری (سنتی مجازی هرمی و…)می چرخند.

The main expertise of a lawyer skilled in all types of fraud is handling and advancing cases that revolve around the crime of fraud (traditional, virtual, pyramid, etc.).

وکیل کلاهبرداری-fraud-lawyer با تسلط  کامل بر مقررات و جزئیات قانونی که در این زمینه وجود دارد و با آگاهی از رویه های قضایی (آخرین نگرش) موجود می تواند بهترین نتایج را برای موکل خود رقم زده و یک دادرسی عادلانه را با تعهد و تلاش  همراه داشته باشد

A fraud lawyer with complete mastery of the regulations and legal details that exist in this field and with knowledge of existing judicial procedures (the latest attitude) can achieve the best results for his client and have a fair trial with commitment and effort

چه در مقام مجرم باشید و چه در جایگاه یک شخص بزه دیده و مالباخته قانون جمیع جهات مؤثر را در نظر گرفته و به دنبال عادلانه ترین رای است، حکم یا رایی که با توجه به اضاع و احوال پرونده صادر شده و از بازدارندگی کافی نیز برخوردار باشد.

به نظر شما دایره ی اختیارات و توانایی های وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran چگونه است؟

وجه افتراق وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran با سایر وکلا در چیست؟ در ادامه با  گروه وکلای آنی وکیل همراه باشید.

 

کلاهبرداری به چه معناست؟

 از منظر کیفری و حقوقی کلاهبرداری به معنای بردن مال غیر با توسل به فریب و وسایل متقلبانه می باشد. پس در رابطه با کلاهبرداری با مفاهیم و دایره متعددی از جرایم مواجه هستیم. چرا که در کنار کلاهبرداری ممکن است با جرایمی نظیر جعل اسناد -سواستفاده از سفید امضا و.. نیز روبرو باشیم. جرم کلاهبرداری با سرقت متفاوت است و فی الواقع در جرم کلاهبرداری به دنبال مانورهای متقلبانه و فریب افراد شکل می گیرد .نکته ی مهمی که در این میان وجود دارد،  در جرم کلاهبرداری فرد قربانی با رضایت مال خود را به دست دیگری می سپارد.

کلاهبرداری می تواند مصادیق مختلفی داشته باشد. در گذشته روش های کلاهبرداری چندان پیچیده نبود. ولی در سال های اخیر با گسترش و توسعه ی اینترنت و فضای مجازی ارتباطات بیشتری بین افراد جامعه شکل گرفت که بالتبع آن ارتکاب جرم کلاهبرداری نیز آسان تر و راحت تر شد. زیراگول زدن و فریب مردم و  افراد و تقلب در فضای مجازی به مراتب راحت تر است. افراد در فضای مجازی می توانند به راحتی هویت اصلی خود را پنهان کرده و با قربانیان و طعمه های خود وارد معامله شوند.

در جرم کلاهبرداری دو (رکن) بسیار مهم وجود دارد:

  1. فریب و حیله  مانور متقلبانه به منظور سوءاستفاده از اعتماد افراد.
  2. دریافت وجوه غیرقانونی و نامشروع از بزهدیدگان ومالباختگان .

به عبارت دیگر برای اثبات و احراز جرم کلاهبرداری بایستی ابتدا دو رکن بالا را به اثبات رساند. در صورتی که یکی از دو عنصر بالا تعریف نشود جرم کلاهبرداری محقق نخواهد شد.

کلاهبرداری از انواع جرایم اقتصادی نیز است. جرم کلاهبرداری بالا صد میلیون تومان غیر قابل گذشت و زیر۱۰۰ میلیون تومان قابل گذشت است

شایان ذکر است از نظر قانونی جرم کلاهبرداری جرمی مقید به نتیجه به حساب می آید. به طور کلی جزییات  حقوقی بسیار زیادی در این رابطه وجود دارد که در روند رسیدگی به پرونده و صدور حکم دادگاه تأثیرگذار خواهد بود.

وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran متخصص

کلاهبرداری در نگاهی ساده و بادی امرجرم ساده ای به نظر می رسد و شاید به تخصص چندانی نیاز نداشته باشد. تمامی وکلای پایه یک دادگستری صلاحیت قانونی ورود به چنین پرونده هایی را دارا هستند. در کارنامه ی کاری هر وکیلی ممکن است یک یا چندین مورد پرونده ی کلاهبرداری نیز وجود داشته باشد.

اما امروزه شاهد جرایمی و اتفاقاتی  هستیم که تا پیش از این تعریف نشده بودند و نظیر آن وجود نداشته است. چنین جرایمی از نظر پیچیدگی و تخصص در سطح بسیار بالاتری نسبت به پرونده های معمولی قرار دارند. چرا که با توسعه و پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی روش های ارتکاب جرم کلاهبرداری تغییر کرده و پیچیده تر از گذشته شده استقطعا در چنین شرایطی تخصص و تجربه ی وکیل پایه یک حرف اول را می زند. عموما وکلایی که در شاخه ای خاص و مشخص به صورت تخصصی فعالیت می کنند از باب تجربه وعلم و. دانش و آگاهی به مراتب توانمند تر و مجرب ترند.

در رابطه با وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran حرف از تخصص و تجربه ای است که در گذر سال ها فعالیت و مطالبه در چنین پرونده هایی به دست آمده است؛

کلاهبرداری جرمیست با ابعاد پیچیده و نکات حقوقی و کیفری فراوان . همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم به موازات جرم کلاهبرداری می توان شاهد جرایم دیگری نیز بود. در نتیجه با تعدد جرایم مواجه هستیم و این در نوع مجازات مجرم تأثیر گذار خواهد بود.

از طرفی در جرم کلاهبرداری اینترنتی(مجازی) مقوله به مراتب پیچیده تر و مرکب تر  است و مستلزم نکات قانونی بیشتری خواهد بود. زیرا نحوه ی ارتکاب جرم و پیگیری مجرمین و همچنین روش های اثبات جرم متفاوت است. در نتیجه رسیدگی به چنین پرونده هایی نیازمند وکلایی متخصص و باتجربه در این حوزه می باشد.

پیگیری و قبول پرونده

با شکل گیری و گسترش ارتباطات انسانی و روی کار آمدن اینترنت و فضای مجازی شاهد آماری گسترده از جرم کلاهبرداری هستیم. جرمی با ابعاد مختلف و تبعات و آثار حقوقی متعدد که نیازمند بررسی های دقیق تری می باشد. قوانین ایران جرم کلاهبرداری را مقید به نتیجه بیان کرده اند. به این معنا که اثبات جرم مستلزم حصول نتیجه است. از طرفی ارزش گذاری اموال و نحوه ی رد مال (مالی که مورد کلاهبرداری واقع شده عین یا قیمت آن) از مواردیست که بایستی به آن توجه داشت.

تشخیص نحوه ی شکایت ، نوع جرم ، ، نحوه ی اقامه ی دعوی ، نوع و شیوه دفاعیات ، نحوه ی تنظیم لوایح ، اعتراض به احکام  آرای  صادره از سوی دادگاه ، اثبات جرم ، اثبات برائت موکل و به طور کلی پیشبرد پرونده از جمله تخصص های وکیل کلاهبرداری مینی سیتی  تهران  Fraud lawyer mini city in Tehran به شمار می رود. در نظر داشته باشید هر یک از این موارد در روند رسیدگی به پرونده ی شما تأثیرگذار بوده و می تواند نقشی مهم در صدور احکام عادلانه داشته باشد. ضمن اینکه حضور یک وکیل حرفه ای و متخصص  و باتجربه در این امر می تواند از اطاله ی دادرسی جلوگیری نموده و در راستای احقاق حقوق موکل در مراحل مختلف دادرسی  کارساز باشد.

سید سجاد میرکاظمی وکیل متخصص جرایم اقتصادی۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳ (کلاهبرداری های سنتی -نوین یونکیک فاینانس هرمی و..

 

۱

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)