مقالات حقوقیخدمات حقوقی

وکیل کیفری شرق تهران

وکیل کیفری شرق تهران گروه وکلا و داوری آنی وکیل   تیمی متشکل از وکلا و حقوقدانان صاحب صلاحیت و مجرب می باشد که جهت ارائه خدمات حقوقی  در راستای رفع نیازهای قضایی تمامی اقشار جامعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب  فردی و قضایی سعی در برقراری ارتباط بین موکلین محترم با اقسام مختلف وکلا را دارد.  توسط آقای سید سعید میرکاظمی با بیش از دو دهه تجربه عملی و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق خصوصی و همچنین سید سجاد میرکاظمی متخصص کیفری و حوزه اراضی و املاک و… در زمینه های متعدد تاسیس شده است. مدیریت سازمان یافته خدمات حقوقی آنی وکیل، از تجارب موفق گروه وکلا و موسسات  پیشرفته الگو برداری شده است.

گروه وکلای آنی وکیل با حل و فصل کردن بیش از هزاران پرونده مختلف در حوزه های مختلف حقوقی و کیفری و نظامی متعهد به وسیله در جهت احقاق حقوق موکلین و ارباب رجوع محترم نیز است.

گروه وکلای آنی وکیل  توانسته است به صورت منطقی و بدون بلند پروازی‌های غیر معقول، به اهداف کوتاه مدت خو د نائل آید. گروه وکلای آنی وکیل، از تجارب و موفقیت‌های کوچک در مسیر تحقق اهداف بزرگ الگو برداری می‌نماید. در حال حاضر تعداد زیادی  عضو متخصص در گروه وکلای آنی وکیل  از اقصا نقاط کشور مخصوصا مناطق تهران فعالیت می نمایند.

نظر به وجود نیاز در بخش های مختلف جامعه به منظور مشاوره‌های حقوقی، محدودیتی برای آنی وکیل  در همکاری با حقوقدانان و وکلا و نیز دانش آموختگان سایر گرایش های علمی وجود ندارد.

وکیل درجه ۱ تهران : سید سجاد میرکاظمی – متخصص جرایم اقتصادی ملکی خانواده ۰۹۱۲۲۲۷۴۹۸۳

در این مقاله می خواهیم راجب بهترین وکیل کیفری شرق تهران برای شما بگوییم که چگونه می شود با او مشاوره داشته باشید و دلایل اینکه باید با وکیل متخصص مشاوره داشته باشید صحبت کرده ایم.

همانگونه که خبر دارید این روز ها آمار جرم و کلاهبرداری در مملکت بسیار بالا رفته و روزانه پرونده های بسیاری در رابطه با کار کیفری به دادسرا واگذار می شود.

در نتیجه مراجع قضایی در  کشور نسبت به این پرونده ها بسیار حساس بوده و در این جور مواقع اثبات برای بی گناهی در دادسرا بسیار کار سختی است. از همین رو ما پیشنهاد یک وکیل کیفری کاربلد و متخصص را پیشنهاد می کنیم.

پرونده های موفق وکیل کیفری شرق تهران در گروه وکلای آنی وکیل

از آنجا که در گروه وکلای آنی وکیل، وکلا به فرم متمرکز در زمینه های حقوقی و کیفری فعالیت می کنند و به طور مثال وکیل کیفری شرق تهران، به فرم حرفه ای تنها در این زمینه فعالیت کرده و از پذیرش پرونده هایی در زمینه های دیگر (به طور مثال خانواده، ملکی و…) معذور هستند، تعداد پرونده هایی که وکیل متخصص در هر زمینه بررسی نموده است، از دیگر وکلا اکثر بوده و اینگونه به سبب فعالت تخصصی، خبرت بسیار بالاتر و حرفه ای تری در این زمینه دارند.

چرا وکیل کیفری در شرق تهران

اشخاصی که محل زندگی آنها در شرق تهران می باشد، در صورتی که با یک پرونده کیفری دست و پنجه نرم می کنند بایست با مراجعه و مشاوره با وکیل کیفری شرق تهران مشکل خود را در بین بگذارند، چرا که پرونده هایی با مسئله کیفری که توانایی اهمیت زیادی نسبت به پرونده های حقوقی هستند.

طبق اصل ماده ۳۵ دو طرف دعوی مجاز به داشتن وکیل کیفری می باشند و در فرم فقدان توانایی هر طرف دعوا برای در اختیار گرفتن وکیل، دادسرا شروط داشتن وکیل را برای در اختیار گرفتن دوجانب فراهم خواهد داد.

فرق دعاوی کیفری و حقوقی

آغاز عالی است فرق دو دعوی کیفری و حقوقی را عالی بشناسیم:

یکی از مهمترین فرق های دعوی کیفری و حقوقی، مجازات آن ها است. مجازات احکام کیفری بسیار سنگین تر است نظیر اعدام، حبس، جزای نقدی و …

اما جزای دعاوی حقوقی به این فرم است که شخص محکوم شده بایست تکالیفش را اجرا دهد و مجازات بیشتری در انتظارش نیست.

به سبب همین فرق آشکار وظیفه شخصی که پرونده کیفری انجام می دهد بسیار دشوار است و پیشنهاد می شود و توصیه ما رو میخواهید پرونده های کیفری خود را در کنار وکیل کیفری شرق  تهران کاربلد جلو ببرید.

مهم ترین تفاوت دعاوی حقوقی و کیفری

تفاوت دیگری که نیاز به وکیل کیفری را اکثر احساس می شود، محل شکوائیه پرونده های حقوقی و کیفری است. دادخواست های حقوقی از پیشخوان قضایی بایست ارسال شود.

اما دادخواست های شکوائیه های کیفری بایست در دادسرا مطرح شود و در دادسرا نیاز به حضور وکیل است. اینگونه پس از اجرا تحقیقات پرونده در کلانتری اینگونه بررسی می شود و برای بررسی نهایی به دادسرا می رود.

بهترین وکیل کیفری  تهران

شخصی که دارای هوش بالایی است و به دلیل اینکه پرونده کیفری حساسی بالایی دارید، بدون شک با چنین مشخصاتی وکیل کاربلد پیدا کنید، بهترین وکیل کیفری شرق تهران برای رسیدگی به شکایت بایست نسبت به جمع آوری مدارک به کلانتری مشخص شده مراجعه کند و نسبت به جلو بدردن سوال ها پرونده بررسی های لازم را فرم دهد.

اینگونه برای اشخاصی که در شرق تهران ساکن هستند و دارای پرونده های حقوقی یا کیفری که وقت از اهمیت خاص ای برخوردار است شده اند حتما مشاوره با وکیل کیفری شرق تهران که به موقعیت زمانی مناسب جهت عمل حقوقی آگاه باشد لازم دارید.

قوانینی که وکیل کیفری تهران بایست بداند

مهارت نمایندگی به دو دسته تقسیم می شوند : وکیل حقوقی، وکیل کیفری.

طبیعتا برای بررسی به پرونده های حقوقی از قبیل وراثت ، چک ، مهریه و … بایست از وکیل آگاه به سوال ها حقوقی بهره برد و اما برای مواردی که نیاز به آگاهی با قانون کیفری دارند بایست از وکیل کیفری بهره برد چرا که موارد کیفری از اهمیت بیشتری نسبت به موارد حقوقی برخوردار است چند مورد از این قانون عبارتند از:

  • ضابطه مجازات اسلامی
  • ضابطه مبارزه با قاچاق کالا و ارز
  • ضابطه مبارزه با ماده مخدر
  • آیین دادرسی کیفری و غیره میباشد.
  • مجازات جرایم کیفری

مجازاتی که معمولا برای موارد کیفری در عقیده گرفته می شوند عبارتند از:

  • اعدام
  • قطع عضو
  • زندان
  • تبعید
  • شلاق
  • انواع دعاوی کیفری
  • قتل عمد
  • قتل غیر عمد
  • سرقت
  • کلاهبرداری
  • خیانت در امانت
  • جعل

چه تعداد وکیل کیفری شرق تهران نیاز داریم؟

برای اجرا تحقیقات و جمع آوری اسناد موارد کیفری به اتفاق پیوسته در شرق تهران وجود تنها یک وکیل کیفری شرق تهران برای دوجانب تعریف شده است، در حالی که در دادسرا کیفری دوجانب میتوانند تا ۲ وکیل را اینگونه داشته باشند درست نظیر پرونده های حقوقی و اگر پرونده در دادسرا کیفری ۱ مطرح شکوائیه کیفری شود هر کدام از دوجانب توان به داشتن ۳ وکیل خواهند بود.

وکیل کیفری قتل  تهران

کار وکیل کیفری شرق تهران در مورد های مانند قتل بسیار اهمیت خاصی در پرونده ایفا می کند ، چرا که در این موضوعات وکیل کیفری بایست از روی خبرت با انواع انگیزه های قتل و یا شناخت های جامعه شناسی و روانشناسی آگاه باشد تا بتواند بهترین نتیجه را چه برای شاکی چه برای مجرم به قتل از دادسرا دریافت کند؛ نتایجی نظیر قصاص و حبس ابد برای شاکی و یا فرجام خواهی در کار کیفری برای مجرم. به ساکنین شرق تهران، وکیل کیفری شرق تهران پیشنهاد خواهد شد.

وکیل کیفری سرقت تهران

سرقت از جمله جرائمی است که جز سوال ها مادی اشخاص محسوب شده و در پرونده هایی با مسئله سرقت بزرگی سرقت و خشونت به کار رفته در بحث حقیقی سرقت به حساب می آید، به همین سبب استفاده از وکیل کیفری شرق تهران اگر که ساکن شرق هستید در این پرونده بسیار نتیجه خوبی در روند انجام پرونده خواهد داشت.

وکیل کیفری کلاهبرداری  تهران

همانطور که می دانید پرونده های کیفری که شامل کلاهبرداری است دارای حساسیت خاصی می باشد و به سبب نداشتن اطلاعات کافی از ماده های قانونی امکان پیدایی کلاهبرداری و یا فریب بسیار زیاد است در اختیار گرفتن وکیل کیفری شرق تهران برای عقیده دادن روی سوال ها کلاهبرداری و طریقه مطرح شکوائیه بسیار ضروریست. اگرچه بایست در عقیده داشت مطرح شکوائیه در مورد کلاهبرداری بایست با عقیده وکیل کلاهبرداری کیفری فرم بگیرد چرا که محتمل است کار اجرا شده نوعی از فریب باشد که کلاهبرداری به حساب نمی آید.

چرا به وکیل کیفری در  تهران نیاز داریم

همانطور که در بالا گفته شد، پرونده های کیفری دارای حساسیت خاصی هستند که حتما قبل از هر کاری باید با یک وکیل کاربلد مشاوره داشته باشید که ما گروه وکلای آنی وکیل را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Buttonتماس مستقیم(کلیک کنید)